Ahoj , já jsem dával sací - 0,08 a výfuk 0,10 - dobrý jsou tyto měrky
http://www.obchodsezarukou.cz/merky-ventilove-6006/9911a tady je přehled
http://citereh.rajce.idnes.cz/JMSTAR_EA ... rehled.JPGpři seřizování stačí vyhodit ten podsedlový kufr a demontovat ten přední dekl - je na jeden šroubek- u nohou s těmi otvory pro chlazení, sundat kryt na boku motoru - kryt na ventilátoru a kontrolním otvorem u toho krytu si nastavit podle vyražených značek polohu ventilů při seřizování - pokud budete na značce a ventily nebudou v poloze pro seřízení - tj oba budou mít vůli - tak se musí otočit motorem dokola až se znovu dostanete na značku a ventily budou volné- při seřizování z vlastní i ze zkušeností jiných vím, že je lepší to raději 2x 3 přeměřit při seřizování , než to jednou nastavit a zadeklovat, otáčet motorem dle potřeby můžete točením za ventilátor .
rismax píše:Zdrvím, jsem také majitelem skutru Jmstar sice to není Eagle ale Naty 50. Mam jenom dotaz jakou délku řemene tam máte ? Já jsem tam mněl origo 729 a vymněnil jsem ho za 729 Naraku a leze mně až na volnoběžku staréru a trhá se o ni. Nemá s tím někdo zkušenost ? Jo a 728 už je zase malá.
Ahoj , a máš tam správný rozměr ? 729x17,7x30 ?- tedy pokud jsou tam 13 tky kola, pokud ano tak bych zkontroloval celý varec a spojku , jestli je všechno tak jak má být, protože pokud leze řemen až k volnoběžce tak není něco z těchto věcí v pořádku