Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
31 črc 2010, 20:11
Zdravím, taky se chci zeptat rozdělal jsem variator, ale vypadla mi pruzinka pod tou nakopavacko, myslim tim ta pruzina ktera ma na starosti vraceni nakopavacky. A ted nevím jak to tam má být správně aby se to vracelo, za co se ma ten hacek zahaknout aby to cele to ozubene pulkolo vratilo zpet. moc díky
31 črc 2010, 20:21
Nazdar nazdar, takže dneska jsme s tatou mrkli na to řízení... Nejdřív se zdálo, že je ohlá pravá vidlice, jenže jak jsme to rozebrali, tak jsme zjistli, že se po*ral takový ten masivní kovový kus na tyči řízení, ve kterém jsou ty šavle uchycené. Takové to oko, ve kterém je ta vidlice strčená se ohlo a tudíž ta šavle uhýbá.
/edit: teď jsem zjistil, že se tomu říká brýle, takže to je ono
1.jpg
Vůbec nechápu, tak se mohlo zohnout zrovna toto, když jsem ten skůtr prostě jen položil na bok v cca pětadvacítce. Zkusíme to zpátky narovnat, tak že tam vrazíme místo vidlice nějakou kovovou tyč a pokusíme se to vrátit zpátky do původního tvaru, ale nevím jak to půjde, náhradní tyč stojí přes 2000 jak jsem se díval teď a to ještě nevím která bude pasovat na jmstar
3.jpg
A ještě mám dotaz - po oddělání toho předního plastu jsem navíc objevil jakési nezapojené drátky, tři jsou na fotce a na druhé straně u přední brzdy je ten stejný svazek, nevíte někdo k čemu jsou?
2.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
31 črc 2010, 21:58
25km/h je docela dost. Ten díl bych radši koupil nový, než riskovat, že později praskne v plné rychlosti na nějakém výmolu. Zavolej si do Olpranu v Hořicích, ceny tam nebývají tak hrozné a máš jistotu originálu. Kontakty jsem tu uváděl opakovaně, klidně znovu:
www.olpran.cz , kontakt na prodejnu v Hořicích: HOŘICE V PODKRKONOŠÍ, Průmyslová 1128, Hořice, Telefon: 493 506 635
Provozní doba: Pondělí - Pátek 09 - 17 hod, Sobota 09 - 12 hod. Servis skútrů JMStar a sklad ND v Hořicích má pod palcem paní Vondráčková, telefon 493 506 622
01 srp 2010, 12:49
Ahoj, tak na těma drátama už jsem taky přemýšlel- nejdřív mě napadlo, že pujdou nahoru na přídavný blinkry v zrcátku, ale je možný, že budto je to tam pro nějakou přídavnou montáž, nebo používají na všechny skůtry jednotnou elektroinstalaci , ale je to divný , že jsou ty svazky na obou stranách stejný.Ty šavle to je pech, ale tady je odkaz, kde nakupuji já , když se s p.Punčochářem spojíš tak ti řekne k těm šavlím co a jak,a pošle ti přesně tvůj model, pokud bude na skladě - většinou zasílá do dvou dnů
http://www.skutry-malsice.cz/zongshen/z ... 0-970.html
01 srp 2010, 14:11
karel23 a citereh: díky
já pořád hledal ten díl přesně na jmstar a oni mají v Malšicích univerzál na číny, to jsou věci
jinak taky mně napadlo, že je to k blinkrům v zrcátkách, ale tam není ten drát jak dostat, tak nevím... ale netrápí mně to, ptal jsem se ze zvědavosti, možná je to fakt na něco přídavného, třeba nitro nebo vrtule
01 srp 2010, 16:05
Jj v Malšicích nakupuji skoro všechno na Eagle - ochotní lidé, bohatý sortiment,krátké dodací lhůty a ceny pro nás velice zajimavý - najed si na hlavní stránku a vlevo si najdi Jmstar a potom Eagle50 a potom si vyber co potřebuješ a koukej na nabídku - ceny jsou opravdu zajímavý , ty dráty mě napadly k blinkrům protože jsou na obou stranách stejný - možná to není na ty co tam jsou dodávány , ale na jiný typ který je na to připraven.
01 srp 2010, 16:24
Ale zase ty originál zrcátka vypadají jako by v nich měly být blinkry, jenže je to jen jakési sklíčko asi... Čínske finty
stejně jak to červené sklíčko pod tachometrem, taky pod ním nic není
01 srp 2010, 16:32
Jjj to červený sklíčko na panelovce je u dražších modelů osazeno indikátorem vyzvánění mobilu , viděl jsem ,že někteří kluci ,kteří ke mě jezdí tam z recese mají vsazenou kontrolku na brzdový světlo - při brzdění se rosvítí - do těch zrcátek jsem se raději ani nekoukal a nepřemýšlel jsem o dodatečné montáži blinkrů, ted jsem z Malšic objednal novou kontrastku / tvrdší/ a pružinky do spojky/tvrdší/, tak až to tam namontuji tak dám vědět co a jak .
01 srp 2010, 20:47
Half Life píše:Zdar lidi,
mám docela dost velkej problém.Muj stroj je JMSTAR EAGLE 50,k dnešnímu dni mám najeto 1020Km v tisíci jsem měnil podruhý oil a všechno šlapalo jak má.Problém je toho rázu že jedu na 1/4 plynu jedu ,ale jakmile přidám víc tak se to jakoby udusí,až motor zdechne uplně.Po zdechnutí smáčknu startér motor naskočí v pohodě,ale jek přidám víc jak 1/2 plynu tak se to udusí.Vyndal jsem filtr vzduchu ale ten je jak novej ani nebyl moc od oleje ve spod .Pak jsem vyčistil svíčku ,ale nic nepomohlo.Tak nwm co stim.Jestli někdo víte nebo znáte příčinu problému tak budu rád když napíšete oč jde.
Díky .
Tak chtěl bych poděkovat hl. Citerehovi,ale i všem co se zůčasnili na řešení mýho problému s mým Sršněm
.Karburátor jsem vyndal rozebral,jak mi bylo doporučeno,profoukal sesadil a nasadil na zpět a problém vyřešen.100% to muselo být nějakou nečistotou nebo kapkou vody v benzínu,která se usadila pod tryskou a dělala tam neplechu.Předvčirem jsem podniknul testovací jízdu z Děčína do Varnsdorfu což je 50Km a jel jak divokej
.Takže dík moc !!!
02 srp 2010, 00:12
Tak já mám taky čerstvý problém s řízením. Dneska ráno jsem po cestě do práce najel ve čtyřicítce na takovou asfaltovou muldu, jak se dělají na křižovatkách od stojících aut. Nic zvláštního, jen jsem cítil, že tenhle výmol byl na drobečka trošku moc. Naštěstí jsem už byl téměř v práci. Když jsem ovšem parkoval ve dvoře tak jsem cítil velkou změnu v řízení: Když jsem otočil řidítkama na některou stranu, tak mi samy ty řidítka šly na tu stranu až na doraz. V přímém směru to bylo spíš trochu nestabilní. Samozřejmě jsem si to spojil s tou šupou, ale protože jsem musel na směnu, tak jsem se akorát postavil před skútra, nohama zablokoval kolo, a zkoušel otočit řidítka, jestli tam není vůle - nebyla. Jen se mi to kolo zdálo nějaké měkčí, ale zase z takové muldičky, to je přece blbost. Když jsem jel z práce, tak sníženou rychlostí hned na nejbližší benzínku a dofoukat. Nasadil jsem hadici, tlak nic moc, ale zdál se mi ten ventilek nějaký volnější, tak jsem s ním zkusil pohnout a on mi zůstal v ruce!!! Normálně celá ta ohnutá mosazná trubička! Tak jsem ji hned zarazil zpátky co to šlo, trochu jsem to dofouknul, ovšem tlak byl stejně hned pryč. Navíc to gumové lůžko ventilku bylo celé zpuchřelé a popraskané, prostě špica čínská guma. Takže kolo bude muset dolů a do pneuservisu na výměnu ventilku. Ještě jsem se nedíval na zadní kolo, ale tam to asi bude podobné. S tím měkkým předním kolem se to celkem dalo i když do zatáček to bylo o hubu, ale se zadním by to byla likvidace pneumatiky, takže preventivně to budu muset pořešit.
Jo, ale vlastně jsem byl nakonec celkem rád, že to byl jen ten ventilek a ne třeba ty "brejle".
02 srp 2010, 13:12
Ježišmarja Karle, ty jezdíš na mým skútru ? Tohle s tím ventilkem jsem řešil minulý měsíc - jdu zkontrolovat tlak a po přifouknutí se mě zdál nějak nakřivo ,tak za něj vezmu a už jsem ho měl v ruce - pasuje tam normálně kompletní ventil na osobák -rozebrat kolo, odříznout starej, natlačit novej a nafoukat - spokojenost, s tím řízením jsem taky trefil ve 02. ráno vystouplej dekl od kanálu a nějak divně to začalo táhnout ke straně - mě stačilo sundat přední plast a přitáhnout trochu matici na krku řízení a richtig.
http://citereh.rajce.net/VentilHalf Life píše:Half Life píše:Zdar lidi,
mám docela dost velkej problém.Muj stroj je JMSTAR EAGLE 50,k dnešnímu dni mám najeto 1020Km v tisíci jsem měnil podruhý oil a všechno šlapalo jak má.Problém je toho rázu že jedu na 1/4 plynu jedu ,ale jakmile přidám víc tak se to jakoby udusí,až motor zdechne uplně.Po zdechnutí smáčknu startér motor naskočí v pohodě,ale jek přidám víc jak 1/2 plynu tak se to udusí.Vyndal jsem filtr vzduchu ale ten je jak novej ani nebyl moc od oleje ve spod .Pak jsem vyčistil svíčku ,ale nic nepomohlo.Tak nwm co stim.Jestli někdo víte nebo znáte příčinu problému tak budu rád když napíšete oč jde.
Díky .
Tak chtěl bych poděkovat hl. Citerehovi,ale i všem co se zůčasnili na řešení mýho problému s mým Sršněm
.Karburátor jsem vyndal rozebral,jak mi bylo doporučeno,profoukal sesadil a nasadil na zpět a problém vyřešen.100% to muselo být nějakou nečistotou nebo kapkou vody v benzínu,která se usadila pod tryskou a dělala tam neplechu.Předvčirem jsem podniknul testovací jízdu z Děčína do Varnsdorfu což je 50Km a jel jak divokej
.Takže dík moc !!!
Ahoj, tak to jsem rád , že jsme ti pomohli, ani se není skoro čemu divit- v dnešní době kdy se do benzínu leje kdejakej sajrajt a je smutný , že prosakují zprávy , že už i u značkových benzinek - hlavní je , že ti zase JEDE
04 srp 2010, 18:40
Možná to sem nepatří, ale rád bych se vás zeptal zda máte zkušenosti s úpravami variátoru a motoru na Jmstar Natty - spíše se mi jedná zda se dají použít rady z Eaglu, nebo je postup úplně rozdílný. Oba dva mají stejné motory jen výkony jsou uváděny jiné v jiných otáčkách. Pokud někdo ví v čem je rozdíl motor, karbec, vario budu rád za jakoukoliv informaci.
05 srp 2010, 16:07
Ahoj , tak to je uplně stejný - motor 139 QMA/B , tady jsou oproti Eaglu 12 kola a liší se to jen v točivém momentu a ve výkonu / kw/, jinak by to mělo být stejné
07 srp 2010, 17:55
Můžete mi prosím sdělit kde jsou uváděné 3 záruční sevisy JMstar?
08 srp 2010, 10:17
Ahojky , tak se servisy Jmstar je to bída - nejbližší k tvému bydlišti Ti sdělí přímo v Olpranu, v lepším případě ti servis udělají v běžném servisu na skútry/ záleží jak se k tomu servismani postaví/, většinou, ale nikdo do záručního servisu z nás nechodí a děláme si pokud to je v našich silách všechno sami - napiš odkud jsi a zkusíme něco pohledat