JMSTAR EAGLE 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 28 črc 2010, 16:46

Tak mi dneska konečně došel variátor, svíčka a válečky, jenže nevím jestli pro to na tu poštu jít, protože jsem to dneska položil a zkřivil jsem na skůtru řízení. Doufám že je to jedinné co se pří pádu rozbilo a že to půjde opravit :( Budu muset asi rozebrat celý předek, protože jinak se nám to narovnat nepovedlo :?
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 28 črc 2010, 16:51

Ahoj a co jsi dělal ?Jestli ti to někde ustřelilo tak se nedivím, protože ty Kenda co jsou na tom obutý na mokru kloužou jako sv..ě, na suchu sedí jako přibitý, ale stačí mokrý značení na přechodu a už jedeš
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 28 črc 2010, 16:53

Ujelo mi to na písku v zatáčce no 8) Aspoň vím že i na skůtr se budou hodit moto rukavice :D
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 28 črc 2010, 17:10

Jo písek to je prevít , a rukavice - to bylo asi první co jsem s helmou kupoval
http://citereh.rajce.net/Vybava
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 28 črc 2010, 17:13

Já jsem si je právě chtěl koupit a pak jsem se k tomu nějak nedostal a jezdil a jezdil. No a teď když se dívám na tu sedranou dlaň, tak lituju že jsem je neměl
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 28 črc 2010, 17:26

Možná by nebylo na škodu se zeptat přímo v Hořicích na cenu toho dílu , který se ti povedlo ohnout - je tam celkem ochotná paní - chceš kontakt ?
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 28 črc 2010, 17:48

Musím se podívat na to co jsem vlastně ohnul, třeba to půjde opravit i bez náhradního dílu
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 28 črc 2010, 17:58

Jj , kdyby jsi potřeboval ten kontakt , tak dej vědět
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 28 črc 2010, 18:07

Ok díky, ale doufám že ho potřebovat nebudu :D
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod jesik » 29 črc 2010, 22:45

Nuramon11 píše:Tak mi dneska konečně došel variátor, svíčka a válečky, jenže nevím jestli pro to na tu poštu jít, protože jsem to dneska položil a zkřivil jsem na skůtru řízení. Doufám že je to jedinné co se pří pádu rozbilo a že to půjde opravit :( Budu muset asi rozebrat celý předek, protože jinak se nám to narovnat nepovedlo :?

Zdarvím,taky se mi tohle povedlo-zkřivit řízení,najel jsem v garážích v jednom nejmenovaném hypermarketu na nejakej "bordel" a majznul jsem sebou a to jenom ve 2Okm rychlosti,musel jsem to nechat opravit v servisu,a vyplazl jsem za to 3000 kč!! Měl jsem strach že je to hotový řízení,ale potom když jsem to prohlížel jak jsem to dovezl ze servisu,zjistil jsem že jsem vyhodil 3 litry.Stačilo povolit šrouby na šavlích a srovnat to a šrouby zase dotáhnout.No tak příště si to spravím sám!!!Chybama se holt člověk učí!! :lol:
jesik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 14 led 2008, 00:04
Bydliště: Brno
Skútr / moto: GILERA RUNNER 70 SP RST
Tuning / úpravy: Výfuk Stage6 Pro Replica chrom carbon,variator Mallosi,Karbonové lístky Malossi,Příruba sání 21mm - Piaggio 2T,Kontrastní pružina Malossi +106% modrá,Podložka pod pružinu Malossi - Piaggio,Spojka Polini 3G for Race - Piaggio 50 ccm,Válečky variátoru Malos

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 29 črc 2010, 23:01

Já se do té opravy pustím hned jak se mi zahojí ruce :D Doufám že to půjde :| Dík za radu teda, snad to bude tak jak říkáš
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod jesik » 29 črc 2010, 23:42

Ale proč jsem se dnes rozhodl sem napsat:Nazval bych to"TROCHU SE DIVÍM A NEUMÍM SI TO VYSVĚTLIT".Měnil jsem variator Malossi,kterej už byl skoro po smrti-vychozený vodítka,a tím i vytlačený drážky od přítlačného kotoučku do těla variatoru, a taky v povrchu variatoru zela po obvodu drážka sice ne moc hluboká,ale byla tam!!Namontoval jsem zakoupený variator naraku high speed a žlutou pružinu naraku 1500 otáček plus,protože ta malosácká pružina měla už za sebou přes 7OOOkm a někde jsem tu vyčetl že už by mohla být vyměklá.Z černou pružinou 1000 otáček plus dodávanou spolu z variatorem naraku high speed,byly rozjezdy takové vlažné,a ani válečky 5,8 a 6,3gr které byly v sadě spolu z variatorem to enbylo ono.Vyměnil jsem taky komplet spojku i z hřídelí na kterých jsou oba přítlačné talířky.Takže ted mám skutr osazenej:válec malossi o obsahu72ccm,variator naraku high speed,válečky malossi asi 7gr(ale nevím to jistě protože to nemám jak zvážit,a gramáž na válečkách už je nečitelná),spojka komplet i s pružinou naraku 1500otáček plus,řemen kevlar malossi,a spojkové pružinky bezbarvé,byly součástí spojky,jo a taky novej přítlačnej kotouček variatoru červenej z náběhovou spirálou naraku.Tak ted proč se stím rozepisuju:Vodítka naraku vydržely tak 100km a začaly se rozjíždět-měknout,tak jsem někde vyštrachal malosácký -vyskoušel a ony pasovaly,tak jsem je tam nechal.Ale to havní:Jízda podle mého dobrá,snad i lepší než s kompletem malossi.Maximálka-na tachometru mám 6O-ručička se opírá o kryt tachometru,takže maximálku přesně nevím,,ale co je hlavní co nechápu::::1.VYTOČÍM 6000-65OO-jede 6Otachometrovýc a víc,2.VYTOČÍM MAXIMÁLNĚ7000-někdy7500 A TO VĚTŠINOU S KOPCE NEBO PO ROVINĚ A VÍC ANI ZA BOHA!!!!!!!!!S původním kompletem malossi jsem točil 8000-8500,a v extremech i 9000!!!!! a ted to prostě nejde a nejde!!A taky veškeré zrychlování od tachometrových 4Okm až po opření ručičky o kryt tachometru se děje jen v rozmezí65OO-7500 otáček!!!Tak se ptám JAKTO?!?!?!Nebo je to normální??Je mi jasné že variator naraku má jinačí dráhy stoupání válečků,ale ta nízkost otáček mi nejde na rozum,kdybych točil těch bývalých povolených 8000 tak to bych měl jet snad 80-90kmh??!! :?: :?: :?: Jestli někdo ví tak at mi odpoví,Děkuji Jesik.

Nuramon11:
Jo jinak,a nechci se ted tím vůbec nějak chlubit, jezdím na skutru samozřejmě v rukavicích,motorkářských kalhotách které mají chrániče aspon na kolena,a v bundě NAZRAN se všemi vnitřními plastrony,lokty,ramena,záda a i za přilbu jsem nešetřil.Občas za to slyším z řad skutrařů a to i od nás ze skutr clubu,i ostatních motorkářů pro mě absurdní lehký posměch,že jezdím oblečený jak na závody,ALE UŽ MĚ JEDNOU SUNDAL JEDEN MLADEJ TYDÝT Z VEDLEJŠÍ SILNICE,a tak si při narážkách na moje skutr oblečení myslím svoje a jen někdy podotknu na adresu posměváčka:šak ty změníš názor až se seznámíš blíže ze silnicí a přeju mu at je to jen"silniční lišaj" A co se týče té opravy věřím že to zvládneš a bude to v poho pokud sis jenom trochu ustlal na silnici.Já měl řízení na odpis po čelním nárazu do škodovky toho tydyta a to byla pořádná šlupka.Jesik
jesik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 14 led 2008, 00:04
Bydliště: Brno
Skútr / moto: GILERA RUNNER 70 SP RST
Tuning / úpravy: Výfuk Stage6 Pro Replica chrom carbon,variator Mallosi,Karbonové lístky Malossi,Příruba sání 21mm - Piaggio 2T,Kontrastní pružina Malossi +106% modrá,Podložka pod pružinu Malossi - Piaggio,Spojka Polini 3G for Race - Piaggio 50 ccm,Válečky variátoru Malos

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Karel23 » 30 črc 2010, 00:37

Já myslím, že to chce trošku lehčí válečky a bude to točit jako dřív. Na tvrdou pružinu sice musí být válečky trošku těžší, aby ji "přetlačily", ale tu správnou míru je třeba najít, univerzální návod typu: S modrou pružinou Hebo kombinuj válečky 6gramů fungují jen do jisté míry. Válečky Stage6 se dokonce prodávají jen po třech, kvůli tomu, abys mohl ty druhou trojici koupit v jiné hmotnosti, to už je ale hodně velká alchymie. Na to jsou testovací sady jako tato: http://www.baotianmotors.cz/130-testova ... tage6.html . Musíš ji ovšem objednat v hmotnosti aspoň přibližně odpovídající té předpokládané.
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod cobalt » 30 črc 2010, 20:05

Nuramon11 píše:Ujelo mi to na písku v zatáčce no 8) Aspoň vím že i na skůtr se budou hodit moto rukavice :D

Taky sem už málem ležel, stalo se mi přesně co tobě a naštěstí se mi to podařilo ustát :|. Btw: rukavice taky nemám a věřím že dlaně dost bolí tak ať se brzo uzdravý :)
EAGLE 50, tunning: svíčka NGK, válečky variátoru mallosi 5,1gr
cobalt

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 12 kvě 2010, 12:57

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 31 črc 2010, 11:31

Ahojky , nechci dělat nikomu reklamu nebo dohazovat kšefty, ale já nakoupil u tohodle borce a plná spokojenost
http://cm.aukro.cz/item1165234034_rukav ... _cena.html
když se tu začalo o potřebě rukavic a mám od něj i tohle a je to šitý přesně na Eagle
http://cm.aukro.cz/item1169094598_moto_plachta.html
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron