Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
Odeslat odpověď

Re: JMSTAR EAGLE 50

23 črc 2010, 18:30

kalafuna: takže jak ti to teď jezdí? Hlavně maximálka a kopce... padesátkou po rovině a 30 do kopce jezdit nehodlám a ty máš teď to co si chci objednat já - variátor Malossi a válečky 5g :)

kalafuna píše:Když jsem vyměnil jenom válečky na orig., tak to jelo taky o poznání líp.

Tím myslíš že jsi dal lehčí válečky na sériový variátor? Chtěl bych hlavně vědět jaký je rozdíl mezi sériovým variátorem+válečky 5g a variátorem malossi+válečky 5g, protože nechci dávat "zbytečně" 1500 za variátor, když by stačily jen ty válečky třeba

Re: JMSTAR EAGLE 50

23 črc 2010, 23:43

citereh píše:Ahojky, a to ti začalo dělat najednou, nebo když jsi tam dal ten novej válec ?To může být několik příčin - karburátor dává příliš bohatou směs,špinavá tryska chodu naprázdno,pozdní zážeh,velká vůle mezi elektrodami svíčky

Dík za radu,asi to byla svíčka,protože jsem ji vyměnil a už to tolik brajglu nedělá,taky jsem prostříknul všechny kontakty co jsem na celým skutru našel contakt cleanerem,pro jistotu,a taky jsem našel pár kapiček vody když jsem odmontoval automatický sytič,tak nevím jestli to bylo taky tím,asi jedno k druhýmu,a vážně uvažuju o tom že odmontuju přímej filtr a nahradím ho zase airboxem,ale nějakým malým,to kvůli té vodě,jako všem co si spravujou skutra na koleně stejně nezbývá nic jiného než řešit problém sám a to pokus omyl,nebo dát na radu zde u skušenějších "tuningářů".Četl jsem příspěvky dále,viz:jaký varec,kontrast.pružinu,válečky atd.Ted sedím u komplu a čekám že přestane pršet,protože jsem se právě pustil taky do skoušení kolikatigramové válečky,jakou pružinu atd,ale kvůli tomu dešti nemůžu testovat,jak něco odskouším tak to sem hodím,ale pokud nepřestane pršet do neděle,tak asi nic do té doby mám půjčenej rázovej utahovák,ještě jednou dík za rady.Jesik

Re: JMSTAR EAGLE 50

24 črc 2010, 06:35

[quote="Nuramon11"]kalafuna: takže jak ti to teď jezdí? Hlavně maximálka a kopce... padesátkou po rovině a 30 do kopce jezdit nehodlám a ty máš teď to co si chci objednat já - variátor Malossi a válečky 5g :)

Maximálku po rovině nevím, protože u nás žádná rovina není - buď jedeš pořád s mírného kopce a zpátky do mírného kopce. V orig. mi to jelo dolů tak nanejvýš 50 tachometrových a zpátky kolem 40 km. S 5 gr. vál. to jelo skoro o 10 víc. S malossi to jede tak 65 a nahoru 55. ale do pořádného kopce to moc poznat není. já jsem ještě neměl čas experimentovat, takže to asi pojede potom líp. Ještě musím vyměnit tu kontrasku. Do toho kopce ta pružina asi uvadá - jak psal Karel23.
Citereh se mi zdá psal, že mu to do kopce jede 50, ale nevím, jaký kopec. Rejvíz to určitě nebude :D

Jinak si udělej podle Citereha blokátor a nebudeš potřebovat ráz. utahovák. Někde tady má na to odkaz. Je to jednoduchý. Já jsem ty zuby (asi 3) vybrousil úhlovou bruskou (rozbruskou). Nemusí to být žádná přesnost, stačí, aby tam byl nějaký hrb, který sedne do ozubení. žádná krása, ale stačí to. Pak to jde úplně dobře povolit.
A s tím prasklým těsněním si nemusíme dělat těžkou hlavu. Mě se to napoprvé taky roztrhlo. Jeden díl zůstal na var., druhý na deklu a třetí kousek upadl úplně. Tak ten odpadlý jsem podlepil silikonem, aby mi při zpáteční montáži nespadl a od té doby to drží. Ono to těsnění tam je asi proto, aby nebyl kov na kov, žádný olej tam není a vzduch tam má stejně vstup, tak to nemá co těsnit.

Re: JMSTAR EAGLE 50

24 črc 2010, 07:16

kalafuna píše:Já jsem měl ...

...Ještě by mě zajímalo, jaký je rozdíl mezi orig. řemenem a kevlarem

Kevlarový řemen je dražší (3-5x) má delší životnost (cca 2x) a má výhodu ve tvarové stálosti; kdy se klasický řemen vlivem tepla natahuje, zužuje a mění svoje adhezní vlastnosti; z čehož plyne výhoda při využití v:
a) kopcovitém terénu
b) městském provozu (při neustálé potřebě prudké akcelerace)
c) delší jízdě při maximálních (nebo téměř maximálních) otáčkách třeba na dálnici
alespoň takto mi to bylo vysvětleno. :idea:

Re: JMSTAR EAGLE 50

24 črc 2010, 07:29

Shawi - dík

Re: JMSTAR EAGLE 50

24 črc 2010, 10:24

Nuramon11 píše:kalafuna: takže jak ti to teď jezdí? Hlavně maximálka a kopce... padesátkou po rovině a 30 do kopce jezdit nehodlám a ty máš teď to co si chci objednat já - variátor Malossi a válečky 5g :)

kalafuna píše:Když jsem vyměnil jenom válečky na orig., tak to jelo taky o poznání líp.


Tím myslíš že jsi dal lehčí válečky na sériový variátor? Chtěl bych hlavně vědět jaký je rozdíl mezi sériovým variátorem+válečky 5g a variátorem malossi+válečky 5g, protože nechci dávat "zbytečně" 1500 za variátor, když by stačily jen ty válečky třeba

Ahoj, takže nevím jak variator Malossi , ale Naraku variator má jiný sklon dráhy válečků a má jiný průběh, takže eliminuje oproti seriovému variatoru nechtěné díry v akceleraci a nezatlouká výkon do země, ale podle testů na scootlandu jsou si ve výkonu Naraku a Malossi rovnocenné.

Re: JMSTAR EAGLE 50

24 črc 2010, 11:06

No někdo tu psal (myslím Karel23), že ty Malossi jsou lepší... Ale zase doufám že to pak po rovince pojede aspoň těch 65km/h, jinak to můžu rovnou celé prodat :D Nechci kupovat variátor kvůli tomu, abych jel do kopce 35 km/h místo původních 30ti a po rovince si pořád jezdit max 55 :D To mně, jakožto chudému studentovi, za to nestojí vyhodit tolik peněz :)
Doufám aspoň, že ta kontrastka co je v balení variátoru Malossi je ta správná se kterou mi to pojede :D

Re: JMSTAR EAGLE 50

24 črc 2010, 11:14

No měla by to být ona , proto to asi dodávají komplet , aby to bylo sladěný

Re: JMSTAR EAGLE 50

24 črc 2010, 11:17

Dneska teda objednám asi a snad to bude ono. A doufám, že to zvládnu vyměnit :D

Re: JMSTAR EAGLE 50

24 črc 2010, 14:59

Jenom reaguji na ty ceny řemenů do variátoru.
Hebo kevlar 555.-
Naraku 460,-
Originál 670,- - 760,-
Nehledal jsem sice nejlevnější nabíbky, ale argument ceny není na místě. :wink:
Já už mám kevlar cca 3.800 km a je úplně v pohodě a jízdní vlastnosti se nemění.

Re: JMSTAR EAGLE 50

24 črc 2010, 17:37

Zdar lidi,
mám docela dost velkej problém.Muj stroj je JMSTAR EAGLE 50,k dnešnímu dni mám najeto 1020Km v tisíci jsem měnil podruhý oil a všechno šlapalo jak má.Problém je toho rázu že jedu na 1/4 plynu jedu ,ale jakmile přidám víc tak se to jakoby udusí,až motor zdechne uplně.Po zdechnutí smáčknu startér motor naskočí v pohodě,ale jek přidám víc jak 1/2 plynu tak se to udusí.Vyndal jsem filtr vzduchu ale ten je jak novej ani nebyl moc od oleje ve spod .Pak jsem vyčistil svíčku ,ale nic nepomohlo.Tak nwm co stim.Jestli někdo víte nebo znáte příčinu problému tak budu rád když napíšete oč jde.
Díky .

Re: JMSTAR EAGLE 50

24 črc 2010, 19:02

Tipuji to na vzdušník - asi se uklepal do jiné polohy.
Měl jsem něco podobného, ale nechcípalo mito, jenom to zakuckalo a jelo to.

Re: JMSTAR EAGLE 50

25 črc 2010, 11:28

Tak vdušník je vklidu tím to nejni,při procházení tohodle topicu od začátku jsem narazil na automatickej sytič,tak mi příjde že zustane otevřenej a nezavře se a pak po zahřátí tam jde moc bohatá směs a dusí se to ,ale ani nwm kde ten sytič je.Nebo já už fakt newim.Pls poradte.

Re: JMSTAR EAGLE 50

27 črc 2010, 00:15

Tak jsem se rozhodl, že to zas trochu poladím. Jen pro osvětlení, na jaře jsem dával pružinu Malossi 297042 - žlutá a válečky 5,5 gramu. Tato pružina rozměrově odpovídá originálu, ale je z mírně hrubšího drátu, takže mírně tvrdší. Nachystané jsem měl válečky 5 gramů Naraku a pružinu Malossi 2912658.WO (bílá), která má o 1,5 závitu navíc oproti originálu. Po rozdělání variátoru jsem ovšem zjistil, že mám mírně natržený řemen - byla mírně odchlíplá taková ta vnější hladká vrstva, navíc vodítka už vykazovaly značnou vůli, tak jsem stejně musel vyrazit do obchodu. Vodítka jsem koupil Malossi sada 3ks 378175 za 110Kč. Rozdíl proti originálu je obrovský - vodítka jsou proti originálu mnohem masivnější, nechápu, proč na tom číňani šetřili. Řemen jsem sehnal Kingway 729 x 17,8. Originál je sice 729 x 17.7, ale když jsem dával variátor dohromady a mezi zadníma řemenicema jsem měl vražené dřívko, měl ten řemen na přední řemenici ještě vůli, takže by tam nejspíš vlezl i širší řemen. Řemen je sice jen klasika, žádný kevlar, ale zase jen za 350Kč. Poslední kevlar prý namontoval zrovna dnes - holt sezóna v plném proudu. Když už jsem byl v tom nakupování, koupil jsem taky pružinu, o které jsem tu nedávno psal - Malossi 298360.WO (bílá) s počtem závitů dokonce 6,5. Válečky jsem vzal 5 gramů Stage6. Pro řemen, válečky a pružinu jsem byl ve Velkém Týnci (Olomouci) u Tomíka (http://www.baotianmotors.cz). Trochu jsem litoval, že jsem předtím jinde koupil ty vodítka, protože mě přesvědčoval, že válečky Polini jsou za 1.kvalitnější a 2.v sadě s nimi jsou i vodítka, které jsou ještě masivnější, než ty Malossi. Já myslím, že oboje jsou špičkové a kvalitativní rozdíl je minimální. Taky jsem tentokrát chtěl zkusit trochu namazat válečky, než je dám do variátoru. Nachystal jsem si na to grafitovou pastu, ale když jsem rozbaloval ty válečky od Stage6, tak jsem zjistil, že v tom kartonku je ve folii zatavené mazadlo přímo na to určené. Válečky jsou balené po 3 kusy a na namazání všech šesti mi stačilo jedno balení toho mazadla, takže mám ještě napříště. Jelikož jsem končil dost pozdě, tak zatím jen krátká jízda a možná trošku zklamání - 7000otáček, víc ani chlup. Podstatnější ovšem bude delší jízda, při které se to zahřeje, jestli zas budou ty otáčky klesat. Dám vědět. Navíc ty Polini měl v sadách i pod 5gramů, takže ladit bude ještě čím, hlavně když nebude vadnout kontrastka. Taky jsem ještě pořád nevyměnil tu trysku, ale fakt už se do toho dám.

Re: JMSTAR EAGLE 50

27 črc 2010, 11:21

Half Life píše:Tak vdušník je vklidu tím to nejni,při procházení tohodle topicu od začátku jsem narazil na automatickej sytič,tak mi příjde že zustane otevřenej a nezavře se a pak po zahřátí tam jde moc bohatá směs a dusí se to ,ale ani nwm kde ten sytič je.Nebo já už fakt newim.Pls poradte.

Ahoj, tak sytič je tady na karbecu to velký černý - je to vidět zboku při pohledu od airboxu a kabel od něj vede na druhou stranu do konektoru pod cívkou , s tím dušením motoru - vyčistit karbec, zkusit jinou svíčku - ta stávající může vypadat dobře a při zátěži může kolabovat -, dotáhnout všechny spoje na přírubách karburátoru, nastavit karburátor, zkontrolovat benzinové vedení a palivový filtr.
P1010521.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Odeslat odpověď