23 črc 2010, 18:30
kalafuna píše:Když jsem vyměnil jenom válečky na orig., tak to jelo taky o poznání líp.
23 črc 2010, 23:43
citereh píše:Ahojky, a to ti začalo dělat najednou, nebo když jsi tam dal ten novej válec ?To může být několik příčin - karburátor dává příliš bohatou směs,špinavá tryska chodu naprázdno,pozdní zážeh,velká vůle mezi elektrodami svíčky
24 črc 2010, 06:35
24 črc 2010, 07:16
kalafuna píše:Já jsem měl ...
...Ještě by mě zajímalo, jaký je rozdíl mezi orig. řemenem a kevlarem
24 črc 2010, 07:29
24 črc 2010, 10:24
Nuramon11 píše:kalafuna: takže jak ti to teď jezdí? Hlavně maximálka a kopce... padesátkou po rovině a 30 do kopce jezdit nehodlám a ty máš teď to co si chci objednat já - variátor Malossi a válečky 5gkalafuna píše:Když jsem vyměnil jenom válečky na orig., tak to jelo taky o poznání líp.
Tím myslíš že jsi dal lehčí válečky na sériový variátor? Chtěl bych hlavně vědět jaký je rozdíl mezi sériovým variátorem+válečky 5g a variátorem malossi+válečky 5g, protože nechci dávat "zbytečně" 1500 za variátor, když by stačily jen ty válečky třeba
24 črc 2010, 11:06
24 črc 2010, 11:14
24 črc 2010, 11:17
24 črc 2010, 14:59
24 črc 2010, 17:37
24 črc 2010, 19:02
25 črc 2010, 11:28
27 črc 2010, 00:15
27 črc 2010, 11:21
Half Life píše:Tak vdušník je vklidu tím to nejni,při procházení tohodle topicu od začátku jsem narazil na automatickej sytič,tak mi příjde že zustane otevřenej a nezavře se a pak po zahřátí tam jde moc bohatá směs a dusí se to ,ale ani nwm kde ten sytič je.Nebo já už fakt newim.Pls poradte.