Tak jsem se rozhodl, že to zas trochu poladím. Jen pro osvětlení, na jaře jsem dával pružinu Malossi 297042 - žlutá a válečky 5,5 gramu. Tato pružina rozměrově odpovídá originálu, ale je z mírně hrubšího drátu, takže mírně tvrdší. Nachystané jsem měl válečky 5 gramů Naraku a pružinu Malossi 2912658.WO (bílá), která má o 1,5 závitu navíc oproti originálu. Po rozdělání variátoru jsem ovšem zjistil, že mám mírně natržený řemen - byla mírně odchlíplá taková ta vnější hladká vrstva, navíc vodítka už vykazovaly značnou vůli, tak jsem stejně musel vyrazit do obchodu. Vodítka jsem koupil Malossi sada 3ks 378175 za 110Kč. Rozdíl proti originálu je obrovský - vodítka jsou proti originálu mnohem masivnější, nechápu, proč na tom číňani šetřili. Řemen jsem sehnal Kingway 729 x 17,8. Originál je sice 729 x 17.7, ale když jsem dával variátor dohromady a mezi zadníma řemenicema jsem měl vražené dřívko, měl ten řemen na přední řemenici ještě vůli, takže by tam nejspíš vlezl i širší řemen. Řemen je sice jen klasika, žádný kevlar, ale zase jen za 350Kč. Poslední kevlar prý namontoval zrovna dnes - holt sezóna v plném proudu. Když už jsem byl v tom nakupování, koupil jsem taky pružinu, o které jsem tu nedávno psal - Malossi 298360.WO (bílá) s počtem závitů dokonce 6,5. Válečky jsem vzal 5 gramů Stage6. Pro řemen, válečky a pružinu jsem byl ve Velkém Týnci (Olomouci) u Tomíka (
http://www.baotianmotors.cz). Trochu jsem litoval, že jsem předtím jinde koupil ty vodítka, protože mě přesvědčoval, že válečky Polini jsou za 1.kvalitnější a 2.v sadě s nimi jsou i vodítka, které jsou ještě masivnější, než ty Malossi. Já myslím, že oboje jsou špičkové a kvalitativní rozdíl je minimální. Taky jsem tentokrát chtěl zkusit trochu namazat válečky, než je dám do variátoru. Nachystal jsem si na to grafitovou pastu, ale když jsem rozbaloval ty válečky od Stage6, tak jsem zjistil, že v tom kartonku je ve folii zatavené mazadlo přímo na to určené. Válečky jsou balené po 3 kusy a na namazání všech šesti mi stačilo jedno balení toho mazadla, takže mám ještě napříště. Jelikož jsem končil dost pozdě, tak zatím jen krátká jízda a možná trošku zklamání - 7000otáček, víc ani chlup. Podstatnější ovšem bude delší jízda, při které se to zahřeje, jestli zas budou ty otáčky klesat. Dám vědět. Navíc ty Polini měl v sadách i pod 5gramů, takže ladit bude ještě čím, hlavně když nebude vadnout kontrastka. Taky jsem ještě pořád nevyměnil tu trysku, ale fakt už se do toho dám.