Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
Odeslat odpověď

Re: JMSTAR EAGLE 50

19 črc 2010, 20:41

Ten náhon tachometru bys nikdy nepřekroutil, protože výchylku ručičky obstarává magnet. :wink:
Jinak za snahu klobouk dolů, ale to zpracování :?: :!: :?: :shock:

Re: JMSTAR EAGLE 50

20 črc 2010, 09:13

Ahoj. Chci vyměnit trysku za tu 88,ale nevím kde ji mám hledat!

Re: JMSTAR EAGLE 50

20 črc 2010, 14:40

Ahojky , samotnou trysku 88 bych nekupoval - je za kilo + poštovné , to je lepší koupit sadu, kde je to odstupnované - hlavně ptoto, kdyby ta 88 nebylo to správný tak už můžeš zkoušet větší nebo menší a nemusíš zase nic objednávat - ty sady jsou tady
http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... 0ks-200-10

http://www.skutry-malsice.cz/zongshen/z ... ml#content

No ty budíky - zajímavá úprava a funkční, jako první vlaštovka dobrý , možná by to chtělo udělat v Corelu nový podklad - až budu mít více času tak se něco pokusím vytvořit

Re: JMSTAR EAGLE 50

20 črc 2010, 18:00

Ahoj, no to moje čmárání na budík byla chyba, já si to jen tak udělal tužkou - že to někdy nějak jinak vyřeším. Na té fotce je to zkreslené, ve skutečnosti to vypadá o malinko líp :)

Re: JMSTAR EAGLE 50

20 črc 2010, 23:35

Já už ji mám koupenou . Ale nevím kde je na karbecu :D

Re: JMSTAR EAGLE 50

21 črc 2010, 08:55

Ahojky, musíš vyndat karbec - odklop sedačku a povol ty 4 matky na tom plastovým úložáku a vyndej ho / musíš na tu chvíli sundat víčko nádrže /a dostaneš se na karbec, ten drží na dvou silných hadicích/ jedna od airboxu a druhá jde do motoru /, předtím si vypust hadičkou benzín do nějaké skleničky - je to ta hadička, co jde z karburátoru a je uchycená do plechové spony vepředu na víku variatoru - je v ní šroubek a ten povol a vyteče ti benzín z plovákové komory, povol ty spony na hadici a na přírubě k motoru a karbec je volný - dej si pod něj hadr a otoč ho vzhůru dnem - bacha na kabel od sytiče- povol ty šrouby na víku karburátoru / to co je zespodu/ a opatrně ho sundej - je tam gumové těsnění - dostaneš se do plovákové komory a u plováku je ta tryska - až to budeš dávat zpátky tak bacha na to těsnění, aby ti to pěkně sedlo, pořádně to dotáhni a vrat zpátky na přírubu a hadici od airboxu - pořádně to tam nasad/ hlavně na tu přírubu od motoru a řádně to dotáhni - nezapomen dotáhnout ten šroubek na té hadičce na vypouštění benzínu. Pak to bez klíčku 8- 10 x prošlápni na prázdno, aby se naplnil karburátor benzínem a nastartuj.Vypadá to složitě , ale až to budeš mít za sebou tak zjistíš , že je to brnkačka.

kalafuna píše:Ahoj, no to moje čmárání na budík byla chyba, já si to jen tak udělal tužkou - že to někdy nějak jinak vyřeším. Na té fotce je to zkreslené, ve skutečnosti to vypadá o malinko líp :)

Ahoj, za to čmárání se nestyd - to je první vlaštovka - časem to ty nebo někdo jiný dovede k dokonalosti :wink:

Re: JMSTAR EAGLE 50

21 črc 2010, 17:53

Dík, aspoň že mě někdo pochválil. Po té úpravě mám aspoň klid v duši, že se mi nepokazí tacháč. A aspoň přibližně vím, kolik to zkopce frčí :D

Re: JMSTAR EAGLE 50

21 črc 2010, 22:18

Zdravím,opět žádám o pomoc,dával jsem novou silnější cívku,novej kabel k cívce,novou faju-vše komplet,čistil karbec,měnil trysku,a přesto mi to střílí do výfuku,kucká,nechce se rozjet a nemá žádnou sílu,to vše při vyších otáčkách,při volnoběhu prede jako kotě,bohatost směsi jsem taky šteloval a už si s tím zase nevím rady,jestli někoho něco napadá tak at mi prosím napíše,mám nachystanej spray na kontakty ale nevím co všechno mám stříkat????Děkuji za odpověd.Jesik

Re: JMSTAR EAGLE 50

22 črc 2010, 11:40

Ahojky, a to ti začalo dělat najednou, nebo když jsi tam dal ten novej válec ?To může být několik příčin - karburátor dává příliš bohatou směs,špinavá tryska chodu naprázdno,pozdní zážeh,velká vůle mezi elektrodami svíčky

Re: JMSTAR EAGLE 50

23 črc 2010, 13:07

Ahoj, takže, konečně se chystám pustit do nějakého toho "tuningu". Začnu variátorem a válečkama, nejspíš Malossi Multivar
http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... or-5113139
+ sadu válečků Naraku - http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... -gr-916-99
Je to správná volba, jaky je rozdil oproti variatoru naraku a valeckum stege6? Co kontrastka, taky vyměnit?

Re: JMSTAR EAGLE 50

23 črc 2010, 15:12

Ahoj, pokud je k variatoru Malossi dodána v sadě i kontrastka tak ji tam dej , protože by to mělo být sladěný dohromady - variatro , válečky + kontrastka , ale pokud tam není , tak ji měnit nemusíš , protože pokud není kitován válec a mění se jen variator, tak se nemusí pružina měnit,samozřejmě pokud budeš měnit váhu válečků, tak už by se asi muselo laborovat i s pružinou - pokud je v sadě tak ji tam dej

Re: JMSTAR EAGLE 50

23 črc 2010, 15:28

Tam jsou válečky 7,0g, takže je určitě měnit budu, tudíž tam tu kontrastku nemám dávat? ...Nebo, pokud bude v sadě, tak to zkusím prva bez ní s těma válečkama a pak ji tam zkusím dát, jestli to třeba pojede líp. To bude asi nejlepší řešení, i když to budu muset možná zbytečně dvakrát nebo třikrát rozdělávat :D
A co teda ten rozdíl mezi variátory Malossi a Naraku a ten rozdíl ve válečcích naraku a stage6? Nemáte někdo zkušenost? Mohl bych ušetřit :lol:

Re: JMSTAR EAGLE 50

23 črc 2010, 15:48

Tady máš test variatorů na skůtru Jmstar
http://blog.scootland.cz/2010/05/test-v ... cc-4t.html
převážně se používají válečky naraku - i když jdeš měnit jen válečky na seriovém variatoru

Re: JMSTAR EAGLE 50

23 črc 2010, 16:56

Já jsem měl objednán taky Naraku, ale nebyl a po domluvě mi poslali Malossi, ale tenhle typ

http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... ym-5113790

a tam jsou 6 gr. válečky. Já jsem tam dal hned 5 gr. a zpočátku to jelo líp, ale teď je to pomalejší, hlavně do kopce to nějak uvadá ( jel jsem zatím 3x do práce a zpět).
Asi má "Karel 23" pravdu s tou pružinou, že uvadá delší jízdou. Já ji tam ještě nedal, byla k tomu dodána bílá. Zatím jsem ještě neměl čas moc experimentovat a tak časem uvidím.
Ve středu večer jsem vydělal ind. cívku naraku, protože mi to v kopci chcípalo a dal tam orig. Včera už to jelo v pohodě. Dnes jsem nejel. Dnes jsem pořádně zašrouboval fajfku
a cívku na kábel a zkusím to zase vyměnit. Když to udělalo poprvé, tak byla špatně našroubovaná fajfka (japon nebo čína - asi je to jedno).

Když jsem vyměnil jenom válečky na orig., tak to jelo taky o poznání líp.

Ještě by mě zajímalo, jaký je rozdíl mezi orig. řemenem a kevlarem

Re: JMSTAR EAGLE 50

23 črc 2010, 17:01

Záleží kolik má ta pružina nalítáno - originál - ale většinou pokud je dodána v kompletu s variatorem tak se mění i s variatorem
Odeslat odpověď