JMSTAR EAGLE 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 17 črc 2010, 11:56

Ahojky , tak to jsem našel na aukru taky a nevypadá to špatně a potom jsem našel tohle - taky to vypadá dost dobře
http://moto-prislusenstvi.sbazar.cz/boc ... 07695.html
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 17 črc 2010, 18:30

Dneska jsem vyndal tu restrikci v airboxu a oddělal to sítko... výsledek? Žádný, sice jsem rád, že se to nedusí, ale ani není skůtr živější, takže jsem ničemu nepomohl.
A ještě mám jeden problém - otáčky: Jedu po rovině - 5500 ot., jedu do kopce - 5500 ot., jedu z kopce - 5500 ot., je to normální? Vůbec nezáleží jestli mám plný plyn, nebo třeba jen půl plynu, prostě pořád to ukazuje cca těch 5500 otáček. Otáčkoměr ale špatný nebude, na stojánku vrtí i 7000, víc jsem to neroztáčel, ale asi by to ještě šlo, tak kde je problém? Citereh psal, že mu to v sérii bez úprav točilo i 8000, já jsem snad při jízdě na otáčkoměru víc než 6000 neměl.
Nemůžou ty dvě věci spolu nějak souviset? Co já vím třeba příliš bohatá směs, proto se to nedusí, když tam pustím přes airbox víc vzuchu, nebo tak něco?
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 17 črc 2010, 18:38

No ahoj ,mě to točí po rovině na maximálku okolo 7500ot/ min a do vršku se to pohybuje okolo 7200 ot/ min, ale říkám mám 97 kg tak s tím se musí počítat , jinak už tu bylo někde psáno , že každýmu to jede jinak a je to jinak nastavený - tobě ty restrikce v airboxu nic neudělali a jinýmu se snížila spotřeba a skutr neuvěřitelně ožil a jezdí od té doby jako drak - je to opravdu záležitost - pokus- omyl, někomu to jede na svíčku NGK jako pila a jiný ji zase vyndal a dal zpátky tu origo čínskou A7RTC a chytá mu to na drc a jede líp
Ty otáčky jsou divný - za každých situací stejné ? 5500? tam je něco špatně a dělalo to před tím než jsi vyndal ty blbosti z airboxu ?
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 17 črc 2010, 18:50

Nechápu čím to je, že někomu to jde a jinému ne, máme přece všichni stejné stroje ne? Zítra se asi mrknu na svíčku, jakou má barvu abych zjistil jestli nemám moc bohatou tu směs a v pondělí nejspíš koupím tu NGK a zkusím jestli bude nějaká změna.
Jinak teď mi to jezdí po rovnince 50 km/h a to mám necelých 70 kg. Ale zase jsem zjistil, že údaje na tachometru přesně odpovídají těm radarům ve městech, takže jsem rád že těch padesát je opravdu padesát :D
A ano, i před tou "úpravou" to bylo pořád mezi 5000-6000, možná to točí do kopce tak o 300 míň a z kopce o trochu víc, ale je to neznatelný rozdíl
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 17 črc 2010, 18:56

No mě zase tacho háže odchylku 10-12 km/hod - tak jsem nainstaloval cyklocomputer, pořádně ho nastavil a tedto ukazuje celkem přesně, jj podle svíčky by se to mělo poznat , ale je to divný že to nejde víc do otáček - mě to na stojanu při serii točilo přes 8000 ot/ min ale při jízdě do 6000 ot/ min - po namontování Naraku High Speed variatoru a výměny válečků za 5,0 gr, kevlarový řemen , to chodí na těch 7500 ot/ min při maximálce.
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 17 črc 2010, 19:03

Jo tak já myslel, že těch 8000 ti to udělalo při jízdě a tak jsem si říkal že těch mých 5500 je málo. Myslím že na stojanu bych to taky na těch 8000 dal, ale strašně se to pak třepe a řve, bál jsem se aby mi ten skůtr z toho stojanu nespadl a neodjel, nebo aby se nerozpadl :D
Až budu mít po brigádě peníze, tak objednám ten variátor a válečky, nic lepšího se asi dělat nedá no :evil:
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 17 črc 2010, 19:15

No u těhto modelů je vyzkoušeno a ověřeno, že válečky 5,0 gr jsou nejidealnější a přečti si popis variatoru Naraku
http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... -4t-900-20
a tady je taky něco k zamyšlení
http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... tuning-4t/
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 17 črc 2010, 19:22

Citereh: díky :)
A ještě se zeptám - zkoušeli jste někdo i měnit spojkové pružinky?
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 17 črc 2010, 19:28

To ne , já tam mám zatím originál pružinky i kontrastku ,ale někde jsem už četl, že tam někdo dal modrý od naraku ,ale já mám raději plynulý rozjezd než hrabání na plný plyn
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 17 črc 2010, 19:36

No to já s mým rozjezdem blokuju křižovatku. Začnu snad jezdit v pruhu pro cyklisty :D
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 18 črc 2010, 13:04

Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod kalafuna » 18 črc 2010, 19:45

Ahoj, dnes jsem odblokoval tachometr. :D
Rozdělal jsem celý vršek a odbrousil jsem cigárkem (brusný váleček na stopce v ruční vrtačce) tu spodní hranu, aby mohla jít ručička dále. Teď by to teoreticky mohlo ukazovat až do 90 km. Nemohl jsem to odzkoušet, protože pršelo.
Dal bych sem fota, ale nevím, jak na to. :D
kalafuna

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 17 čer 2010, 22:09
Skútr / moto: JM STAR EAGLE 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 18 črc 2010, 22:17

Tak to by mně zajímalo jakou to bude mít odchylku :D :D
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 19 črc 2010, 13:52

Ahojky tak to mě zajímá ten tachometr - fotky sem dáš normálně - klasicky dej odpovědět / napiš odpověd a vlevo dole je políčko Příloha , na tu klepni a vyskočí ti nabídka - tam je položka Procházet / klepni na to a najdi ty fotky na tvým pevným disku a označ je , pak odlepni položku Přiložit soubor a klasický konec odeslat a bude to na vláknu
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod kalafuna » 19 črc 2010, 20:01

Nuramon11 píše:Tak to by mně zajímalo jakou to bude mít odchylku :D :D

Ahoj, tak odchylku to bude mít určitě. Já jsem si tam udělal provizorní čáry od původního číslování přes střed a vyšlo mi, že po začáteční doraz by to mělo být 90. Ale to určitě nebude přesné. Já jsem to dělal kvůli tomu, abych neztrhl lanko od tachometru, protože denně jezdím přes velký kopec a dolů to pěkně švihá. Dole ve Zl. Horách mi radar ukazuje při 7 000 ot. 70 km. Ale je to taky pěkně z kopce.

tady jsou ty fota
ORIGIN~1.JPG
ODBROU~2.JPG
PO%20P~1.JPG
4.jpg
5.jpg

ale dnes už mi rafička s kopce stála pěkně uprostřed dole
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 25 říj 2013, 02:34, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
kalafuna

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 17 čer 2010, 22:09
Skútr / moto: JM STAR EAGLE 50

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků