JMSTAR EAGLE 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 12 črc 2010, 17:10

Teď jsem byl kupovat ty oleje a když jsem v prodejně řekl co potřebuju, tak na mně baba hleděla jak tele na nové vrata :D Nechápala proč 15W, ale tak píšou to v manuálu, já za to nemůžu :wink: Strávil jsem v tom obchodě cca půl hodiny, než mi něco prodala a teď se ještě dívám že mi ten převodový místo 85W jak píšou dala 75W, nevadí to ale ne?
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod jesik » 13 črc 2010, 11:40

Tak a už je to asi tady hlava sehnaná ale nějak to v tom motoru klepe nebo co !!!Že by již tady zminovaná klika??To snad néééé!!! :roll: To už by bylo moc i na mě :cry: !!!!!Jak to poznám že je klika hyn??Když jsem to měl rozdělaný tak jsem kliku skoušel a nenarazil jsem na naprosto žádný vůle všemi směry,klika tam sedí jak přibitá!!Po čem se mám pídit abych poznal že je to klika :?: ??Děkuji za odpověd.Jesik.P.S. Já letos asi nevyjedu :!: :!:
jesik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 14 led 2008, 00:04
Bydliště: Brno
Skútr / moto: GILERA RUNNER 70 SP RST
Tuning / úpravy: Výfuk Stage6 Pro Replica chrom carbon,variator Mallosi,Karbonové lístky Malossi,Příruba sání 21mm - Piaggio 2T,Kontrastní pružina Malossi +106% modrá,Podložka pod pružinu Malossi - Piaggio,Spojka Polini 3G for Race - Piaggio 50 ccm,Válečky variátoru Malos

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 13 črc 2010, 12:04

Ahojky , to nemusí být klika zrovna na ložisku pryč , pokud dole drží a nejeví známky vůlí, tak to klidně může klepat na pístním čepu nebo na ojnici a na ložisku bude držet.To se pozná jedině až se to rozebere , kde to má vakl
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 14 črc 2010, 10:01

Zdravím, mám ještě jeden takový začátečnický dotaz. Opravdu je kapacita nádrže 6,5L jak všude píšou? Nevím kolik tam bylo na začátku, když mi ten skůtr přišel, a nechce se mi to nějak přeměřovat, protože vím že někdo z vás to určitě ví. Když totiž jezdím a připadá mi, že vyjedu skoro celou nádrž, palivoměr ukazuje rezervu a je vidět, že je v nádrži už jen trocha benzínu na dně (aspoň mi to tak připadá), tak se mi tam vleze pak cca 3,5L. Tipoval bych tu kapacitu spíš tak na 4L, takže jak to je?
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 14 črc 2010, 16:46

Ahojky, tak mě když to ukazuje 0, tak tam mám zhruba tak 1 litr a když to takhle dotankuju , tak se mě tam vleze 5litrů a mám to k té přepážce , co je vidět nalívacím otvorem, takže u mě asi bude souhlasit manual - víš co by to mělo za spotřebu , kdyby to bylo na 4 litry ? Já jsem na těch 5 litrů najel 206 km, prostě jsem ji celou vyjel, dolil poctivých 5 litrů a jezdil dokud nezakuckal a nestál já tam stejně víc jak po tu přepážku netankuju kvůli rozpínavosti paliva
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod kalafuna » 14 črc 2010, 21:02

Ahoj, já jsem včera taky tankoval skoro 5 l. Ale už jsem si myslel, že to nechce jet, když je tam málo benzínu - že to nestačí dávat, protože mi to 3x zdechlo, než jsem dojel do práce. V práci jsem natankoval plnou a domú to jelo. Ale dnes, když jsem jel z práce, tak mi to taky jednou zhaslo. Tak to asi tím nebude. A místy se mi zdá, jako by se to trochu dusilo. Před tím to jezdilo v pohodě, ale v sobotu jsem dal svíčku NGK, bohatost směsi 2.5 ot. a volnoběh 1500 ot. V pondělí mi přišly válečky, tak jsem hned nasadil 5 gr. Šlo to pěkně do otáček, ale zdálo se mi, že to bylo moc - jako by prokluzovala spojka. Do kopce to jelo o málo líp, ale po rovince to bylo znát. Mám změřený jeden úsek(jen podle tel., né stopky, tak jen informativně) a bylo to o 1 min. rychlejší. Včera jsem nasadil 5.3 ale se mi to nepodařilo změřit, protože mi to v půli kopce zdechlo. Ale zdálo se to pomalejší i ten rozjezd. Tak jsem dnes dal 3x 5 a 3x 5.3 (5.1 v sadě není) a zítra uvidím.
Ale to chcípání mě štve. Nevím, jestli jsem to rozvrtal anebo se to teprve začíná vybarvovat (mám najeto kolem 900 km). Jó, ještě jsem dal cívku Naraku 31 000 V. Ale vzpomněl jsem si, že tu někdo popisoval podobný problém, ale nevím už kde to bylo a nechce se mi pročítat celé vlákno od začátku, tak jestli mi někdo může pomoct tak díky předem.

Jo, ten můj číňan taky málo posnídal, proto že mi to šlo povolit celkem dobře. Udělal jsem si blokátor podle Citerehového návrhu (díky) a trhák + ty dva nádstavce z goly (ráčnu jsem radši nezkoušel, aby neodešla) a trochu jsem zabral a šlo to.
kalafuna

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 17 čer 2010, 22:09
Skútr / moto: JM STAR EAGLE 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 15 črc 2010, 15:57

Ahojky a kolik ti to ted točí v maximálce ?Já jsem teda při výměně cívky dotáhl preventivně všechny spoje u karburátoru - to bylo při zhruba 650 km a ted mám 1380km a sundal jsem ten dekl pod sedadlem a divil jsem se , zase to bylo lehce povolený - asi to chce každých 500 km obejít se šroubovákem a dotáhnout aspon spoje na karburátoru - já teda většinu cesty do práce trávím po panelce, tak to by mohlo být příčinou-ale přisávání falešného vzduchu dokáže dobře rozhodit chod motoru, pokud tam není špína v karbecu - zkus to stáhnout na 2 ot- bohatost, a jestli jsi dal na té svíčce odtrh 0,6, tak zkus dát menší 0,5 at to pořádně dává při plným výkonu.Pokud se ti zdá , že ti prokluzuje spojka , tak to asi nepobírá kontrastka - mě kluci ze Scootlandu doporučili k sestavě s variatorem Naraku High Speed a válečky 5,0 gr tuhle:
http://www.scootland.cz/zbozi/hebo-kont ... o-peugeot/
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod kalafuna » 15 črc 2010, 21:08

Ahoj, dík za odpověď, ale už to bude asi vyřešeno. Dnes do práce to jelo a z práce mi to zase kleklo. A nešlo to nastartovat. Předtím jsem vždycky otevřel nádrž a za chvíli to zase jelo. Myslel jsem si po dávných zkušenostech se škodovkou (měl jsem zastrčenou hadičku na vzduch do nádrže pod kapotáž tak, že byla zlomená a do nádrže mi nešel vzduch a podelší jízdě když ubylo dost benzínu v nádrži a zastavil jsem, tak to nešlo natočit, protože byl v nádrži podtlak a pumpa už to nenasála), že to bude asi ten samý problém. Alůe dnes už to nechyto. Tak jsem se rohodl, že tam dám zpátky původní svíčku a vzal jsem za fajfku a zústala mi v ruce bez káblíku. Jak jsem tam dal novou cívku tak asi byla málozastrčená ve fajfce a blblo to. Proto se to občas jako dusilo. Tak jsem káblík zastrčil a chytlo to nadrc.
Jinak mi to o moc víc netočí, otáčky tak 7000 a rychlost stoupla po rovině na 55 tachometrových. Předtím tak nanejvýš 50.
Ještě čekám ten variáror. Měl jsem objednaný Naraku, ale volali mi, že není a že by to dlouho trvalo, než to příjde z Něnecka a jestli nechci Malossi. Tak jsem na to kývnul a oni mi poslali na 125-150 obsah. Ten varec bych tam nedostal, ani kdybych chtěl. My máme prům.87.5 a tam to bylo odhadem takových 120. Tak se mi omlouvali, že to spletli a pošlou správný. Tak jsem zvědavý na ten zázrak.
kalafuna

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 17 čer 2010, 22:09
Skútr / moto: JM STAR EAGLE 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod cobalt » 15 črc 2010, 21:10

Karel23 píše:
cobalt píše:Vyměnil jsem válečky za 5,1gr od Mallosi. Skůtr jde lépe za plynem a jezdí teď kolem 50km/h. Do variátoru jsem se nakonec dostal pomocí kloubového hasáku a metrové ráčny :) (ten šroub na roztě byl utaženej na krev ˇuz jsem myslel že ho nepovolim :D ale nakonec se zadařilo :D)


Blahopřeji! Předpokládám správně, že tím hasákem jsi blokoval řemenici?

Jo jo řemenici :)
EAGLE 50, tunning: svíčka NGK, válečky variátoru mallosi 5,1gr
cobalt

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 12 kvě 2010, 12:57

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod kalafuna » 16 črc 2010, 10:48

kalafuna

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 17 čer 2010, 22:09
Skútr / moto: JM STAR EAGLE 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod hanysoft » 16 črc 2010, 13:02

Ahoj.
Hrdě se hlásím jako nový majitel Eaglu. Ve středu jsem si ho přivezl z podnikové prodejny Olpranu v Hořicích.
Pořizovací cena 14.100,- :-)

A k tomu odkazu - co říkáte na ty zadní brašny? Honza
Honda NC750D Integra -> Obrázek
Honda NSS Forza 300 (prodáno) -> najeto 10.660 km ->Obrázek
Honda PCX 150 (prodáno) -> najeto 6.700 km ->Obrázek
JMStar Eagle 50 (prodáno) -> najeto 2.500 km
Uživatelský avatar
hanysoft

50+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 79
Registrován: 15 črc 2010, 14:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda NC750D Integra
Tuning / úpravy: štít, kufr a boční brašny

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 16 črc 2010, 13:42

Ahojky , gratuluji ke skútru a máš pravdu - motory 139 QMA/B jsou vlastně licenční Honda motory - je to přímo proti tobě
http://www.gy6-motor.de/index.php/cat/c ... 18e77ad334
Tak na ty zadní brašny jsem už koukal minulý týden - někde se musí sehnat ten držák i s brašnama - vypadá to prdácky , je třeba to okouknout a popřípadě se pustit do realizace - zatím zkusím popátrat na netu kde by se to dalo sehnat, jak se něco zjistí, tak dám vědět, jinak je to celej Eagle - přístrojovka, ovládání na řidítkách a komplet plasty.
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod kalafuna » 16 črc 2010, 13:51

Tak koukám, že se naše řady pěkně rozšiřují.
kalafuna

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 17 čer 2010, 22:09
Skútr / moto: JM STAR EAGLE 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 16 črc 2010, 13:55

To je přece jen dobře, i když je to jen půldecák tak si myslím, že pomalu ale jistě se s náma bude muset taky počítat na silnici
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod hanysoft » 16 črc 2010, 15:06

citereh píše:Ahojky , gratuluji ke skútru a máš pravdu - motory 139 QMA/B jsou vlastně licenční Honda motory - je to přímo proti tobě
http://www.gy6-motor.de/index.php/cat/c ... 18e77ad334
Tak na ty zadní brašny jsem už koukal minulý týden - někde se musí sehnat ten držák i s brašnama - vypadá to prdácky , je třeba to okouknout a popřípadě se pustit do realizace - zatím zkusím popátrat na netu kde by se to dalo sehnat, jak se něco zjistí, tak dám vědět, jinak je to celej Eagle - přístrojovka, ovládání na řidítkách a komplet plasty.

Tak zatím jsem na Aukru našel jen tohle, ale není to plast...
http://www.aukro.cz/item1125566004_moto ... anked.html
Honda NC750D Integra -> Obrázek
Honda NSS Forza 300 (prodáno) -> najeto 10.660 km ->Obrázek
Honda PCX 150 (prodáno) -> najeto 6.700 km ->Obrázek
JMStar Eagle 50 (prodáno) -> najeto 2.500 km
Uživatelský avatar
hanysoft

50+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 79
Registrován: 15 črc 2010, 14:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda NC750D Integra
Tuning / úpravy: štít, kufr a boční brašny

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků