JMSTAR EAGLE 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 12 zář 2009, 11:17

to Karel23- Ahoj, jak jsem psal mě to normálně točí bez předchozích zásahů k 8000 ot- po rovině normálně 50-55 km/hod , do kopce 35-45km/hod, a z kopce úplně ochotně na doraz tachometru - ale spíš píšu ohledně té kontrasky - není lepší se kouknout po celé sadě/ variator,válečky, kontraska/ od jedné firmy,kde už to bude sladěný do sebe ?Ty uváděné rychlosti asi moc spolu nepoměříme protože já už jsem ve věku a mám svých 100 kg, když to mám na stojanu a po zahřátí dám plnej plyn tak vyjede a cpe se k 9000 ot/min- tak tam asi opravdu nebude nic na CDI jak mě řekl servisák/ prý se stím u Eaglu50 nesetkal a většinou prý to chce jen sladit karbec, pořádnou svíčku a hodně trpělivosti.
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Karel23 » 12 zář 2009, 19:09

Vitas píše:Za a) si myslim, ze valcem za 640 si moc nepomuzes, a za b) zluta od malossi je +60% a to si myslim ze s cinskym 4T asi uplne dobre nepojede. A jestli jo, tak budes muset dat tak 0,5 gramovy valecky. :?

ad a) já myslím, že cena není rozhodující. Pokud stejný válec u nás někdo prodává za 2500,-, znamená to snad, že je kvalitnější, zejména když výrobní cena obou je někde okolo 50Kč?
ad b) žlutá kontrastka od malossi určitě není +60%, tvrdost je prakticky shodná s bílou, tedy základní. Ale i kdyby měla těch 60% navíc, pak by válečky musely být naopak těžší než původní, aby přetlačily větší sílu pružiny.
Tabulka barev a tvrdosti pružin Malossi:

(A) MODRÁ - RACING + 106%
(V) FIALOVÁ - RACING + 82%
(G) ZELENÁ - RACING + 60%
(R) ČERVENÁ - RACING + 60%
(Y) ŽLUTÁ - SUPER STANDARDNÍ KITOVÁNÍ
(W) BÍLÁ - ZÁKLADNÍ TVRDOST, LEPŠÍ NÁHRADA ZA ORIGINAL

Určeno pro: variátory MULTIVAR a STANDARD original

Dále, co se píše o tuningu v materiálech fy Malossi:
Kontrastní pružina se používá především pro zvýšení zpětného tlaku řemenic, přičemž zajišťují průběh řazení ve větších otáčkách a účinější funkčnost podřazování do kopců. Při tuningu motoru (zvyšováním objemu) dochází také k prokluzování řemene, čemuž zabráníme montáží silnější pružiny. Je pravidlem - čím silnější tuning motoru, tím silnější kontrastní pružina do variátoru.

TIP: při použití silnější pružiny budete potřebovat těžší válečky variátoru

citereh:
Máme stejný problém, taky už mi není dvacet (číslovka 23 u mého nicku je deset let stará) a moje váha je obvykle přes 110kg. Jasně, že časem to bude chtít celou sadu variátoru, ale nejprve chci zkusit poladit ten stávající a na té pružině taky ověřit správné rozměry. Když se seknu u pružiny za 170Kč je to menší problém, než u sady za 1700,-. Rozepsal jsem to celkem podrobně v příspěvku výše, není úplně jasné, jaký typ variátoru tam patří. Když ta pružina bude správná, pak se dá věřit tabulkám Malossi a bude to ten typ 5113139. Pokud ne, bude třeba popátrat, nebo se ozve někdo, kdo ví. Jinak náš problém se ztrátou rychlosti do kopců už vyřeší asi jen zvýšení objemu motoru nebo tvrdá dieta :D .
Naposledy upravil Karel23 dne 12 zář 2009, 19:25, celkově upraveno 1
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Vitas » 12 zář 2009, 20:21

Karel: Jo, mas pravdu, ted jsem si to prehodnotil. :wink: Jinak nechapu, proc zavodni valce stojej treba 10 000, kdyz muzu jezdit na valci za 640?
Uživatelský avatar
Vitas

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 21 kvě 2009, 20:38
Skútr / moto: ItalJet Formula 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Karel23 » 12 zář 2009, 20:36

Už když jsem si kupoval čínského skútra, byl jsem smířený s tím, že závody jezdit nebudu :D . Já myslím, že kvalitativně ten válec bude zhruba na stejné úrovni, jako zbytek skútru (kromě karburátoru kymco a řidiče, samozřejmě), prostě jsem ho kupoval čistě kvůli nepatrně vyššímu objemu.
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Vitas » 12 zář 2009, 20:54

Tak pokud ses smiren s tim ze to bude mit kvalitu jako cely JM Star, tak to pak budes spokojen. :wink:
Uživatelský avatar
Vitas

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 21 kvě 2009, 20:38
Skútr / moto: ItalJet Formula 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 13 zář 2009, 16:14

Ahoj- chlapci přestante se přít o tom válci - mě taky dodnes nikdo nevysvětlil proč svíčka NGK C7HSA jako náhrada do Eagle 50 4T stojí v jednom krámu 89 kč a v druhým 240 kč a pořád je to jedna a ta samá .Jinak s tím Malossi ti Karle držím palce je to varianta zkoušek co zabere a tomu velice fandím- celá sladěná sada je taky řešení ,jednodušší, ale finančně náročnější/ taky nepatřím mezi ty kteří mají zbytečný love na svoje záměry/,tu rychlost do kopců bych nějak moc neřešil, už v jednom příspěvku jsem psal, že jsem skůtr nepořizoval na sprinty a na to abych někomu na křižovatce házel asfalt na čelní sklo, ale na normální používání do práce a na denní potřebu - je mi 52 tak už spíš fandím tomu že mě to doveze kam potřebuju , jinak dej vědět jak jsi dopadl s těma úpravama - já jsem včera odesílal mail do JMSTAR , přímo kontakt na Carlose a ten by mě měl dát odpověd na mail - co je na Eaglu blokované a co udělat pro výkon, jak to přijde - dám vědět.
P.S. A nedej se Karle

21.9. edit:
Ahoj tak je tu zpráva od Carlose ohledně CDI
Hi,

It is limited.

Best Regards,

Carlos

MSN: jmstar@msn.cn

SHANGHAI JMSTAR MOTORCYCLE CO., LTD
Phone : +86 21 67355894
Fax : +86 21 67356093
http://www.jmstar.com

Takže je omezené- odeslal jsem mu dotaz , aby nám pokud může zaslat označení modelu / jako adekvátní náhradu za seriové/,popřípadě link kde to najdem,dám vědět jak něco příjde

24.9. edit:
Ahoj, nějak to tu oněmělo - nevíte někdo na co je ta červená kontrolka na Eaglu 50 na přístrojovce ? V manualu píší ,že je to signalizace příchozího hovoru- už to někdo zjistil na co to funguje ?
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod kraken.99 » 24 zář 2009, 20:24

už se o tom někde psalo když ti zvoní mobil bliká kontrolka
tel.777 55 22 12 email:kraken.99@seznam.cz skype:kraken.99
Uživatelský avatar
kraken.99

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2887
Registrován: 28 dub 2007, 20:41
Bydliště: Chrustenice
Skútr / moto: Suzuki Burgman 650exe 08

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Vitas » 24 zář 2009, 21:47

Coze? No lol :lol:
Uživatelský avatar
Vitas

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 21 kvě 2009, 20:38
Skútr / moto: ItalJet Formula 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 25 zář 2009, 16:46

To kraken : zkoušel jsem se posadit na skútr- jeden mobil do kapsy kombinézy a druhým jsem se prozváněl a nic neblikalo- možná že není zapojená ta kontrolka - zkusím vyzkoumat
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod kraken.99 » 25 zář 2009, 17:52

nemůžu ti přesně říct jak to funguje nikdy jsem to neměl jen to tu na foru taky někdo zkoumal a zkoušel a prý to bylo jak jsem ti psal pokud by to tak fungovalo je další otázka když budeš stát v koloně a vedle v autě bude zvonit mobil jestli se to taky nerozbliká
tel.777 55 22 12 email:kraken.99@seznam.cz skype:kraken.99
Uživatelský avatar
kraken.99

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2887
Registrován: 28 dub 2007, 20:41
Bydliště: Chrustenice
Skútr / moto: Suzuki Burgman 650exe 08

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 25 zář 2009, 17:57

JJ díky za odpověd , ale podle mě to bude mít smysl pokud bude v helmě instalovaná handsfree sada - těžko budu někde za jízdy v koloně stavět ,sundávat helmu - abych se dozvěděl nějakou pitomost od operátora- mě šlo jen o to jestli už to někdo zkusil
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod kraken.99 » 25 zář 2009, 18:03

stačilo cca 10 vteřin a našel jsem ti to téma viewtopic.php?f=2&t=2049&p=55390&hilit=kontrolka+na+mobil#p55390
tel.777 55 22 12 email:kraken.99@seznam.cz skype:kraken.99
Uživatelský avatar
kraken.99

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2887
Registrován: 28 dub 2007, 20:41
Bydliště: Chrustenice
Skútr / moto: Suzuki Burgman 650exe 08

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Fispe » 25 zář 2009, 18:05

No ono to asi smysl moc nemá, protože když máš v helmě handsfree sadu, tak nepotřebuješ kontrolku na palubce ona se ti sama ozve.
602 242 282
Uživatelský avatar
Fispe

500+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 603
Registrován: 25 lis 2007, 21:28
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Super 8/125 a pak ještě taková Černá Mrcha

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 25 zář 2009, 18:11

Jj děkuji půjdu to omrknout na scoota a dám vědět jak to dopadlo - můj první skútr byl ČZ 175, ale to už je před 30 lety a tam takový věci nebyly k dispozici

28.9. edit:
Ahoj kluci - už někdo zjistil jakej variator,válečky a hlavně CDI na Eagle 50 funguje? Dejte něco vědět at to taky ostatní správně poladí.
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Pusty » 01 říj 2009, 19:46

ahoj mám kingway condor vypadá stejně jako JMSTAR EAGLE 50 . Myslíte,že návody(tuning) budou pasovat i na můj skůtřik
:?: najeto 200km do kopce mě snad předjede i dítě na kole :lol:
Uživatelský avatar
Pusty

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 01 říj 2009, 19:21
Skútr / moto: kingway condor,babeta 210,stadion s11

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron