Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
11 črc 2010, 13:13
Ahojky,souhlas s Karel 23, tyhle 50 jsou stavěný na tenhle obsah ,samozřejmě jde zvýšit obsah kitem, ale už jsem to tady někde zmínil, že potom to má dost velký prdy na originál kliku a hlavu a většinou to dlouho nevydrží - jiná komprese, jiný tlaky a klika dostává dost zabrat na originál ložiskách, stačí si opravdu jen pohrát s variatorem, válečkama, kontrastkou a pak ten rozdíl mezi origo 50 a kitem 70 - mimochodem 10 km/hod při maximálce - je nepatrný , tady je spíše žádoucí řešit tah do kopce a aby motor držel otáčky a snažil se držet maximálku, daleko levněji vyjde sehnat 125-150ccm než cpát di kitu, chvíli mít radost a potom honit náhradní kliku nebo hlavu, jak psal Karel23 - každý je na tom jinak finančně a kupuje si tenhle stroj za svým účelem , ale určitě ne za honbou extrémních tunningů - 80 apod., je smůla že ta 70 nevydržela, ale to je riziko každýho zásahu do jakýhokoliv agregátu.
cobalt - piston určitě ne - ten je pro 2T- mají svíčku kolmo v hlavě- tady na vláknu už se to popisovalo a je to i s fotkama - stačí zalistovat
11 črc 2010, 14:33
Nevíte někdo, jak je to s tou brzdovou kapalinou? V manuálu píšou, že tam to sklíčko u řídítek je kontrolní průzor, ale já tam žádnou hladinu nevidím
11 črc 2010, 14:43
Ahoj, tím sklíčkem nic neuvidíš - to není originál manual na Eagle 50 , ale spíš tak všeobecný , na nádobku s kapalinou se dostaneš po odšroubování předního krytu / ten s blinkry/ - je tam kovová nádržka a na ní 2 šroubky - po opatrném odšroubování se dostaneš na kapalinu , ale pokud ti nikde neutíká , tak bych do toho zatím nelezl, max po 2 letech na výměnu .
11 črc 2010, 20:41
Vyměnil jsem válečky za 5,1gr od Mallosi. Skůtr jde lépe za plynem a jezdí teď kolem 50km/h. Do variátoru jsem se nakonec dostal pomocí kloubového hasáku a metrové ráčny
(ten šroub na roztě byl utaženej na krev ˇuz jsem myslel že ho nepovolim
ale nakonec se zadařilo
)
11 črc 2010, 21:43
Já skrz to okýnko vidím na kontrolní průhled té nádržky, v brzdovce je většinou vidět bublinka. Brzdovka je samozřejmě pouze na pravé - přední brzdě, zadní je ovládaná lankem. Skrz to okénko je ovšem potřeba se podívat hodně zprava směrem ke středu řidítek.
cobalt:
Blahopřeji! Předpokládám správně, že tím hasákem jsi blokoval řemenici?
11 črc 2010, 22:03
Stejně se mi ale zdá že mi to nějak špatně brzdí
Ta přední ještě docela ujde, ale ta zadní to je děs, dá se to lanko nějak utáhnout nebo tak něco? Je taková strašně měkká ta páčka zadní brzdy. Vím že nemá být tak účinná jako přední, ale tou zadní bych z té padesátky měl snad půlkilometrovou brzdnou dráhu
Docela se bojím že budu muset někdy prudce zabrzdit a ono to pojede dál, popř. si nabiju hubu, protože mi zastaví jen přední kolo
11 črc 2010, 22:32
Zadní brzda se nastavuje tím spodním šroubem s pružinou.
Už jsem to také dotahoval, aby to dobře brzdilo - jinak samotná zadní brzda toho moc neudělá (jako na jízdním kole) a je to přeci "jen" bubnovka.
eagle 1.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
11 črc 2010, 23:26
Dík, mrknu na to
11 črc 2010, 23:29
otevřené CDI to musí zaručeně pustit,mame to odzkoušené.
11 črc 2010, 23:42
Petr78-P1: Na tomto Jmstaru? Které CDI funguje? Ti co to zkusili píšou, že jim to buď nejede, nebo nejde poznat žádný rozdíl oproti sériovému
Ještě dotaz na ostatní - stojí vám ten skůtr na bočním stojanu? Ten můj padá
11 črc 2010, 23:59
Všechny jsou stejný,jen to má jiný název.A při otevřeném CDI to umí i 70km/h.
Co se týče stojánku,tak je fakt,že některé tyto skutry bych na něj radši nestavěl.
edit: upraveno dle pravidel SF o citaci! Wictor
12 črc 2010, 09:56
tomiktom píše:Chlapáci než se rozhodnete tuningovat tento velký stroj válcem nebo CDI moc se neukvapujte jelikož tendle stroj rozpohybovat se 4taktním motorem je docela problém samotně takže CDI je zbytečnost žádná restrikce tam není koupíte uplně stejné , pokud by tam restrikce byla ucitite cukání motoru ve 45-50km/h ale ještě se to nestalo
tak teď jsem z toho jelen
Naposledy upravil
KYBLOS dne 25 říj 2013, 02:32, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
12 črc 2010, 12:29
Ahoj, tak já jsem tam z hecu dal tunningové CDI a jede to pořád stejně, vetšina tunningových CDI je o tom, že je to naprogramovaný do 12 tisíc ot/min v závislosti na předstihu a seriové CDI je naprogramované zhruba do 8-9 tisíc ot/ min, potom už jsou ty hodnoty konstantní, ale kdo má odvahu točit Eagle na 11-12 tisíc ot/min , bez zásahu do motoru a pohonu ty otáčky nezískáš, na začátku vlákna se zkoušeli různé druhy CDI i přímo originál tunningové pro Eagle 50 4T a bud to nestartovalo nebo to šlo stejně a v jednom příspěvku cituji servisního technika od nás z Plzně : CDI pro Eagle není nutné měnit, ještě jsem se nesetkal s tím, že by bylo blokované - je možné , že bude chtít jiné CDI když se udělá nějaký kit a vymění se karbec, ale asi bych to nepřetáčel přes 8000 ot/min a na tuhle hodnotu to CDI je naprogramované.Boční stojan moc nezkouším, protože stačí asi trochu větší vítr a je to dole - já fandím hlavnímu stojanu - stabilita je jistota.Tu zadní brzdu jsem přitáhl na lanku u zadního kola tak ,aby brzy zabírala , ale nepřibrzdovala - stejně brzdím oběma najednou , přední se mě taky zdálo ze začátku že brzdí málo, ale po ujetí asi 500-600 km to sedlo a brzdí to jako čert - mě na Oplu trvá zhruba 200 km než si sednou destičky a začne to brzdit jak má
12 črc 2010, 13:14
ještě jedna rada : zkus CDI ze 150cc , to je též odzkoušený.Kdybych to neměl odzkoušený tak Ti nebudu psat at tam das jiný CDI.Nebo válec+píst 80cc.I to je možné.
12 črc 2010, 13:18
No a jsme zase u toho - na některým to asi zaručeně funguje a na většině moc ne a ted si vyber