od citereh » 12 črc 2010, 12:29
Ahoj, tak já jsem tam z hecu dal tunningové CDI a jede to pořád stejně, vetšina tunningových CDI je o tom, že je to naprogramovaný do 12 tisíc ot/min v závislosti na předstihu a seriové CDI je naprogramované zhruba do 8-9 tisíc ot/ min, potom už jsou ty hodnoty konstantní, ale kdo má odvahu točit Eagle na 11-12 tisíc ot/min , bez zásahu do motoru a pohonu ty otáčky nezískáš, na začátku vlákna se zkoušeli různé druhy CDI i přímo originál tunningové pro Eagle 50 4T a bud to nestartovalo nebo to šlo stejně a v jednom příspěvku cituji servisního technika od nás z Plzně : CDI pro Eagle není nutné měnit, ještě jsem se nesetkal s tím, že by bylo blokované - je možné , že bude chtít jiné CDI když se udělá nějaký kit a vymění se karbec, ale asi bych to nepřetáčel přes 8000 ot/min a na tuhle hodnotu to CDI je naprogramované.Boční stojan moc nezkouším, protože stačí asi trochu větší vítr a je to dole - já fandím hlavnímu stojanu - stabilita je jistota.Tu zadní brzdu jsem přitáhl na lanku u zadního kola tak ,aby brzy zabírala , ale nepřibrzdovala - stejně brzdím oběma najednou , přední se mě taky zdálo ze začátku že brzdí málo, ale po ujetí asi 500-600 km to sedlo a brzdí to jako čert - mě na Oplu trvá zhruba 200 km než si sednou destičky a začne to brzdit jak má