JMSTAR EAGLE 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 11 črc 2010, 13:13

Ahojky,souhlas s Karel 23, tyhle 50 jsou stavěný na tenhle obsah ,samozřejmě jde zvýšit obsah kitem, ale už jsem to tady někde zmínil, že potom to má dost velký prdy na originál kliku a hlavu a většinou to dlouho nevydrží - jiná komprese, jiný tlaky a klika dostává dost zabrat na originál ložiskách, stačí si opravdu jen pohrát s variatorem, válečkama, kontrastkou a pak ten rozdíl mezi origo 50 a kitem 70 - mimochodem 10 km/hod při maximálce - je nepatrný , tady je spíše žádoucí řešit tah do kopce a aby motor držel otáčky a snažil se držet maximálku, daleko levněji vyjde sehnat 125-150ccm než cpát di kitu, chvíli mít radost a potom honit náhradní kliku nebo hlavu, jak psal Karel23 - každý je na tom jinak finančně a kupuje si tenhle stroj za svým účelem , ale určitě ne za honbou extrémních tunningů - 80 apod., je smůla že ta 70 nevydržela, ale to je riziko každýho zásahu do jakýhokoliv agregátu.

cobalt - piston určitě ne - ten je pro 2T- mají svíčku kolmo v hlavě- tady na vláknu už se to popisovalo a je to i s fotkama - stačí zalistovat
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 11 črc 2010, 14:33

Nevíte někdo, jak je to s tou brzdovou kapalinou? V manuálu píšou, že tam to sklíčko u řídítek je kontrolní průzor, ale já tam žádnou hladinu nevidím :D
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 11 črc 2010, 14:43

Ahoj, tím sklíčkem nic neuvidíš - to není originál manual na Eagle 50 , ale spíš tak všeobecný , na nádobku s kapalinou se dostaneš po odšroubování předního krytu / ten s blinkry/ - je tam kovová nádržka a na ní 2 šroubky - po opatrném odšroubování se dostaneš na kapalinu , ale pokud ti nikde neutíká , tak bych do toho zatím nelezl, max po 2 letech na výměnu .
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod cobalt » 11 črc 2010, 20:41

Vyměnil jsem válečky za 5,1gr od Mallosi. Skůtr jde lépe za plynem a jezdí teď kolem 50km/h. Do variátoru jsem se nakonec dostal pomocí kloubového hasáku a metrové ráčny :) (ten šroub na roztě byl utaženej na krev ˇuz jsem myslel že ho nepovolim :D ale nakonec se zadařilo :D)
EAGLE 50, tunning: svíčka NGK, válečky variátoru mallosi 5,1gr
cobalt

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 12 kvě 2010, 12:57

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Karel23 » 11 črc 2010, 21:43

Já skrz to okýnko vidím na kontrolní průhled té nádržky, v brzdovce je většinou vidět bublinka. Brzdovka je samozřejmě pouze na pravé - přední brzdě, zadní je ovládaná lankem. Skrz to okénko je ovšem potřeba se podívat hodně zprava směrem ke středu řidítek.

cobalt:
Blahopřeji! Předpokládám správně, že tím hasákem jsi blokoval řemenici?
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 11 črc 2010, 22:03

Stejně se mi ale zdá že mi to nějak špatně brzdí :D Ta přední ještě docela ujde, ale ta zadní to je děs, dá se to lanko nějak utáhnout nebo tak něco? Je taková strašně měkká ta páčka zadní brzdy. Vím že nemá být tak účinná jako přední, ale tou zadní bych z té padesátky měl snad půlkilometrovou brzdnou dráhu :D Docela se bojím že budu muset někdy prudce zabrzdit a ono to pojede dál, popř. si nabiju hubu, protože mi zastaví jen přední kolo :D
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod TomRaptor » 11 črc 2010, 22:32

Zadní brzda se nastavuje tím spodním šroubem s pružinou.
Už jsem to také dotahoval, aby to dobře brzdilo - jinak samotná zadní brzda toho moc neudělá (jako na jízdním kole) a je to přeci "jen" bubnovka. :wink:
eagle 1.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 11 črc 2010, 23:26

Dík, mrknu na to
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Petr78-P1 » 11 črc 2010, 23:29

otevřené CDI to musí zaručeně pustit,mame to odzkoušené.
www.majestyclub.cz mobil:775 564 272
Uživatelský avatar
Petr78-P1

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 236
Registrován: 07 črc 2010, 22:22
Bydliště: Bilinka u Lovosic
Skútr / moto: Yamaha Majesty YP 400 - GREY LADY *****
Tuning / úpravy: TOP CASE GIVI+ zahrádka ,zásuvka 12V

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 11 črc 2010, 23:42

Petr78-P1: Na tomto Jmstaru? Které CDI funguje? Ti co to zkusili píšou, že jim to buď nejede, nebo nejde poznat žádný rozdíl oproti sériovému :|

Ještě dotaz na ostatní - stojí vám ten skůtr na bočním stojanu? Ten můj padá :x
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Petr78-P1 » 11 črc 2010, 23:59

Všechny jsou stejný,jen to má jiný název.A při otevřeném CDI to umí i 70km/h.
Co se týče stojánku,tak je fakt,že některé tyto skutry bych na něj radši nestavěl.

edit: upraveno dle pravidel SF o citaci! Wictor
www.majestyclub.cz mobil:775 564 272
Uživatelský avatar
Petr78-P1

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 236
Registrován: 07 črc 2010, 22:22
Bydliště: Bilinka u Lovosic
Skútr / moto: Yamaha Majesty YP 400 - GREY LADY *****
Tuning / úpravy: TOP CASE GIVI+ zahrádka ,zásuvka 12V

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 12 črc 2010, 09:56

tomiktom píše:Chlapáci než se rozhodnete tuningovat tento velký stroj válcem nebo CDI moc se neukvapujte jelikož tendle stroj rozpohybovat se 4taktním motorem je docela problém samotně takže CDI je zbytečnost žádná restrikce tam není koupíte uplně stejné , pokud by tam restrikce byla ucitite cukání motoru ve 45-50km/h ale ještě se to nestalo

tak teď jsem z toho jelen :D
Naposledy upravil KYBLOS dne 25 říj 2013, 02:32, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 12 črc 2010, 12:29

Ahoj, tak já jsem tam z hecu dal tunningové CDI a jede to pořád stejně, vetšina tunningových CDI je o tom, že je to naprogramovaný do 12 tisíc ot/min v závislosti na předstihu a seriové CDI je naprogramované zhruba do 8-9 tisíc ot/ min, potom už jsou ty hodnoty konstantní, ale kdo má odvahu točit Eagle na 11-12 tisíc ot/min , bez zásahu do motoru a pohonu ty otáčky nezískáš, na začátku vlákna se zkoušeli různé druhy CDI i přímo originál tunningové pro Eagle 50 4T a bud to nestartovalo nebo to šlo stejně a v jednom příspěvku cituji servisního technika od nás z Plzně : CDI pro Eagle není nutné měnit, ještě jsem se nesetkal s tím, že by bylo blokované - je možné , že bude chtít jiné CDI když se udělá nějaký kit a vymění se karbec, ale asi bych to nepřetáčel přes 8000 ot/min a na tuhle hodnotu to CDI je naprogramované.Boční stojan moc nezkouším, protože stačí asi trochu větší vítr a je to dole - já fandím hlavnímu stojanu - stabilita je jistota.Tu zadní brzdu jsem přitáhl na lanku u zadního kola tak ,aby brzy zabírala , ale nepřibrzdovala - stejně brzdím oběma najednou , přední se mě taky zdálo ze začátku že brzdí málo, ale po ujetí asi 500-600 km to sedlo a brzdí to jako čert - mě na Oplu trvá zhruba 200 km než si sednou destičky a začne to brzdit jak má
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Petr78-P1 » 12 črc 2010, 13:14

ještě jedna rada : zkus CDI ze 150cc , to je též odzkoušený.Kdybych to neměl odzkoušený tak Ti nebudu psat at tam das jiný CDI.Nebo válec+píst 80cc.I to je možné.
www.majestyclub.cz mobil:775 564 272
Uživatelský avatar
Petr78-P1

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 236
Registrován: 07 črc 2010, 22:22
Bydliště: Bilinka u Lovosic
Skútr / moto: Yamaha Majesty YP 400 - GREY LADY *****
Tuning / úpravy: TOP CASE GIVI+ zahrádka ,zásuvka 12V

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 12 črc 2010, 13:18

No a jsme zase u toho - na některým to asi zaručeně funguje a na většině moc ne a ted si vyber
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron