Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
Odeslat odpověď

Re: JMSTAR EAGLE 50

07 črc 2010, 00:42

Ok díky moc za pomoc,ale jsem odkázanej na internet a comi kdo pošle :( když si to obědnám,protože dělám každej den i v sobotu od 09-18 a to je otevírací doba 99% všech obchodů :cry: .Ale aspon mám jasno,co a jak:Ještě jednou dík JESIK. :wink:

Re: JMSTAR EAGLE 50

07 črc 2010, 00:57

Tak abys to nemusel hledat:
www.olpran.cz , kontakt na prodejnu v Hořicích: HOŘICE V PODKRKONOŠÍ, Průmyslová 1128, Hořice, Telefon: 493 506 635
Provozní doba: Pondělí - Pátek 09 - 17 hod, Sobota 09 - 12 hod. Servis skútrů JMStar a sklad ND v Hořicích má pod palcem paní Vondráčková, telefon 493 506 622
Olpran je původně firma z Olomouce, ale skútry má na starosti pobočka Hořice, mají slušně zásobený sklad ND. Stačí se mrknout na rozpisy náhradních dílů na www.jmstar.com

Re: JMSTAR EAGLE 50

07 črc 2010, 01:02

Jo dík paní Vondráčkovou znám po telefonu osobně,a technika pana Luňáka taky,ale ty dodací lhůty!!!!hledal jsem schůdnější alternativu.A stejně mi zase řeknou jako minule ,no ted nemáme a já potřebuju v sobotu vyrazit !!!A bez světel :idea: :twisted: to nikdy!!Ráno budu žhavit telefon snad budu mít štěstí:Díka dobrou.Jesik.

Re: JMSTAR EAGLE 50

07 črc 2010, 13:24

kalafuna píše:Prosba pro Citereh
Objednávám ten tvůj variátor a chci dát větší trysku, ale nevím, jakou -přesný typ. Nechci kupovat celou sadu.
Dík

Ahojky - na tu trysku ti odpověděl Karel 23 - to lze jen podpořit, s tím variatorem je to na tobě - bud Malossi nebo Naraku - já jsem tam dal Naraku a zatím bez chyby - spokojenost
tady píše Lubino svoje zkušenosti s variatorem Malossi
viewtopic.php?f=78&t=2515&start=90
já se rozhodl pro Naraku proto, protože firma Naraku je známá tím , žeje to specialista na tunning čínských 4T skútrů , a v nabídkách shopů se zaměřením na skútry je převážně nabídka od Naraku, ale to je každýho věc , co si tam namontuje
tady je taky zajímavý čtení
http://blog.scootland.cz/2010/05/test-v ... cc-4t.html

Re: JMSTAR EAGLE 50

07 črc 2010, 18:51

Díky Karlovi23 a Citerehovi za odpověď. Pro Naraku jsem se rozhodl proto, neboť jsem toto fórum pročítal od začátku a ty Lubinovi postřehy jsem četl i ten srovnávací test variátorů a Citereh s ním měl dobré zkušenosti.
Ptal jsem se u nás v jednom servisu (prodávají tam i čtyřkolky a nějaké skútry, samozřejmě, že né čínu) na zved. obsahu a bylo mi doporučeno čínu vůbec nezvedat. Že by odešel
spodek (klikovka atd.). No co jsem mohl od nich očekávat :D . Tak se vás ptám, jestli už jste někdo dával větší obsah, jaký a jaké jsou zkušenosti.

Jinak jak jsme se včera bavili o tom sání, tak já jsem ten vnitřní nátrubek oddělal a nějaký rozdíl jsem neviděl. Včera jsem ho dal zpátky a do práce a zpět se mi to zdálo stejné.
A to sítko jsem myslel na vstupu do airboxu. Jiné sítko jsem nenašel.

Re: JMSTAR EAGLE 50

07 črc 2010, 23:38

Ale podle toho testu vyhrál nějaký Baotian R :shock: . Ten test byl dost blbě koncipovaný, protože jak variátor Naraku tak Malossi zabily příliš těžké válečky dodávané v sadě - na to bacha.
Samozřejmě dát si tam ten Baotian, to tam může rovnou zůstat originál, vodítka a celková kvalita u obou budou nejspíš stát za stejnou belu. Já zatím nechávám originál s tím, že si ho hlídám - zatím i ty vodítka OK. Důležité je ovšem vyměnit kontrastku a hlavně doladit válečky. Potvrzuje se mi, co říkal Tomík: Sebetvrdší pružina nenahradí ten závit navíc u Malossi 2912658.WO, je to cítit zejména při delší jízdě v teplém počasí - standardně dlouhá pružina vadne a otáčky zas padají dolů.
Jinak proti Naraku ani to nejmenší - válečky koupené v sadě za dost nízkou cenu se ukazují překvapivě kvalitní. O výhodné sadě trysek Naraku jsem už psal.
Jinak ohledně sítka to může upřesnit jedině Citereh, já jsem ho zatím nesundal.

Re: JMSTAR EAGLE 50

08 črc 2010, 14:57

Ahojky ,tak na to sítko nás jako první na vláknu upozornil Tomiktom, ale pokud si to opravdu každý přečte celý , tak se dočte, že pokud se to po vyndání sítka a nátrubku bude dusit , tak je třeba dát větší trysku nebo to vrátit zpátky, protože po vyndání to bude mít víc vzduchu a tudíž taky chudou směs, pokud si pamatuji, tak Tomiktom doporučoval vyměnit originál za velikost 88 a k tomu je určená již zminovaná sada Naraku trysky kde je to odstupnovaný a je možné to doladit pokud 88 bude třeba moc .Co se variatoru týče , tak v tom testu testovali 3 modely, všechny dosahovali zhruba stejných výsledků, ale jde taky samozřejmě o cenu a o to : proč tam strkat o půlku dražší variator, když je to výkonově stejný a já se nepřipravuji na nějaký sprinty a závody- za ten rozdíl v ceně jsem tenkrát pořídil k Naraku variatoru kevlarový řemen, co se týče kontrastky - tak mě kluci v SCOOTLANDU na moji sestavu s Naraku variatorem a 5,0 gr válečky doporučili černou HEBO pružinu + 50 procent.
http://www.scootland.cz/zbozi/hebo-kont ... o-peugeot/

Re: JMSTAR EAGLE 50

08 črc 2010, 23:13

Tak nezaškodí si zopakovat, co ten Tomík vlastně psal:
Na to aby byl skútr svižný a čiperný je nutno vytáhnout sítko co je na filtru vzduchu na vstupu , pak gumovou restrikci zevnitř filtru a pak skútr projet, jakou barvu bude mít svíčka. Pokud by to vynechávalo chce to větší trysku, zvednout jehlu v karburátoru na maximum. Pak nejlépe dát Variátor Malossi anebo alespoň dát válečky originální pryč a koupit 5gr ty nám tu nejlépe fungovaly a vodítka variátoru malossi jelikož ty originál to dlouho nevydrží, kolik pak Jmstar jezdil už si nějak nepamatuji, ale vím že rafička byla opřená o stěnu tachometru, myslím, že je tachometr nějak do 60km/h ale to bych kecal, ale rafička se prostě opírala o hranu tachometru.
Karburátor má šroubek bohatosti na boku ze strany od nakopávací páky, ten si nastavte na 2,5 otáček, skútr lépe chytá. Volnoběžné otáčky jsou zvrchu karburátoru šroubkem přes pružinku.

Takže Citereh má pravdu, protože Tomík radí sundat jak sítko na vstupu, tak ten gumový "nátrubek" uvnitř airboxu, což není nic jiného než restrikce.

Re: JMSTAR EAGLE 50

09 črc 2010, 17:47

Dnes mi přišli válečky Mallosi 5,1gr chystám se je vyměnit za origo budu potřebovat ten pistonstoper? Nefunguje náhodou jenom u 2T skůtru které nemají ventily? 8)

Re: JMSTAR EAGLE 50

09 črc 2010, 17:56

Piston stopper je jen na 2t....

Re: JMSTAR EAGLE 50

09 črc 2010, 17:59

A dostanu se do variátoru pouze pomocí goly a běžného nářadí nebo je potřeba nějáký speciální klíč?

Re: JMSTAR EAGLE 50

09 črc 2010, 21:18

Prosím o radu,prasklo mi těsnění pod válcem je to válec malossi a to těsnění je tenší 0,48mm než náhrada od naraku 1,23mm kterou mám , jinak tvarově je naprosto shodné,co se stane když ho tam dám????Rozdíl je tedy 0,75mm vadí to něčemu???Děkuji za odpověd Jesik :roll:

Re: JMSTAR EAGLE 50

09 črc 2010, 23:22

Určitě ne.

Re: JMSTAR EAGLE 50

10 črc 2010, 05:06

Díky za odpověd,ale jak jsem právě zjistil není to jen prasklé těsnění,ale i prasklá hlava!!!A já se pořád divil odkud mi pořád teče olej.Už je toho na mě moc, sotva spravím jednu závadu hned se najde jiná!!!Vzdávám to,po několika strávených nocí opravami se jdu vyspat.Jesik. :( :( :( :( :!:

Re: JMSTAR EAGLE 50

10 črc 2010, 23:11

Je zřejmé, že tunning má svoje rizika a hranice. Já se držím spíše zpátky, jsem spokojený s rychlostí okolo 50km/h a spíše mi jde o to, aby to neztrácelo dech do kopce, na což mi zatím vcelku stačí pohrát si s variátorem.

Na druhou stranu 70ccm nepovažuji za nijak extrémní tunning a je smůla, že hlava nevydržela. Sehnat novou hlavu nemusí znamenat fatální díru do rozpočtu i když každý jsme na tom jinak a čínské padesátky si často kupují mladí kluci, co mají hluboko do kapsy.
Odeslat odpověď