Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
Odeslat odpověď

Re: JMSTAR EAGLE 50

01 črc 2010, 22:11

Ahoj kolegové, taky jsem majitelem nového žlutého ďábla asi 1 měsíc. Vydražil jsem ho na aukru a byl jsem pro něj přímo v Hořicích. potřeboval jsem jezdit do práce.
Dojíždím asi 23 km z Jeseníku do Zlatých Hor. Jezdím denně přes Rejvíz. Je to dost velké stoupání, polovivu jedu do kopce a potom z kopce. Zatím jsem neměl problémy.
Jede to pomalu, ale jede. Do kopce kolem těch 25-30 (a to vážím kolem 100kg) a z kopce rafička tach. nadoraz. Já vím, měl bych to v záběhu šetřit, ale když ta ruka se nedá udržet :D
Za mládí jsem měl pincka 20 a taky se psalo, že se to má šetřit, ale byly hlasy, že se tomu má dát záhul, aby to jezdilo a taky že jo. pinďour potom šlapal jak čert. Jó, to už je dávno.
Ale k věci. Chtěl bych poděkovat "citerehovi" a "Karlovi 23" za dobré rady. Chvíli mi trvalo, než jsem se dočetl ve fóru až do konce. Ono to s líností tohoto stroje bude tou váhou.
Asi 14 dní jsem jezdil na dceřiném Yukki Speedy, než jsem si pořídil jmstar. A ta yukina jezdila líp, asi proto, že byla menší a o hodně lehčí a zajetá (3500km). Teď už mám najeto přes 500km a zdá se mi, že to jede čím dál líp.
Ale stejně uvažuju o novém variátoru a asi i větší objem.
Tak se nedejte odradit těmi rejpaly, každý si to kupuje pro nějaký účel. Na pořádnou jízdu mám auto.
Tak číňanům ZDAR!!!

Re: JMSTAR EAGLE 50

01 črc 2010, 23:35

Luna píše:Ahojky :)
to mám fungl nový :wink: dostala jsem ho jako dárek a já se vtom moc nevyznám... sice jsem z něho nadšená, ale to startování mě trochu štve :roll: jinak jezdí perfektně, až na ty kopce, to tu ale už bylo taky zmiňovaný... :D

1.před každým pokusem o nastartování aspoň 5x zapumpovat plynem (až na doraz, aby bylo slyšet, jak to cvakne)
2.mi se osvědčilo startovat navíc s přidaným plynem, ale každému se to chová trošičku jinak

Navíc, pokud je to nové, nezajeté, chce to najet nějaké kilometry.

Re: JMSTAR EAGLE 50

02 črc 2010, 11:24

Ahoj, jj já taky při startu otočím zhruba tak 1 cm plynem , ale kouknul bych se taky na svíčku - když jsem Eagla kupoval tak taky dost blbě chytal , tak jsem kouknul na svíci a měrkama naměřil neuvěřitelný odtrh 0,3 mm , dal jsem stejně novou svíčku - NGK CR7HSA , udělal odtrh 0,6 a naprostá pohoda.No s tou váhou to asi na Eaglu nebudetak hrozný - většinou jsme tady samý POŘÁDNÝ CHLAPY , okolo 100 kg , ale Eagle má max zátížení 268 kg - sám má 108 , tak to se tam v pohodě vejdeme, spíš to bude už tady docela dobře zdokumentovaná otázka variátoru,válečků a kontrastky - pro Karel 23 : shodil jsem 4kg a jede to furt stejně :lol:

Re: JMSTAR EAGLE 50

02 črc 2010, 21:16

Ne, to se ti nepovede!!!! Na váhu mě NEDOSTANEŠ!!! :D Ale taky to jezdí pořád stejně (dobře).
Mimochodem, pěkně nám zašantročili naše vlákno, než se na něj dostanu, něco se naklikám. Asi nám závidí, jak nám to tu pěkně frčí a hlavně naše žluté čínské ďábly!!! Pořád čekali, jak tu budem skuhrat a fňukat, ale to se přepočítali. Jmstar RULEZZ!!!

Re: JMSTAR EAGLE 50

03 črc 2010, 11:52

Ahoj , moje řeč - každý nový majitel Eagla , který hledá nějaký poznatky , tak ted bude asi v koncích, protože dřív bylo vlákno na očích a stačilo jen kliknout a ted se to těm novým dost těžko hledá - poznal jsem to ,že v poslední době jdou na mě dotazy převážně přes SZ, nebo ICQ, jinak dost pravidelně obchoduji na Aukru a nevím ,nevím , zatím jsem v nabídce - motocykly- skutry, mimo oficialního Olpranu, neviděl Eagle v žádné nabídce a to se jich dost prodává/aukro/, myslím si , že to tu jede docela dobře a noví majitelé Jmstar Eagle se tu dozví dost podstatných věcí, na rozdíl o podlejzavých kecech o čínských skůtrech - my na rozdíl od Jiných nebrečíme nad malichernými problémy, ale snažíme se je společnýma silama řešit a o tom by snad mělo hlavně toto forum být :idea:

Re: JMSTAR EAGLE 50

03 črc 2010, 16:35

Tak to má myslím být. Majitelů těchto skůtrů přibývá a vlákno slouží , k čemu má...... aby si člověk, který má tento model, mohl nasbírat cenné rady a poznatky a aby se tu rád vracel pro cennou zkušenost, která je u takovýchto modelů k nezaplacení. Prostě se s nima musí počítat, ať jim to jezdí jak chce. Malým důkazem je rozšíření témy Čínské skútry, na jednotlivé modely.

Re: JMSTAR EAGLE 50

04 črc 2010, 12:08

Ahoj, chtěl bych se zeptat, jak to řešíte s helmou? Pod sedlo se normální helma nevejde, jen ta stará, co se nosila tak před 30-40 lety.Asi si budu muset pořídit na nosič kufr. Tak jestli máte někdo dobrý typ, který by se k tomu našemu ďáblu hodil, tak bych vám byl moc vděčný.
Ještě bych dal jednu radu novým majitelům ohledně zrcátek. Mě šlo pohybovat jen jedním směrem. Tak sem sundal krytku na šrouby zrcátka a úplně ho odšrouboval. Je to na imbus klíč tuším, že 5 nebo 6. A zespodu zrcátka je matka 13, nebo 14. Tu sem povolil golou (může být nástrčkový klíč trubkový) a nechl sem to volnější. A teď si můžu hýbat nahoru, dolů a do stran. Skúrt používá občas i manželka a každý si to vyšteluje podle potřeby.

Re: JMSTAR EAGLE 50

04 črc 2010, 12:19

Ahoj, tak já jsem koupil na aukru kufr na nosič skútru a pořádně ho tam přidělal, už ho tam mám přes rok a v pohodě - vejde se tam běžně používaná integrálka velikosti 60-61
http://cm.aukro.cz/item1097240613_motok ... ontaz.html
moje masina.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: JMSTAR EAGLE 50

04 črc 2010, 12:29

Ahoj, dík. A stříbrnou neměli? Jak to vypadá na skútru?
Jo, ještě bych se chtěl zeptat. Přestala mi svítit jedna žárovka, svítí jen dálkově. Jak se na ni dostanu, ať nemusím zbytečně roštoubovávat něco, co nemusím. Dík za odpověď

S tou stříbrnou promiň, to byl úlet. Teď se na to pořádně dívám a to je na Aukro a tam dražili jen černou

Re: JMSTAR EAGLE 50

04 črc 2010, 15:14

Vcera som hned rano rozobral karbec a zistil som ze rano tam uz nebol benzin,co bol dosledok mojich zlych rannych startov.rozobral som plavakovu komoru ,vykrutil ten srobik cim sa asi odkaluje alebo vypusta benzin riadne som vycistil jeho dosadaciu plochu,potom riadne zatiahol a dnes rano krasne chytil na brnk :-).ozaj a nevie niekto ako je to u nas na SR,lebo nemam skutrika este prihlaseneho,mam iba TP,musim ho dat na spz?.vraj do roku 2012 netreba......

Re: JMSTAR EAGLE 50

05 črc 2010, 13:16

Ahojky ,s tím šroubkem to je pech - stačí drobná netěsnost/ nebo se uvolní/ a už se ti tudy přes noc odpaří benzín a ráno při startu motoru trvá než přes podtlakový ventil naplní celou soustavu. Jak je to na Slovensku nevím , ale tady na skůtru nesmíš jezdit dokud ho nepřihlásíš - to je : na značky,já jsem ho přihlašoval až po 3 měsících od koupě- soudní jednání ohledně velkého TP, který mě byl zadržován dodavatelskou firmou na základě platební neschopnosti prodejce motocyklů a bylo mě sděleno na Měú , odbor dopravy : to je jedno , pokud na tom nejezdíte ,tak to přijdte přihlásit, až budete mít všechny doklady - samozřejmě tě nesmí chytit, ale pokud máš velký TP , tak stačí zaplatit pojistku a za 300 kč- u nás- přihlásit bez problémů.Je to dvojstopé vozidlo určené pro dopravu dvou cestujících a tak podléhá registraci - není to vedený jako moped Babeta.

Tak tady je ten postup na přední světla
http://citereh.rajce.idnes.cz/predni_svetlomety/
a tady je ten kufr
http://citereh.rajce.idnes.cz/kufr/

Re: JMSTAR EAGLE 50

06 črc 2010, 10:02

Díky moc, za obrázky, jdu hned na to. A ten kufr vypadá docela dobře.

Re: JMSTAR EAGLE 50

06 črc 2010, 13:25

Ahojky na tom aukru se dá chytit za slušnou cenu ten kufr a s dodáním nejsou problémy / teda od firmy ATSHOP /

Re: JMSTAR EAGLE 50

06 črc 2010, 14:50

Ahoj, už jsem se tam díval. Je tam i jeden stříbrný.
Tak jsem vyměnil tu žárovku. Nebýt tvého návodu, tak bych zbytečně vydělával skříňku pod řídítky. Myslel jsem , že bych se tam na žárovky dostal. Od toho to tu vlákno je, aby jsme si pomáhali. Ještě jednou dík.
A ke jsi, prosím tě sehnal ten variátor a válečky?

Re: JMSTAR EAGLE 50

06 črc 2010, 15:26

Ahojky variator i válečky jsou z Adventure biker
http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... -4t-900-20

http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... -gr-916-99
Odeslat odpověď