Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
24 čer 2010, 22:55
no hej.kazdy ku je original
.ale zaujimave je ze ked idem po rovnom useku aj 2km a zastanem tak mi volnobeh drzi.proste iba ked vybehnem prudky kopec ked su otacky okolo 5000rpm.a potom zastavim a chcipne.karbec som vycistil ked som menil trysku.ozak a ked sa rozbiehate kolko ma otacok?mne sa rozbehne a pri cca 6500-7000 citi ako preradi.ale uz potom do kopca nestiha podradovat a z neskoro ked uz motor nema otacky.asi by bolo dobre dat tie 5g valceky...ci?
ozaj este som zabudol.nevie niekto aky je rozmer tej pritlacnej struny na spojke?v roztiahnutom stave?dlzka pocet zavitov vnutorny priemer a hrubka dratu?mam jednu doma z aprilie amico 50 tak ci by sa dalo s tym experimentovat.dikyy
25 čer 2010, 08:34
Originál má vnitřní průměr 50mm, délku 90mm a tlušťka drátu je 4mm, celkový počet závitů 4,5.
Doporučená náhrada Malossi 2912658.WO (bílá) má taky průměr drátu 4mm, ale celkový počet závitů má 5,5 takže délka narostla na 105mm.
Tomík doporučuje taky pružinu 298360.WO (bílá), ta má taky průměr drátu 4mm, ale počet závitů je myslím dokonce 6,5. Prý tam v pohodě vejde a variátor pak skutečně ani po velkém zahřátí "neměkne".
Obě doporučené náhrady patří i do většiny Aprilií, takže ta pružina, co máš doma ti tam klidně může pasovat, důležitý je ten vnitřní průměr. Na počtu závitů ani na smyslu vinutí zase tolik nesejde, platí že čím víc závitů, tím lépe.
25 čer 2010, 09:14
No ty 5,0 gr válečky tam dej , klidně je můžeš dát do origo variatoru a uvidíš , výměnu variatoru jsem dělal, protože variator NARAKU HIGH SPEED má jiný sklon dráhy pro válečky a taky má jiný průběh, s válečky 5,0 gr jsem mimo jiné odstranil nechtěné díry v akceleraci
ttp://e-shop.adventure-biker.cz/index.p ... -4t-900-20
29 čer 2010, 21:11
Prosím vás, jak důležité je vyměnit ten motorový a převodový olej hned po ujetí prvních 300km, jak píšou v manuálu? Potřeboval bych ještě něco odjezdit a nestíhám to koupit a vyměnit, vadí nějak když se to vymění až např. při 350 - 400 km? Neměl by to být problém ne?
29 čer 2010, 21:39
Výměna olejů při zajíždění je dost důležitá, já osobně bych se snažil to dodržet. Pak už nějakých 100-200 km nevadí.
Výměny zaberou dohromady cca 30 - 40 minut.
30 čer 2010, 10:24
Vcera som sa vozil na skutri xinling 50 tiez 4takt.motor zhodny s mojim a prekvapil ma ten odpich a aj rychlost bola vyborna okoko 60 po rovinke,a ten moj jmstar sa tazko rozbieha a aj tazko ide,nemoze byt nieco s motorom?ten xinling bol na 10°kolesach.divne sa na tom ide ale je celkovo silnejsi a rychlejsi je to uplna seria ma to jeden starsi pan.tak neviem.ozaj nemeral niekto z vas kompresiu vo valci?
30 čer 2010, 10:45
To jo, ale ten xinling váží sám o sobě 108 kg jako Eagle ?Záleží taky jaký má už v serii válečky a jak to je celý z výroby postavený
Ahoj, co se týče výměny oleje - měla by se dodržovat lhůta - hlavně při prvních výměnách, ale přiznám se , taky jsem první výměnu dělal až při rovných 400km - od té doby jsem natočil 1100 km a při druhé výměně v 1000 km jsem nic závadného nezjistil a skůtr chodí v pořádku
30 čer 2010, 11:51
aha no to asi nevazi je celkovo trochu mensi.hmm.musim s tym daco robit lebo do kopce ma nebavi ist 15km/h.ozaj a ja ani neviem aky je to model
30062010(001).jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
30 čer 2010, 12:12
Ahoj - to je tvůj skůtr ? 2,0 kw NATTY - ty kopce se řeší : bud lehčí válečky nebo kontrastní pružina
http://www.skutry.wbs.cz/Problemy_a_reseni.html
30 čer 2010, 12:57
aha no natty
.skusal som rozobrat ten kryt na remeni a variatore nesiel mi dole ani mensim nasilim,lebo aj nakopavacka mi nevracia ked nakopnem,vsetky sroby odkrutene a nie a nie dole,ci to je zalepene este ci co je s tym.skusil by som dat druhu strunu,mam z aprilie amico podla rozmerov co tu boli mi to vychadza ale ma o jeden zavit naviac.asi sa tomu budem venovat cez vikend...zatial
dakujem
30 čer 2010, 13:06
Za ten kryt se musí dost zabrat - je to přilepený a jeden závit na kontrasce nic není - my máme v možnostech výměny i variantu s jedním záviten navíc než originál - tady záleží převážně na tvrdosti pružiny
01 črc 2010, 14:35
Ahoj,
mám dotaz... koupila jsem nedávno taky tohoto krasavce a špatně mi startuje... za studena asi až na 6 - 8 pokus... vyčetla jsem že by to mohl být vadný sytič, ale jde mi spíše o informaci zda někdo nevíte jestli je v okolí Liberce nějaký autorizovaný servis na tuhle mašinku, nějak nemůžu nic najít...
A sama se doto rozhodně pouštět asi nebudu
Moc děkuji
01 črc 2010, 14:53
Ahoj a vítám Tě mezi námi - to máš fungl nový nebo starší ?
01 črc 2010, 18:07
Ahojky
to mám fungl nový
dostala jsem ho jako dárek a já se vtom moc nevyznám... sice jsem z něho nadšená, ale to startování mě trochu štve
jinak jezdí perfektně, až na ty kopce, to tu ale už bylo taky zmiňovaný...
01 črc 2010, 22:04
Taky mě to startovaní občas štve, nechytne to nikdy napoprvé, ale zas to není tak strašné jak v tvém případě. Zkus prostě ten startér podržet trochu delší dobu a když to nepomůže tak u startování lehce přidej plyn, ono to naskočí ale bude to chtít chcípnout, tak musíš ten plyn ještě trochu podržet/připumpovat... ale bacha ať ti ten skůtr neujede
Každopádně lepší než tady to popsané kouzlo bude nejspíš koupě nové svíčky
Já jsem se k tomu ještě nedostal, zas tak mně to startování netrápí, ale řekl bych, že ta nová svíčka pomůže... a pokud ne, tak ti ten čínskej ďábel onemocněl, zkus mu dát trochu rýže a zeleného čaje