Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
18 čer 2010, 13:21
Ahoj tak těch samých hodnot dosahuji s seriovou 50 Eagle, dokonce mě točí 7500 ot - dej tam jinej variator a válečky já tam mám NARAKU HIGH SPEED a válečky 5,0 gr a jede to jako čert i při mých 98 kg kopec nekopec, ten naraku varec ti s 5,0 gr válečky zvedne dynamiku a otáčky motoru, ale při tvým kitu 70ccm to bude chtít i tvrdší kontrasku , nejlepší je spojit se mailem s klukama s ADVENTURE BIKER a napsat jim svoje osazení a úpravy motoru a oni ti přesně poradí jakej variator tam dát i ti ho po objednání dodají
http://e-shop.adventure-biker.cz/index.php?l=cz
18 čer 2010, 15:48
Chtěl bych se vás zeptat jestli jste zajížděli podle manuálu? 0 - 300Km jezdit max 30km/h
300-500km 40km/h 500-1000km 50km/h 1000 - 1500km 60km/h
18 čer 2010, 15:56
Určitě by se to nemělo aspoň těch prvních 300 km moc hrotit, mám zatím najeto cca 90 km a snažím se to držet kolem té třicítky až čtyřicítky, ale moc to nejde, když tě třeba ve městě kde je plná čára honí dodávka nebo autobus
Takže by mě taky zajímalo jestli se to musí takto přesně dodržovat.
Naposledy upravil
Nuramon11 dne 18 čer 2010, 16:23, celkově upraveno 1
18 čer 2010, 16:07
Důležitá není ani tak rychlost, ale otáčky a okamžitý výkon motoru. Takže po rovině 30 může při stejné pozici plynu a otáčkách znamenat 45 z kopce. Takže při zajíždění dávat plyn jen a půl na využívat rychlost jen do té hranice, kdy už variátor nemůže dát těžší převod kvůli restrikčnímu kroužku a začínají narůstat otáčky. Tato hranice bývá u neodblokovaného skútra kolem 45km/h. Takže určitě to zbytečně nehonit, ale když to kvůli supícímu autobusu za zády pojede 1-2 km naplno, tak se taky nic hrozného nestane. Nicméně jízda naplno by při zajíždění neměla být normou.
19 čer 2010, 16:28
Dobry den.ties som si zaobstaral takyto stroj jmstar.ide celkom dobre az na to ze ked idem dlho do kopca a potom zastanem,prestane drzat volnobeh,cim to moze byt?ozaj a vybral som tu gumovu priechodku z filtra vzduchu a dusilo mi ho tak som to dal naspat jemne som potocil srobom zmesi tak sa lepsie rozbieha.ozaj a v kopci mi nejako neskoro podraduje,uz uz ide zastat a potom stupnu otacky.cim to moze byt?treba tvrdsiu kontrastku?dakujem za rady
20 čer 2010, 10:14
dhjp: Pokud jde o pozdní řazení, tak základní a nejlevnější opatření je vyměnit válečky na cca 5 gramů a vyměnit kontrastní pružinu za bílou Malossi číslo 2912658.WO. Oproti originálu je tato pružina z kvalitnějšího drátu a má více závitů. Není tvrdší, ale po delším provozu, kdy se pružina zahřeje tak neměkne. Změknutím pružiny se právě zpomaluje reakce variátoru a stroj se trápí v nízkých otáčkách. Ta pružina je podle mě základ a k tomu teprve doporučuji dolaďovat hmotnost válečků. Doporučuji poměrně levnou sadu válečků 16x13 Naraku 5 - 6gramů
http://skutry-levne.cz/919-sada-valek-v ... 16x13.html . Válečky jsou i poměrně kvalitní, po vyhodnocení nejvhodnější hmotnosti se dají objednat kvalitnější válečky, přímo příslušné hmotnosti, třeba značky Stage6.
Každému se to chová mírně jinak, ale potíže s udržením volnoběhu bývají až do ujetí prvních 500-600km. Taky vytahovat restrikci v sání se nedoporučuje bez výměny trysky (dýzy) v karburátoru, protože se to pak dusí. Citereh jen vytáhnul ten nátrubek a je to OK, ale podle mě je to spíš vyjímka.
20 čer 2010, 13:20
Ahoj ,jak píše Karel 23 , každýmu to jede jinak , ten základ je ale stejný - válečky na 5,0 gr a popřípadě kontrastku , tady je odkaz na příspěvek od Tomiktoma , ten už s tímto strojem má něco za sebou tak se většinou držíme jeho rad a doporučení
viewtopic.php?f=66&t=2515&start=135 ten omezovač tam zrovna popisuje a doporučuje v případě dušení motoru zvětšit trysku - možná že by chtělo si někdy přečíst celý tohle vlákno. protože většina věcí se tu už řešila a nějaký poznatky jsou taky k dispozici - jinak zajíždění : normálně s citem do těch 35- 40 km / hod. občas ho lehce pustit, hlavně nepřetáčet a po nastartování nenakládat plný plyn , já jsem po nastartování jel první 2-3 km jen tak na čtvrt plynu při záběhu a pak jsem ho teprve lehce pustil - takhle jsem to provozoval do 500 km a pak jsem mu trochu přidal , ale to bylo na origo variator - tam se vytáčel zvolna ,nyní tam je NARAKU HIGH SPEED a jde okamžitě za plynem, ale tu procedůru po startu si zatím držím pořád
20 čer 2010, 13:34
dnes som trochu babral s karburatorom,potocil som ten srobik zmesi este asi o pol otacky a ide lepsie za plynom,hehe.inak mam na tachometri udaj 4900 Km.kolko mate priemerne nabehane?pozeral som naraku valec 72cc,ten mi vychadza aj tak pomer obsah cena najlepsie.je to hodne citit vo vykone?diky
21 čer 2010, 19:33
Ahoj, potřeboval bych poradit. Skůtr mi při nastartování vždy chcípne, nastartovat se mi povede vždy až tak po 20 pak se zahřeje. Když už je motor zahřátej tak to startuje hned a když zastavím nechcípne to. Myslíte že by to mohlo být svíčkou???? Jo a když je to studený vůbec to nereaguje na plyn, když přidám dusí se to. Díky.
21 čer 2010, 20:23
Pro pokus vem izolepu a před studeným startem přelep tak cca 1/3 vstupu vzduchu a zkus nastartovat. Když to pojede, tak máš kleklej sytič.
Samozřejmě je to nejjednodušší zjištění, než hned něco rozebírat. Muže to být i povolený, nebo přerušený kabel k sytiči, rozštelovaná bohatost směsi (někdy se ten šroubek vyklepe), nebo nějaký sajrajt v karbeci.
21 čer 2010, 20:34
Díky
no myslím že sytič to ale nebude protože se to po nastartování samo na chvíli vytočí cca na 5000ot, zítra to ještě teda zkusím a dám vědět
22 čer 2010, 14:16
Ahoj, opraqvdu to vypadá na sytič , může být jen nakopnutej - to může chvíli jít a pak zase ne , koukni na svíčku - podle barvy by jsi mohl vyloučit rozštelovaný karburátor - bohatá nebo chudá směs- , nebo tam zkus rovnou jinou svíčku - A7RTC/originál/ - CR7HSA / CR7HSN/- náhrada od NGK- stojí okolo 90 kč a máš jistotu - někdy svíčka může naoko vypadat slušně a přitom může v určitým režimu třeba být hluchá, ale podle toho ,co píšeš tak to vypadá na ten sytič - studený start- nejde , teplý start- pohoda, zkus to co radí Raptor - změníš vlastně poměr vzduchu a benzínu do karburátoru - vlastně takový ruční sytič
23 čer 2010, 19:01
Zdravim.dnes mi prisla tryska velkost 88,povodna bola 80,tak som ju nahodil a vybral som tu gumovu priechodku z airboxu a stale to neslo dobre,musel som ju tam vratit,tak ja uz neviem.nezda sa mi ze by to nejak pomohlo k vykonu.a stale mi pretrvava problem ze ked vybehnem prudsi kopec a potom zastanem zhasne mi motor,nedrzi volnobeh,po chvili je to zase ok.co to moze byt?
dakujem za vase rady
24 čer 2010, 08:21
Všichni shodně radí: Tunning začněte variátorem. V otáčkách omezených nevyladěným variátorem se tryska a úprava airboxu neprojeví. Pokud jde o to chcípání, pak chyba je nejspíš někde v karburátoru. Zkontrolovat čistotu hlavně plovákové komory, čistotu trysek, hlavně trysky volnoběhu, zkontrolovat lehkost pohybu plováku a a pak citlivě laborovat s nastavením. Každý ten skútr je trošku jiný, mám doma dva a každý mám nastavený trošku jinak, protože při nastavení osvědčeném na jednom skútru ten druhý chcípal.
24 čer 2010, 11:02
Ahoj , souhlas se vším - sám vidíš : ty máš origo trysku 80 a já mám origo trysku 82 / karburátor KYMCO / , tak už na tom je patrné , že to bude jinak nastavený, je nás tu určitě spousta, kteří při seřizování volnoběhu najezdili spousty km se šroubovákem v kapse, než to vychytali - to není otázkou jednoho náhodného otočení šroubkem.