Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
Odeslat odpověď

Re: JMSTAR EAGLE 50

05 kvě 2010, 10:07

Ahoj , tak já jsem zatím taky nenašel ten červený sběrač oleje, asi to bude na jiný model , a do vzduchovýho filtru se olej nemá jak dostat - jediná cesta vede hadičkou od víka motoru do toho husího krku na vstupu do vzduchovýho filtru / zezadu od motoru / v jednom z vláken bylo doporučení - odpojit od vzduchovýho filtru ,otvor zaslepit a hadičku přichytit a pustit navolno pod motor - zbytečně to výpary z víka ventilů zasírá vzduchový filtr

JMStar Eagle 50 4t

22 kvě 2010, 13:15

Dobrý den. Potřebuji poradit kde najdu otvor na nalití převodového oleje. Výpustný šroub sem našel, ale ten nalejvák ne a ne ! :-) Díky Sáďa

Re: JMStar Eagle 50 4t

22 kvě 2010, 17:43

Ahoj, tady máš obrázek s popisem a jinak je tu už otevřený vlákno Jmstar Eagle, chce se jen podívat
přev.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: JMStar Eagle 50 4t

22 kvě 2010, 18:35

Dík moc.Na fórech su nováček tak nevím co a jak.

Re: JMSTAR EAGLE 50

14 čer 2010, 21:46

Zdravím, jsem čerstvě majitelem tohoto ďábelského stroje a mám pár dotazů. Po přečtení tohoto tématu totiž nejsem moc moudrý, jelikož se tu v názorech často rozcházíte a nějak ztrácím přehled :)
Takže zaprvé - Chtěl bych trochu zvednout výkon - maximální rychlost a hlavně aby to trochu jelo do kopce... Jaké mám možnosti? Uvažuji o výměně variátoru a válečků, podle toho co píšete tam žádná restrikce teda není? Jak moc se ta výměna variátoru a válečků projeví? Nebo je tu nějaká lepší možnost jak zvýšit výkon?
S tímto souvisí můj další dotaz - jak je to po tom co přinutím ten skůtr jezdit rychleji než je schopný ukázat tachometr (jestli to teda jde)? Tuším Citereh tu psal něco o cyklopočítači, funguje to?
Poslední dotaz - co se vám už na jmstsru stihlo pokazit a kolik máte najeto?
Díky moc za odpověď :)

Re: JMSTAR EAGLE 50

15 čer 2010, 09:12

Ohledne Variatoru koukni sem :
http://blog.scootland.cz/2010/05/test-variatoru-na-cinu-50cc-4t.html

A pokud chces prekracovat tachometr zacal bych spis resit brzdy naz cyklo computer :wink:

Re: JMSTAR EAGLE 50

15 čer 2010, 13:15

Dík... A s těma brzdama máš asi pravdu :?

Re: JMSTAR EAGLE 50

15 čer 2010, 15:18

Restrikce je v příliš těžkých válečcích variátoru (6 gramů), které brání tomu, aby se motor trochu vytočil a ve slabé kontrastní pružině. Takže základní a nejlevnější opatření je vyměnit válečky na 5 gramů a vyměnit kontrastní pružinu za bílou Malossi číslo 2912658.WO. Pokud nevíš co s penězma, pak vyměň rovnou celou sadu variátoru Malossi Multivar M5113139. V této sadě jsou ovšem příliš těžké válečky - 7 gramů, chce to těch 5 gramů, nejlépe asi válečky značky Stage6.

Taky se osvědčilo vyměnit trysku za 88 (M4 závit) a vytáhnout ten omezovač sání, jiné restrikce to nemá. Svíčka NGK C7HSA taky není od věci. Každopádně po 1000km seřídit ventily a včas měnit olej.

Re: JMSTAR EAGLE 50

15 čer 2010, 16:05

Ahoj,jak píše Karel 23 , je to ve variatoru - mám tam NARAKU HIGH SPEED /dodávané válečky jsou 5,3 gr/ , ale je ideální tam dát válečky 5,0 gr, vyhodit to sítko na vstupu do airboxu a po demontáži airboxu vymačknout ten nasunutý výlisek v krytu airboxu, pružinu jsem zatím nechal origo, trysku taky / 82 / a chodí to k 70 km/hod, točí 7500ot / min, a vršky tahá v pohodě/ pokles otáček tak na 7200/, alepři mých 98kg váhy to jede slušně.Tachometr ti půjde na doraz, ale nic se neděje, dal jsem cyklocomputer a ten si uložil do paměti max, dosaženou rychlost 74,8km/hod.Pokud budeš řešit cyklocomputer není problém se spojit a já ti pošlu nějakou fotodokumentaci a postup montáže / pozor bezdrátový nefunguje /, ale drátový v pohodě ukazuje rychlost, celkový počet km adalší pro mě zatím nepotřebné udaje.Pokud budeš řešit cycklocomputer tak můžeme přes ICQ nebo SZ, at nezatěžujeme vlákno.
P1010498.jpg
P1010497.jpg
P1010495.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

JMSTAR EAGLE 50

17 čer 2010, 20:01

Dnes jsem se stal také majitelem tohoto pekelného stroje........ Zatím jsem najel asi jen 20km. Zítra asi vyndám tu síťku z airboxu aby to alespoň trochu jelo.. :) Taky bych chtěl do budoucna vyměnit kontrastku, válečky a možná i variátor.
Naposledy upravil cobalt dne 17 čer 2010, 20:36, celkově upraveno 1

Re: JMSTAR EAGLE 50

17 čer 2010, 20:23

Čau komunito, dovolte mi abych představil svůj stroj vlastněný od loňského srpna:
JMStar Eagle 50
Válec Baotian 72 ccm
Spojka Naraku High speed
Všechny úpravy udělány ve Scootland Brno.
Vše v pohodě, jízdní vlastnosti se změnily o plných 80% jak kopce, výkon, rychlost, takže doporučuji. Jen mě teď trápí vynechání motoru při přidání 1/3 plynu. Přemýšlím o koupi karburátoru Naraku 24 mm. Nemáte někdo zkušenost? Jinak jsem ještě chtěl koupit výfuk - asi LeoVince. Dejte mi vědět nějaký postřeh. Díky

Re: JMSTAR EAGLE 50

17 čer 2010, 21:25

Ahoj, zní to pěkně a teď čísla čísla prosím - kolik máš maximálku, jaká je ta rychlost do kopce, kolik otáček, na kolik tě ty úpravy přišly? Dík :) Ať vím jestli to má cenu a kolik si mám připravit peněz :)

Re: JMSTAR EAGLE 50

17 čer 2010, 21:51

Rychlost za bezvětří do 60 Km/h, z kopce i 70 Km/h (tacho do 60 :-))),otáčky max cca 7000 (neupravené C.D.I. - myslím že není třeba) cena tuningu necelých 8000,-včetně práce, seřízení na brzdě, suma sumárum pořízení scoota 14000,- + 8000,-úpravy (ještě nekončí) a je to číňan za 22000,- s celkem slušným výkonem a to se dá už rovnat.

Re: JMSTAR EAGLE 50

17 čer 2010, 22:24

CIAo, pro zrychlení jsem udělal 3 kroky
1) mezikus mezi předními řemenice,
2) krátké koleno výfuku a větší tryska
3) jinej převod koleček na sekundáru

Už při odstranění výfuku a trysky poskočila rychlost cca o 8 km/h
Tachometr mi ukazuje o 10 km více než jedu.

Pokud je podobnost s Eage a Focus, možná to pomůže.

Re: JMSTAR EAGLE 50

18 čer 2010, 13:02

mickpdy píše:Rychlost za bezvětří do 60 Km/h, z kopce i 70 Km/h (tacho do 60 :-))),otáčky max cca 7000 (neupravené C.D.I. - myslím že není třeba) cena tuningu necelých 8000,-včetně práce, seřízení na brzdě, suma sumárum pořízení scoota 14000,- + 8000,-úpravy (ještě nekončí) a je to číňan za 22000,- s celkem slušným výkonem a to se dá už rovnat.

Tak to ještě zkus ten variátor a válečky, to by mělo udělat hodně, podle toho co tu ostatní píšou :)
Odeslat odpověď