JMSTAR EAGLE 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 05 kvě 2010, 10:07

Ahoj , tak já jsem zatím taky nenašel ten červený sběrač oleje, asi to bude na jiný model , a do vzduchovýho filtru se olej nemá jak dostat - jediná cesta vede hadičkou od víka motoru do toho husího krku na vstupu do vzduchovýho filtru / zezadu od motoru / v jednom z vláken bylo doporučení - odpojit od vzduchovýho filtru ,otvor zaslepit a hadičku přichytit a pustit navolno pod motor - zbytečně to výpary z víka ventilů zasírá vzduchový filtr
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

JMStar Eagle 50 4t

Příspěvekod sáďa » 22 kvě 2010, 13:15

Dobrý den. Potřebuji poradit kde najdu otvor na nalití převodového oleje. Výpustný šroub sem našel, ale ten nalejvák ne a ne ! :-) Díky Sáďa
sáďa

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 22 kvě 2010, 11:35
Skútr / moto: JMStar 50 4t

Re: JMStar Eagle 50 4t

Příspěvekod citereh » 22 kvě 2010, 17:43

Ahoj, tady máš obrázek s popisem a jinak je tu už otevřený vlákno Jmstar Eagle, chce se jen podívat
přev.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMStar Eagle 50 4t

Příspěvekod sáďa » 22 kvě 2010, 18:35

Dík moc.Na fórech su nováček tak nevím co a jak.
sáďa

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 22 kvě 2010, 11:35
Skútr / moto: JMStar 50 4t

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 14 čer 2010, 21:46

Zdravím, jsem čerstvě majitelem tohoto ďábelského stroje a mám pár dotazů. Po přečtení tohoto tématu totiž nejsem moc moudrý, jelikož se tu v názorech často rozcházíte a nějak ztrácím přehled :)
Takže zaprvé - Chtěl bych trochu zvednout výkon - maximální rychlost a hlavně aby to trochu jelo do kopce... Jaké mám možnosti? Uvažuji o výměně variátoru a válečků, podle toho co píšete tam žádná restrikce teda není? Jak moc se ta výměna variátoru a válečků projeví? Nebo je tu nějaká lepší možnost jak zvýšit výkon?
S tímto souvisí můj další dotaz - jak je to po tom co přinutím ten skůtr jezdit rychleji než je schopný ukázat tachometr (jestli to teda jde)? Tuším Citereh tu psal něco o cyklopočítači, funguje to?
Poslední dotaz - co se vám už na jmstsru stihlo pokazit a kolik máte najeto?
Díky moc za odpověď :)
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Winterwolf » 15 čer 2010, 09:12

Ohledne Variatoru koukni sem :
http://blog.scootland.cz/2010/05/test-variatoru-na-cinu-50cc-4t.html

A pokud chces prekracovat tachometr zacal bych spis resit brzdy naz cyklo computer :wink:
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 15 čer 2010, 13:15

Dík... A s těma brzdama máš asi pravdu :?
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Karel23 » 15 čer 2010, 15:18

Restrikce je v příliš těžkých válečcích variátoru (6 gramů), které brání tomu, aby se motor trochu vytočil a ve slabé kontrastní pružině. Takže základní a nejlevnější opatření je vyměnit válečky na 5 gramů a vyměnit kontrastní pružinu za bílou Malossi číslo 2912658.WO. Pokud nevíš co s penězma, pak vyměň rovnou celou sadu variátoru Malossi Multivar M5113139. V této sadě jsou ovšem příliš těžké válečky - 7 gramů, chce to těch 5 gramů, nejlépe asi válečky značky Stage6.

Taky se osvědčilo vyměnit trysku za 88 (M4 závit) a vytáhnout ten omezovač sání, jiné restrikce to nemá. Svíčka NGK C7HSA taky není od věci. Každopádně po 1000km seřídit ventily a včas měnit olej.
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 15 čer 2010, 16:05

Ahoj,jak píše Karel 23 , je to ve variatoru - mám tam NARAKU HIGH SPEED /dodávané válečky jsou 5,3 gr/ , ale je ideální tam dát válečky 5,0 gr, vyhodit to sítko na vstupu do airboxu a po demontáži airboxu vymačknout ten nasunutý výlisek v krytu airboxu, pružinu jsem zatím nechal origo, trysku taky / 82 / a chodí to k 70 km/hod, točí 7500ot / min, a vršky tahá v pohodě/ pokles otáček tak na 7200/, alepři mých 98kg váhy to jede slušně.Tachometr ti půjde na doraz, ale nic se neděje, dal jsem cyklocomputer a ten si uložil do paměti max, dosaženou rychlost 74,8km/hod.Pokud budeš řešit cyklocomputer není problém se spojit a já ti pošlu nějakou fotodokumentaci a postup montáže / pozor bezdrátový nefunguje /, ale drátový v pohodě ukazuje rychlost, celkový počet km adalší pro mě zatím nepotřebné udaje.Pokud budeš řešit cycklocomputer tak můžeme přes ICQ nebo SZ, at nezatěžujeme vlákno.
P1010498.jpg
P1010497.jpg
P1010495.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod cobalt » 17 čer 2010, 20:01

Dnes jsem se stal také majitelem tohoto pekelného stroje........ Zatím jsem najel asi jen 20km. Zítra asi vyndám tu síťku z airboxu aby to alespoň trochu jelo.. :) Taky bych chtěl do budoucna vyměnit kontrastku, válečky a možná i variátor.
Naposledy upravil cobalt dne 17 čer 2010, 20:36, celkově upraveno 1
EAGLE 50, tunning: svíčka NGK, válečky variátoru mallosi 5,1gr
cobalt

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 12 kvě 2010, 12:57

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod mickpdy » 17 čer 2010, 20:23

Čau komunito, dovolte mi abych představil svůj stroj vlastněný od loňského srpna:
JMStar Eagle 50
Válec Baotian 72 ccm
Spojka Naraku High speed
Všechny úpravy udělány ve Scootland Brno.
Vše v pohodě, jízdní vlastnosti se změnily o plných 80% jak kopce, výkon, rychlost, takže doporučuji. Jen mě teď trápí vynechání motoru při přidání 1/3 plynu. Přemýšlím o koupi karburátoru Naraku 24 mm. Nemáte někdo zkušenost? Jinak jsem ještě chtěl koupit výfuk - asi LeoVince. Dejte mi vědět nějaký postřeh. Díky
mickpdy

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 25 bře 2010, 02:07
Skútr / moto: JM Star Eagle
Tuning / úpravy: 72 ccm válec, spojka Naraku High speed

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 17 čer 2010, 21:25

Ahoj, zní to pěkně a teď čísla čísla prosím - kolik máš maximálku, jaká je ta rychlost do kopce, kolik otáček, na kolik tě ty úpravy přišly? Dík :) Ať vím jestli to má cenu a kolik si mám připravit peněz :)
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod mickpdy » 17 čer 2010, 21:51

Rychlost za bezvětří do 60 Km/h, z kopce i 70 Km/h (tacho do 60 :-))),otáčky max cca 7000 (neupravené C.D.I. - myslím že není třeba) cena tuningu necelých 8000,-včetně práce, seřízení na brzdě, suma sumárum pořízení scoota 14000,- + 8000,-úpravy (ještě nekončí) a je to číňan za 22000,- s celkem slušným výkonem a to se dá už rovnat.
mickpdy

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 25 bře 2010, 02:07
Skútr / moto: JM Star Eagle
Tuning / úpravy: 72 ccm válec, spojka Naraku High speed

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod 1975ak » 17 čer 2010, 22:24

CIAo, pro zrychlení jsem udělal 3 kroky
1) mezikus mezi předními řemenice,
2) krátké koleno výfuku a větší tryska
3) jinej převod koleček na sekundáru

Už při odstranění výfuku a trysky poskočila rychlost cca o 8 km/h
Tachometr mi ukazuje o 10 km více než jedu.

Pokud je podobnost s Eage a Focus, možná to pomůže.
Skůtr je na šrot (SPZ k prodeji)
Malaguti Blog 150 r.v. 2010, Najeto 5xxx km PLUS 15465 km na KEEWAY FOCUS.
Nejdál do Chorvatska a zpět na Keeway Focus 50 ccm -2009SOLO a na Malaguti Blog 150ccm TANDEM-2011.
NEJDE MI SZ - mejl ak1975@post.c z
Uživatelský avatar
1975ak

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 689
Registrován: 14 čer 2010, 13:22
Bydliště: Šalingrad
Skútr / moto: skútr Malamut Blog 160
Tuning / úpravy: otáčkoměr, 2 blinkr, přední 12V zásuvka

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 18 čer 2010, 13:02

mickpdy píše:Rychlost za bezvětří do 60 Km/h, z kopce i 70 Km/h (tacho do 60 :-))),otáčky max cca 7000 (neupravené C.D.I. - myslím že není třeba) cena tuningu necelých 8000,-včetně práce, seřízení na brzdě, suma sumárum pořízení scoota 14000,- + 8000,-úpravy (ještě nekončí) a je to číňan za 22000,- s celkem slušným výkonem a to se dá už rovnat.

Tak to ještě zkus ten variátor a válečky, to by mělo udělat hodně, podle toho co tu ostatní píšou :)
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků