JMSTAR EAGLE 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 01 dub 2010, 12:49

Ahoj, tak to ti tam šlo málo vzduchu - takový malý blbý sítko a co dokáže - jak jsem psal minule já ho vyndal / mám tam teda ten NARAKU HS varec / a to bylo divení při první jízdě- jestli můžu poradit tak tam dej taky svíčku NGK CR7HSA a krásně se ti to zklidní a pújde za plynem - odtrh na kontaktech má být 0,6-0,7 , já jsem dal 0,6 ale dost nafest a jede jako čert , a hezky brumlá bez sítka co ?.
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Tipozo » 02 dub 2010, 16:18

Karel23 píše:Tipozo: Já nevím, ale pokud se skútrem nemáš zkušenosti, startuješ ho správně? V návodu například není ani zmínka, že pokud máš sklopený boční stojánek, skútr nestartuje. Takže boční stojánek dát do horní polohy, skútr postavit na hlavní stojan, do nádrže doplnit kvalitní benzín, nabít baterku. Klíček do startovací polohy, zmáčknout kteroukoliv brzdu a zmáčknout startér nebo protočit nakopávačkou. ALE před každým pokusem o nastartování aspoň 10x protočit plynem od nulové až do max polohy. Startér podržet maximálně 10 sekund a pak zase aspoň 10x zapumpovat plynem. Takto jsem rozchodil 2 Jmstary přímo z obchodu (nebo z Číny :) ). Pak, jakmile už se chytí je třeba okamžitě opět pumpovat citlivě plynem a tím pumpováním to postupně dostat do otáček. Pak na to co nejrychleji sednout a projet to aspoň tak 2 km, ale bacha, bude to zdechat, takže na volnoběh nebo při zpomalení vždycky když budou padat otáčky zase plynem "připumpovat".

Návod jsme přečetl, tudíž o tomto vím, přesto to nestartuje. Kámoš měl stejný problém - asi na 60tý pokus mu to chytlo a od tý doby jezdí. Já ani ťuk. Prý se přes zimu odpaří z motoru benzín, vytratí se podtlak a proto mi to nechytá, ale když oddělám hadičku, co vede do motoru, cvrknu tam stříkačkou benzín, tak to chytne - pak to zase ale chcípne a znovu ani ťuk. Někde je prostě asi vzduch a já nevím, jak se toho zbavit..asi to pošlu do Olpranu, by to dali do cajku.. :)
Tipozo

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 31 bře 2010, 16:55
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 02 dub 2010, 16:28

Ahoj, tak to vypadá , že je to někde na cestě mezi nádrží a karburátorem - je tam jen podtlakový ventil a hadičky- tak to bude asi někde tam, ale zdá se mě to nějak brzo / píšeš že jsi toho od koupě moc nenajel/, aby se ti třeba podtlakem nezcucla hadička- to pak nemá průchod benzín, nebo že by odešel podtlakový ventil - a co svíčka po někalika pokusech startu - je mokrá ?
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Karel23 » 02 dub 2010, 19:08

Tipozo: Já jsem tě nepodezříval, že nečteš návod, navíc to o tom bočním stojánku tam není, je tam jen doporučení, že to má stát na tom hlavním stojanu. Já jsem ho teda postavil na ten hlavní a pro sichr jsem nechal sklopený i ten boční :D .
S tím odpařováním benzínu se mi to zdá trošku přehnané. Loni jsem to poctivě co tři týdny startoval, ale tuhle zimu jsem se na to vyprdnul a stejně jsem na popáté oba skútry nastartoval.
Jestli se tomu benzínu tak moc nechce, klidně může být ten podtlakový ventil vadný. Pokud máš v dosahu servis Jmstar, pak bych to řešil s nimi.
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Joker » 02 dub 2010, 20:58

Ahoj ..Joo řemen sem skontroloval .Původní řemen tam byl s rozměrem 729x17,7 a nový řemen se koupil a měl rozměr 729x18 jinak všechno je originalní ..Takže vy říkáte o 1gr lechčí varátorové válečky na těch 5gr (ty původní mají 6gr) a ty variátorový pružinky aby byly teda tvrdší ? díky já to skusím ...a kdybych dával jinou tu kontrastní pružinu tak ta by měla být tvrdší nebo měkčí?díky
Uživatelský avatar
Joker

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 08 bře 2010, 14:00
Bydliště: Týniště nad Orlicí
Skútr / moto: Yamaha Teo's 125
Tuning / úpravy: zatím žádné

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 03 dub 2010, 08:37

Ahoj - TIPOZO - jak říká Karel23 - pokud máš v dosahu servis tak to neřeš a dej to tam /od toho je záruční servis /,vymění vadnou součástku,seřídí ho a Ty jsi z toho venku , pokud je servis daleko , tak to chce zkoušet / profouknout hadičky, popřípadě odstavit podtlakový ventil a zkusit to napřímo z nádrže do karburátoru/

Joker - tady ten odkaz by ti mohl říct více
http://www.skutry.wbs.cz/Problemy_a_reseni.html

Já skútra parkuju celoročně v plechové garáži/tam je asi o 2 stupně víc než venku v zimě / a v pohodě po prošlápnutí jde nadrc a to nevypouštím benzín na zimu a nerozmazluji ho žádným teplovzdušným ventilátorem
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Karel23 » 03 dub 2010, 11:41

Joker:
- Válečky 5 gramů, to je jasné, originálních 6 gramů je fakt moc.
- Kontrastní pružinu tvrdší ani ne, ale bílou Malossi 2912658.WO (základní tvrdost) - to je tutovka. Problém čínských kontrastních pružin je, že celkem rychle měknou. Malossi je z kvalitnějšího drátu a má o závit víc. Tvrdší kontrastku snad až v případě zvýšení objemu motoru, aby nedocházelo k prokluzu řemenu.
- Spojkové pružinky tvrdší, ale ty bych osobně nechal opravdu až nakonec.
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Tipozo » 03 dub 2010, 15:35

citereh píše:Ahoj - TIPOZO - jak říká Karel23 - pokud máš v dosahu servis tak to neřeš a dej to tam /od toho je záruční servis /,vymění vadnou součástku,seřídí ho a Ty jsi z toho venku , pokud je servis daleko , tak to chce zkoušet / profouknout hadičky, popřípadě odstavit podtlakový ventil a zkusit to napřímo z nádrže do karburátoru/

Joker - tady ten odkaz by ti mohl říct více
http://www.skutry.wbs.cz/Problemy_a_reseni.html

Já skútra parkuju celoročně v plechové garáži/tam je asi o 2 stupně víc než venku v zimě / a v pohodě po prošlápnutí jde nadrc a to nevypouštím benzín na zimu a nerozmazluji ho žádným teplovzdušným ventilátorem

Svíčku jsme vyměnil za NGK, takže tam by problém být neměl. Asi to opravdu bude ten ventil - napojil jsem to napřímo z nádrže do karburátoru a docela v pohodě to chytlo a běželo. V momentě, kdy jsem vše vrátil zpět, tak se to za chvíli začalo dusit, chcíplo a zase jsem to už nenastartoval (a to jsme to nechal napřímo běžet pět minut na volnoběh). No jelikož to má natočeno 3 km a to v podstatě jen ze skladu do skladu, tak mě to docela překvapuje, že už by se to někde kouslo. No v každým případě využiju záruční sevis a pak Vám povím, kde byla chyba :)
Tipozo

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 31 bře 2010, 16:55
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 03 dub 2010, 17:19

Ahoj , tak jak jsme předpokládali - podtlakový ventil-bud už zmetek z výroby nebo to někde dlouho stálo a membrána uvnitř je pryč - i když někdo na to najel 3 km/ pochybuji že to někdo ty 3 km tlačil /, ale spíš bych věřil kazu ve výrobě - uvidíš co řekne servis - doporučuji v servisu neříkat nic o proběhlých pokusech napřímo - nevíš jak se zachovají kvůli záruce - taky mohou argumentovat tím , že je to rozvrtaný svépomocí
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Karel23 » 05 dub 2010, 01:11

citereh píše:Ahoj, tak takový zkušenosti jsme měli taky , pokud se na tom zatím nic nedělalo, tak můžeš zkusit jít 2 cestami : Karel 23 šel cestou kontrasky / určitě ti rád poradí jak postupovat / dostal se na 6500 ot, já jsem vyměnil seriový variátor za variátor NARAKU HS a dal jsem tam na doporučení válečky 5,0 gr a dostal jsem se v max. otáčkách na 7800ot- je to postup dle toma, kontrasku jsem nechal původní...

Musím říct, že po pár desítkách kilometrů ty otáčky postupně zase začaly klesat, maximálně na rovince 6000, do kopce tak 5500. Tak jsem se naštval a vyměnil jsem válečky. Zkusil jsem 5,5 gramů. Otáčky se zvýšily na 7000 otáček. Původně jsem z toho měl obavu, ale motor má při nich překvapivě klidnější chod. Na rovince jsem žádné extra zrychlení nezpozoroval, ale do kopce je to citelné. Musím ovšem říct, že po 30km šly otáčky opět dolů, momentálně tak 6500 rovinka a 6000 do kopce. Asi zkusím ještě lehčí, ale předtím už konečně musím nasadit tu větší trysku a odstranit ten omezovač sání. Nejvíc by samozřejmě pomohlo, pokud bych sám shodil nějaké to kilo, ale to se jaksi nedaří :) .
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 03 kvě 2010, 13:14

Ahoj tak jsem se dostal k výhodné koupi dílů na skůtr - koupil jsem novou cívku Naraku /31 000 V / - 190 kč /697 kč/, nové CDI odblokované - 190 kč / 800 kč/, nový karburátor Naraku CVK - průměr difuzoru 19 - hlavní tryska 85, - 550 kč / 1550 kč/ - vše jsem namontoval a nastavil karburátor na základní nastavení - 1,5 ot - bohatost směsi a volnoběh šroubem dorazu / po zkušební jízdě jsem doladil na 1650 ot - dle otáčkoměru/ .V seriovém provedení těchto komponent jsem skútr nakopávačkou nastartoval na 2-3 pokus , po výměně komponent za zminované jde našlápnout na 1 pokus - zřejmě těch 31 000 V -silná jiskra, t uningové CDI - nic moc rozdíl oproti seriovému / otáčky stejné - 7600 ot / víc jsem ho netýral , karburátor - tryska 85 / v původním 82 / , tak tady se mě ztratilo to takzvané pumpování plynem při akceleraci a přišel jsem o díry v akceleraci a celkově se zklidnil chod motoru, hlavně při volnoběhu / kolísání/ .CDI jednotka není nijak označena ani určena pro vybrané modely , ale myslím,že stávající seriová je s ní výkonově nastejno, takže pro EAGLE 50 4 T je pravděpodobně zbytečné investovat 800 kč do jiné tuningové - poznatky pro Ty , kteří začnou laborovat z komponentama a mrzí je , že to zrovna celkem jede.

http://citereh.rajce.net/Tunning_dily_skutr
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod mark » 03 kvě 2010, 18:37

Při výměně mot. oleje mi vypadlo sítko a pružina a nevšiml jsem si jak tam byla původně nasazena. Mělo být sítko tesněním nahoru?
mark

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 18
Registrován: 17 pro 2009, 21:46
Skútr / moto: Honda Vision 110

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Karel23 » 03 kvě 2010, 22:05

Zátka, do ní strčíš pružinku, do pružinky sítko tou vypouklou částí dolů a těsnění asi úplně nahoru. Prostě ten olej cirkuluje tak, že přichází z boku toho otvoru a jde směrem nahoru přes sítko a nečistoty se zachycují v zátce - já tam měl při první výměně nějaké kovové třísky, prostě čínská výrobní preciznost :) .
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod mark » 04 kvě 2010, 18:59

Děkuji za info., tak jsem ho tam dal správně. Jěště mám jeden dotaz, v manuálu u čištění vzduchového filtru je upozornění že se má vypustit olej nahromaděný v červeném zásobníku, ale nikde jsem nic nenašel nebo je to uvedeno k jinému modelu?
mark

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 18
Registrován: 17 pro 2009, 21:46
Skútr / moto: Honda Vision 110

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Karel23 » 04 kvě 2010, 19:16

Taky jsem ho nenašel, zato mi z filtru olej mírně odkapává.
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků

cron