Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
28 bře 2010, 00:32
Přesně jak říká citereh. Délka řemenu se odvíjí od průměru kol. Naše Eagly mají kola 13´a řemen je 729. Na desetipalcové skútry, také s motorem QMB zas patří řemen 669. Pokud máš něco mezi, tak by to mohl být ten řemen 699. Ale nejlepší je mrknout na ten roztržený.
28 bře 2010, 17:47
Ahoj, ví někdo jaká je velikost seriové trysky v karburátoru Eagle 50 4T - doporučuje se tu velikost 80 . Díky
28 bře 2010, 22:47
Mám tu osmdesátku koupenou, ještě jsem ji neměnil, ale doporučil mi ji Tomík a ten co řekne, tak opravdu platí. Myslím, že origo bude o číslo menší.
29 bře 2010, 08:35
Mam problem nejede vubec nejde od spoda...kdyz se roztoci motor nad tech 3000ot/m tak uz jede ale ten rozjezd ..to se snad rozjizdi minutu nez se to dostane na 20km/h nevite nekdo co s tim?karburator vycistenej ,svice taky,vymenej olej ,vzduchovi filt a stale nic ...porad te mi nekdo pls...? a nemate nekdo manual? diky
edit wictor: sloučeno
29 bře 2010, 09:19
Jestli se rozjíždí už od 3000 otáček, pak jsou to jasně slabé spojkové pružinky, ty rozhodujou, při jakých otáčkách se zakousnou spojkové pakny do spojkového zvonu. Mám podobný pocit a to se mi spojka chytá tak při 5000 otáčkách. Taky pokud máš ve variátoru origo válečky, tak ty jsou příliš těžké a k tomu přispívají, protože to hned ženou na těžší převod. Tomík doporučuje válečky 5 gramů. Jasně, že tenhle motor nebude nikdy žádné žihadlo a pokud mu nezvětšíš objem, zázraků se nedočkáš, ale všichni doporučují začít se štelováním variátoru. Pokud to ještě nemáš moc ojeté (a nemáš zbytečně moc peněz), zkus nejprve poladit ten originál - nejdříve ty válečky, pak případně ty spojkové pružinky a kontrastní pružinu.
Moment, ty jsi vlastně ten s tím řemenem, zkontroloval sis ho?
30 bře 2010, 10:42
Ahoj, za tu trysku děkuji , a pro Joker - opravdu tam zkus dát 5,0 gr válečky ,třeba i do seriového variatoru - já jsem tam dal variator Naraku HS -5,0 gr válečky a roztáčí se mě při rozjezdu na 5000 ot, vezme za to a letí , po pár metrech na 7800 ot a tachometr skoro na doraz, jinak bych to asi zkusil řešit jak píše Karel23 - to jediný snad přichází v úvahu, pokud platí to co píšeš.
31 bře 2010, 14:52
Ahoj všichni.Chtěl bych se zeptat na jednu věc.Když jedu na skůtru,tak mi otáčkoměr ukazuje nanejvýš 5500 otáček.Je jedno,jestli jedu po rovině,nebo z kopce a to i dost prudkého.
Měl by to dělat omezovač,to chápu,ale když postavím skůtr na stojan a třeba se i posadím,jak otočím plynem,otáčkoměr vyletí až na maximum a to v průběhu 2vteřin.Skůtr doslova cestuje na stojanu,je cítit když přidám plyn jak vyletí dopředu i když je na stojanu.Jakmile se však kolama vrátím na silnici je to opět starých známých 5500 otáček,víc ani boha.
Tak jak to vlastně funguje?
Jo,skútr je JM STAR EAGLE a má naježděno 1200km-
Moc dík. A prosím Joka aby si své duchaplnosti nechal pro sebe.
31 bře 2010, 15:11
Ahoj, tak takový zkušenosti jsme měli taky , pokud se na tom zatím nic nedělalo, tak můžeš zkusit jít 2 cestami : Karel 23 šel cestou kontrasky / určitě ti rád poradí jak postupovat / dostal se na 6500 ot, já jsem vyměnil seriový variátor za variátor NARAKU HS a dal jsem tam na doporučení válečky 5,0 gr a dostal jsem se v max. otáčkách na 7800ot- je to postup dle toma, kontrasku jsem nechal původní- pokud si projdeš příspěvky pomalu zpět , tak se tam o těchto úpravách dočteš, můžeš taky diskutovat na SZ , nebo na ICQ 227 457 829 at zbytečně nezatěžujeme forum, jinak JMstar Eagle 50 4T žádný zásadní omezovač nemá / kroužek variatoru, doraz karburátoru,/ jedině vyndat sítko z nasávání vzduchu na airboxu , ale to defacto ani omezovač moc není
31 bře 2010, 15:33
Moc děkuji za radu.Skusím taky to sítko.O tom variátoru jsem už uvažoval.tak až bude čas a financ,tak se do toho pustím
31 bře 2010, 15:49
Není zač, pár příspěvku zpátky jsou ode mě odkazy na ten variator a sadu válečků , v sadě s variatorem jsou dodávány válečky 5,3 gr a v originál seriovém variatoru jsou 6,0 gr
31 bře 2010, 16:59
Zdravím všechny, koupil jsem tento typ skútru, zazimoval a teď vytáhl. Bohužel ho ale nemůžu nastartovat a to jsem na něm v podstatě ještě nejel - jen při odzkoušení
Můžete mi někdo ,prosím, poradit, čím by to mohlo být? Slyšel jsem něco ohledně ztraceného podtlaku, ale nevím jak ten vzduch vyhnat
Děkuju za rady..
31 bře 2010, 17:45
Ahojky,dobrým zvykem je přes zimu motor občas nastartovat a nechat chvíli běžet.Taky jsem to tak dělal asi dva krát za týden.ale taky jsem jezdil.
Když nemůžeš nastartovat skus následovné.Vymontuj svíčku,poutírej ji a motor několikrát bez svíčky protoč.Pak svíčku vrať spátky a nastartuj.Mnělo by to chytnout okamžitě.
Skus a dej vědět.
31 bře 2010, 22:15
Tipozo: Já nevím, ale pokud se skútrem nemáš zkušenosti, startuješ ho správně? V návodu například není ani zmínka, že pokud máš sklopený boční stojánek, skútr nestartuje. Takže boční stojánek dát do horní polohy, skútr postavit na hlavní stojan, do nádrže doplnit kvalitní benzín, nabít baterku. Klíček do startovací polohy, zmáčknout kteroukoliv brzdu a zmáčknout startér nebo protočit nakopávačkou. ALE před každým pokusem o nastartování aspoň 10x protočit plynem od nulové až do max polohy. Startér podržet maximálně 10 sekund a pak zase aspoň 10x zapumpovat plynem. Takto jsem rozchodil 2 Jmstary přímo z obchodu (nebo z Číny
). Pak, jakmile už se chytí je třeba okamžitě opět pumpovat citlivě plynem a tím pumpováním to postupně dostat do otáček. Pak na to co nejrychleji sednout a projet to aspoň tak 2 km, ale bacha, bude to zdechat, takže na volnoběh nebo při zpomalení vždycky když budou padat otáčky zase plynem "připumpovat".
01 dub 2010, 12:19
Ahoj, tak plnej souhlas s KAREL23 , ten boční stojan napoprvé vyškolil i mě - to je proto , aby jsi neodjel se sklopeným stojanem.Jinak já ho taky 2x týdně přes zimu prošlápl a nechal chvíli běžet a po zimě při uvedení do provozu - 10 x naprázdno bez zapnutýho klíčku / to aby podtlakový ventil pustil do karbecu benzín/ a potom chytl na první pokus - s tím pumpováním je to pravda já jezdím ve 02.30 každý ráno do práce a jakmile rozsvítím světla, tak na první křižovatce musím taky propumpovat plyn- jak se to potom pořádně ohřeje tak už to jde
Naposledy upravil
citereh dne 01 dub 2010, 12:52, celkově upraveno 1