JMSTAR EAGLE 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 20 bře 2010, 19:19

Takhle najednou rozhozený ventily - tomu moc nevěřím, to by klepalo nebo vydávalo podobný zvuky už předtím a určitě by šel nastavit šroubkem volnoběh
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Rafaello » 20 bře 2010, 19:57

problem asi bude nekde v karburatoru, ale kdyz budu mit za tejden fungl novyho aeroxe, nechce se mi kupovat novej, spis mi jde o to to dat do prodejnyho stavu
Rafaello

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 84
Registrován: 01 zář 2007, 13:13
Bydliště: Mařenice
Skútr / moto: Yamaha Aerox race replica
Tuning / úpravy: v zabehu-zadny

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Karel23 » 20 bře 2010, 21:06

Mám dvě otázky: Kolik máš celkově na Jmstaru najeto? A dělá to i na zahřátém stroji?
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Rafaello » 20 bře 2010, 21:44

je tam asi 1120km, dela to i kdyz je to studeny a i kdyz je to zahraty, tocim jak blazen, zadna snaha o zvyseni ci snizeni otacek...
Rafaello

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 84
Registrován: 01 zář 2007, 13:13
Bydliště: Mařenice
Skútr / moto: Yamaha Aerox race replica
Tuning / úpravy: v zabehu-zadny

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Karel23 » 21 bře 2010, 01:51

Po tolika kilometrech už je to zhruba zajeté, tak by se to takto chovat nemělo, to je jasné. Volnoběh má svoji trysku a je zjevně OK, nemůže být po zimě přicpaná hlavní tryska? Taky by mohl být nějaký bordel v plovákové komoře.
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 21 bře 2010, 12:02

Ahoj tak to jsem tušil i já , že by mohl být bordel v karbecu, ale když rafaelo psal že koukal na jehlu a membránu ,tak jsem předpokládal, že měl karbec venku a vyčistil ho, což by měl být jeden z prvních počinů při zminované nefunkčnosti
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Rafaello » 21 bře 2010, 12:33

jeste mne napada, jestli nejsem tak blbej, a nedal jsem tam spatne plovak, my byt jako by zapadly vevnitr nebo ma byt na te pruzince a zvedly ven ?

vyfoukal jsem to dokonce kompresorem, nejsem si jeste jist tryskama, maji byt vsecky utazene na doraz ?
Omlouvam se za tyhle blby a laicky dotazy, ale fakt v tom jeste nejsem tolik zbehlej
Rafaello

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 84
Registrován: 01 zář 2007, 13:13
Bydliště: Mařenice
Skútr / moto: Yamaha Aerox race replica
Tuning / úpravy: v zabehu-zadny

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 21 bře 2010, 12:38

Trysky by měli být každopádně všechny dotažené a hlavně všechny na správných místech
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Rafaello » 21 bře 2010, 13:47

tak to by melo byt ok, jak z tim plovakem ?
Rafaello

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 84
Registrován: 01 zář 2007, 13:13
Bydliště: Mařenice
Skútr / moto: Yamaha Aerox race replica
Tuning / úpravy: v zabehu-zadny

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 21 bře 2010, 14:17

Ahoj nevím jestli ti to pomůže
http://citereh.rajce.net/plovak
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Rafaello » 21 bře 2010, 16:06

takze ho tam mam spatne :D

Dekuju moc za tvoji trpelivost, laskavost a pomoc :)
Rafaello

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 84
Registrován: 01 zář 2007, 13:13
Bydliště: Mařenice
Skútr / moto: Yamaha Aerox race replica
Tuning / úpravy: v zabehu-zadny

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 22 bře 2010, 18:37

Jj od toho jsme tu , aby jsme si pomohli a podělili se o poznatky

24.3. edit:
Ahoj , mělo by to být v sekci Tuning, ale dal jsem sem jen odkaz, aby si to v případě zájmu mohli prohlédnout všichni, kteří se pohybují v sekci JMStar Eagle, snad mě nikdo nebude kamenovat.
http://citereh.rajce.net/Chlazeni
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Joker » 26 bře 2010, 22:02

Zdravím .... Mám skutr skutr čínské značky JM Star 50 (pro přesný upřesnění ho najdete pod názvem JSD50QT-15C ) . Mám na něm najeto 3680km a už mi prasknul variátorový řemen dal sem nový...všechno v pohodě jen než sem ho tam dal tak pul roku stal v garaži.. Dříve jezdil okolo 60km/h ted jezdí tak 40km/h a nemá žadný výkon ..na stojanu točí na doraz a le při chtěnem rozjezdu ..plyn jde na doraz a skutr udržíte pouze nohama na zemi...rozjezd trva strasne dlouho ...skoro žadný tah...nevíte co s tim?Vyčistil sem sáni (i filtr) ,karburátor (i trisky) ,svíčka ,výmena motoroveho oleje a nic ...poradí te mi ? :(

edit: přesunuto do již vytvořeného tématu :wink: wictor
Uživatelský avatar
Joker

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 08 bře 2010, 14:00
Bydliště: Týniště nad Orlicí
Skútr / moto: Yamaha Teo's 125
Tuning / úpravy: zatím žádné

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Karel23 » 27 bře 2010, 02:34

Pokud s originálním variátorem bez úprav jezdil 60km/h, pak to byl docela zázrak. Těžko říct, v jakém stavu je variátor po 3680km, ale určitě bych preventivně vyměnil kontrastní pružinu a dal lehčí válečky, tedy pokud to není rovnou na výměnu variátoru. Detaily najdete v předchozích příspěvcích tohoto vlákna. Samozřejmě za předpokladu, že jste si jistý správným rozměrem toho nového řemenu.
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 27 bře 2010, 16:03

Ahoj a dal jsi tam správný rozměr řemenu - pro tyhle motory JSD50QT - 15C se používají dva druhy řemenů - 729mm a 699 mm
http://www.racing-planet.de/scootertuni ... 9gkqsqcjiv
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků

cron