01 zář 2009, 16:28
05 zář 2009, 16:58
05 zář 2009, 20:10
05 zář 2009, 20:23
06 zář 2009, 15:40
Karel23 píše:Nastavovat volnoběh zkracováním plynového lanka se určitě nemá. Ještě jsem na karburátor nešáh, ale na scootland.cz se píše toto: Posledním krokem je nastavení volnoběžných otáček a bohatosti směsi při volnoběhu. Nastavíte je pomocí dvou šroubů, které bývají na boku karburátoru. Šroub, který více vyčnívá slouží k nastavení volnoběžných otáček. Při zašroubování se zdvihá šoupátko a motor má vyšší otáčky, při vyšroubování šoupátko klesá a motor má otáčky nižší. Poměr směsi při volnoběhu se nastavuje pomoci druhého šroubku tzv. vzdušníku. Nastavení provádíme při zahřátém motoru a to tak, že zvýšíme volnoběh, zašroubujeme vzdušník a posléze vyšroubováváme. Ideální nastavení bývá někde mezi 1 až 2 otáčkami. Při tomto nastavení má motor nejvyšší otáčky a "kulatý" chod. Po té opět volnoběžné otáčky snížíme.
I na autech býval šroubek na bohatost směsi spíš utopený, tak ten co si našel bude asi na volnoběh.
06 zář 2009, 22:11
07 zář 2009, 12:45
07 zář 2009, 19:28
07 zář 2009, 22:24
08 zář 2009, 11:56
08 zář 2009, 17:03
11 zář 2009, 14:12
11 zář 2009, 16:31
11 zář 2009, 23:26
12 zář 2009, 10:55