JMSTAR EAGLE 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod dnemecek » 01 zář 2009, 16:28

Nic přeřezávat nemusíš, je to tam jen nasazené, pod sedadlem je "kufr", odšroubuješ 4 šrouby a taky víčko od nádrže, pak ten "kufr" jen vytáhneš a dostaneš se karburátoru i CDI :-) D.
dnemecek

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 28 srp 2009, 08:14

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 05 zář 2009, 16:58

1.9.
Jo dík , mě šlo jen o to se podívat jestli je tam ten pověstnej červenej drátek na přestřižení nebo se musí vyměnit celý CDI

2.9. edit:
Ahoj všichni co máte Jmstar Eagle 50 - cdi je na rámu - odklopit sedadlo a v prostoru pro uschování helmy povolit 4 šrouby, vyndat víčko nádrže a vyndat celej plastovej kufr, dostanete se na karburátor a hlavně na CDI, které je nasazené na rámu - toto CDI u Eagle 50 nemá takzvanou smyčku na omezení otáček / takže není dle jiných možnost odblokování cdi přestřižením této smyčky/ , odblokace CDI se provádí výměnou za odblokované CDI.Dnemecek ted bude zkoušet nové CDI od Naraku,tak je lepší počkat na jeho vyjádření - předchozí 2 odblokované modely mu na Eaglu nefungovali, tak jsme společně hledali na netu a objevili model , který je určený pro Eagle 50 a měl by tam fungovat - uvidíme co nám sdělí .

5.9. edit:
Ahoj všichni - mám na JMStar Eaglu 50 tenhle karburátor - na jedné straně je šroubek na bohatost směsi a volnoběh se seřizuje tím šroubkem s pružinkou na ovládání plynu ? Díky za odpověd
nk20001_vergaser_naraku_high_quality.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Karel23 » 05 zář 2009, 20:10

Nastavovat volnoběh zkracováním plynového lanka se určitě nemá. Ještě jsem na karburátor nešáh, ale na scootland.cz se píše toto: Posledním krokem je nastavení volnoběžných otáček a bohatosti směsi při volnoběhu. Nastavíte je pomocí dvou šroubů, které bývají na boku karburátoru. Šroub, který více vyčnívá slouží k nastavení volnoběžných otáček. Při zašroubování se zdvihá šoupátko a motor má vyšší otáčky, při vyšroubování šoupátko klesá a motor má otáčky nižší. Poměr směsi při volnoběhu se nastavuje pomoci druhého šroubku tzv. vzdušníku. Nastavení provádíme při zahřátém motoru a to tak, že zvýšíme volnoběh, zašroubujeme vzdušník a posléze vyšroubováváme. Ideální nastavení bývá někde mezi 1 až 2 otáčkami. Při tomto nastavení má motor nejvyšší otáčky a "kulatý" chod. Po té opět volnoběžné otáčky snížíme.

I na autech býval šroubek na bohatost směsi spíš utopený, tak ten co si našel bude asi na volnoběh.
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Vitas » 05 zář 2009, 20:23

Ja mam na karbecu vzdusnik na normalni sroubovak, zatimco volnobech mam takovy plastovi vicko, aby s tim slo tocit rukou. Mam DellOrto 12 mm.
Uživatelský avatar
Vitas

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 21 kvě 2009, 20:38
Skútr / moto: ItalJet Formula 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 06 zář 2009, 15:40

Karel23 píše:Nastavovat volnoběh zkracováním plynového lanka se určitě nemá. Ještě jsem na karburátor nešáh, ale na scootland.cz se píše toto: Posledním krokem je nastavení volnoběžných otáček a bohatosti směsi při volnoběhu. Nastavíte je pomocí dvou šroubů, které bývají na boku karburátoru. Šroub, který více vyčnívá slouží k nastavení volnoběžných otáček. Při zašroubování se zdvihá šoupátko a motor má vyšší otáčky, při vyšroubování šoupátko klesá a motor má otáčky nižší. Poměr směsi při volnoběhu se nastavuje pomoci druhého šroubku tzv. vzdušníku. Nastavení provádíme při zahřátém motoru a to tak, že zvýšíme volnoběh, zašroubujeme vzdušník a posléze vyšroubováváme. Ideální nastavení bývá někde mezi 1 až 2 otáčkami. Při tomto nastavení má motor nejvyšší otáčky a "kulatý" chod. Po té opět volnoběžné otáčky snížíme.

I na autech býval šroubek na bohatost směsi spíš utopený, tak ten co si našel bude asi na volnoběh.

to KAREL 23 tohle jsem našel na skutr-tuning .cz, proto mě to zarazilo a dal jsem to do diskuze, jaký k tomu budou postřehy

Tak jsem ted mluvil telefonicky se servisním technikem pro skútry JMstar a opravdu se volnoběh u Eagle 50 seřizuje tím šroubkem s pružinkou, co je na přiloženém snímku - povolí se plastový dekl, co je zepředu před sedlem/1 šroubek/ a okýnkem se seřizuje/křížový šroubovák/volnoběh - šroub na druhé straně karburátoru je bohatost směsi
karburátor.GIF
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Karel23 » 06 zář 2009, 22:11

Díky za poznatky, dneska jsem měnil olej, tak jsem se na to zběžně díval, ale protože jsem musel jet do práce, neshodil jsem ty plasty, abych se na to podíval pořádně. Musím sám trošku snížit volnoběžné otáčky, tak to co nejdřív vyzkouším.
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 07 zář 2009, 12:45

Ahoj- podle mě je nejideálnější povolit na dně kufru pod sedadlem ty 4 šrouby,vyndat ten plast /vyndat víčko nádrže/ a můžeš na celej karburátor, tak jsem to dělal já - při té příležitosti se dají dotáhnout všechny spoje a příruby na karburátoru/ falešný vzduch/- viz příspěvek od Dnemecka/ umístění CDI/a na všechno se může oběma rukama , já jezdím do práce po dost hrbolaté cestě tak se mě hodilo dotáhnout všechny spoje a pásky.
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Karel23 » 07 zář 2009, 19:28

Jo, jo, jasný, už jsem ho měl sundaný. Dneska jsem si i poladil ten volnoběh - šroubkem na plynovém táhlu. Na bohatost bude asi ten šroubek na straně variátoru. Jinak jsem se docela pobavil, protože karburátor je značky KYMCO.
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod tom.boy » 07 zář 2009, 22:24

aspoň něco pořádnýho tam máš :lol:
ObrázekGoogle ° www.tomas.in ° Srazy na Strahově jsou tady ° Srazy ve Středoklukách jsou tady °
Uživatelský avatar
tom.boy

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1779
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha Tel: 608444044
Skútr / moto: YAMASAKI Extra Super Grand DeLuxe Sport 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod ota_dvorak » 08 zář 2009, 11:56

Tak zase pár novinek - dnemecek tam dal další CDI Naraku NK390.05 - skůtr s ním nastartoval a funguje, pocitově o něco zlepšení. Nicméně skůtr začal zlobit se startováním, s origoš CDI startoval normálně. Takže výměna svíčky, jenže se nedalo dohledat, jaký typ tam dát, teď bude zkoušet teplejší... Dále seřízení karburátoru, resp. bohatosti směsi šroubkem na straně u variátoru. Nějaký technik mu říkal utáhnout a povolit o 1,5 otáčky, no o 2,5 otáčky to je ještě lepší. Nicméně si s tím hrál a povolil ho tak, že ho ztratil. Kupodivu, pak to jelo nejlíp, jenže chcípal na volnoběhu a při startu nutno přidat plyn. Tak koupil opravnou sadu a nechal ho povolený na 2,5 otáčky. V tuhle chvíli má 60 po rovince, do kopce je to špatný. Takže přijde na řadu 80ccm kit, vypadá to na příští týden, tak pak dáme vědět, buď David nebo já (oba máme stejný skůtry a děláme spolu). Já o víkendu skůtr projedu, určitě seřídím bohatost směsi, protože když jsem vyndal svíčku, elektrody byly špinavé a černé. David to udělal a má svíčku krásně čistou! Taky jsem si zvýšil otáčky na volnoběh. Asi si ještě koupím lepší svíčku, ty čínský jsou prý nic moc. Dále uvažuju o cívce zapalování, aby dávala 31kV a ne 16kV jako originální. Možná to zlepší starty. Chystám se na výměnu variátoru (nebo jen válečků???), pružiny na spojku, řemenu, CDI, trysky, svíčky, vzduchového filtru a potom jdu taky do 80ccm. Nepotřebuju z toho dělat tryskáč, ale 25km/h do kopce jezdit fakt nebudu. Tak kdyby někdo zase něco vyladil nebo měnil, tak ať dá vědět, je nás dost a musíme si pomáhat :-).
ota_dvorak

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 28 srp 2009, 08:23
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 08 zář 2009, 17:03

Ahoj- tak na to nový CDI to chytlo ? Ted je otázka jestli to nebude chtít opravdu vyměnit i cívku, přetryskovat karbec a poladit válečky / tak to doporučoval Carlos z firmy JMSTAR - viz Dnemeckuv příspěvek/, jinak jsem tam zkusil doporučovanou náhradu svíčky - origo A7RTC jsem vyměnil za doporučovanou NGK CR7HSA , starty byly o poznání lepší a oproti originálu nebyla svíčka tmavá , ale slušně do cihlova a můj dojem byl lepší i na zátah do vrchu- ceny jsou různé u prodejců
http://www.motorkar.net/moto-svicky-NGK ... 22004.html
http://www.scootland.cz/zbozi/ngk-svicka-cr7hsa/
ale pořád je to jedna a ta samá svíčka- já ji koupil v normálním motoobchodě

Ahoj- jeden zlepšováček
http://citereh.rajce.idnes.cz/SKUTR-_zlepsovacek/
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod ota_dvorak » 11 zář 2009, 14:12

No tak s tím novým CDI to skoro nestartuje. Teď jsem si ho od Davida půjčil a zkusím na svém skůtru o víkendu. Ale myslím si, že to bude stejné. Prostě když se tam dá, tak to nastartuje tak na popatnácté, podvacáté. Ale když už nastartuje, tak je skůtr trochu živější, ale může to být subjektivní dojem. Ladili jsme bohatost směsi, měnili odtrh na svíčce, dali novou cívku (31kV) ale pořád je to stejný. S oroginálním CDI to chytne napoprvé, s NARAKU skoro vůbec. Takže zatím žádná změna. Příští týden s tím jde David na výměnu válce... prostě z toho udělá 80ccm, tak to budeme zkoušet potom.
ota_dvorak

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 28 srp 2009, 08:23
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 11 zář 2009, 16:31

Ahoj, tak to je divný- všude kam kouknu tak tohle CDI nabízí jako odblokované pro všechny čínské skútry- někde dokonce přímo pro JMSTAR Eagle 50 4Ttak proč to nejde ?A přitom na blokované bez problémů, tam bude asi ještě jinej kopanec - zkusím kontaktovat svůj servis v Plzni a jak se něco dozvím , tak dám vědět

Tak ted jsem mluvil s technikem od JMSTAR v Plzni a jsem z toho celkem zmatenej - Eagle 50 podle něj a informací od dodavatele není zavřenej a při použití zminovaného CDI Naraku je třeba se při špatných startech podívat jestli háže jiskru od začátku - vyndat svíčku a přes kostru zastartovat - nemusí při nízké kompresi dávat jiskru- jinak prý nejsou restrikce ani na variatoru ani na karburátoru- doporučuje zvětšit obsah kitovou sadou/ 70 ccm/ :shock:
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Karel23 » 11 zář 2009, 23:26

Můj názor je, že tam nebude žádná elektronická restrikce, jak tu citereh psal hned ve druhém příspěvku, točí mu to až 8000 otáček a z vlastní zkušenosti vím, že motor se nevypíná ani při hodně velkém překročení 45km/h. Na rovině jsem s tím velmi spokojen, štve mě jen jízda do kopců, kde to někdy jde ochotně na 6000otáček, ale někdy se kousne na 4000 a to se to pak dusí. Evidentně nedostatečnost kontrastní pružiny - už mám objednanou žlutou Malossi a sadu válečků Naraku a budu ladit. Jinak mám doma kit na 65ccm, ale to si nechám spíš na zimní večery. Kit jsem koupil v Polsku za 99 zlotých tedy asi 640Kč. Pružinu a válečky mám objednané na adventure-biker, ale nějak to furt nechce přijít. Jsem nervózní jak sáňky v létě, protože aspoň ty válečky jsem chtěl zkusit ještě do konce sezóny. Taky si nejsem jistý typem té pružiny. Původně jsem si myslel, že by to mohla být bílá 29 7047.WO podle tohohle http://www.baotianmotors.cz/14-kontrasni-pruzina.html kde tvrdí, že jde o pružinu pro všechny motory QMB, ale podle materiálů Malossi patří do QMB bílá 29 12658.WO, nebo žlutá 29 7042.YO. Je taky docela možné, že se liší jen nepatrně a pasují tam všechny tři. Taky by mě zajímal správný typ tunningového variátoru Mallosi Multivar. Opět na tom Baotianu mají vyfocený typ 5113269 http://www.baotianmotors.cz/87-variator ... tivar.html , ale podle tabulek Mallosi patří na QMB typ 5113139. Jestli budu časem kupovat ten variátor, pořádně si to ověřím, ta pružina na adventure-biker nestojí zase tolik, abych ji neobjednal na zkoušku http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... -297042-yo . Jak dopadnu dám vědět, ale asi to nebude hned, dávají si na čas. Ten baotianmotors.cz mám sice celkem blízko, že bych si tam dojel i osobně, ale mají to tam vesměs pekelně předražené. Například tu svíčku NGK, kterou jsem koupil v autodílech za rovných 80Kč tam mají za 240Kč. To si radši počkám.
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Vitas » 12 zář 2009, 10:55

Za a) si myslim, ze valcem za 640 si moc nepomuzes, a za b) zluta od malossi je +60% a to si myslim ze s cinskym 4T asi uplne dobre nepojede. A jestli jo, tak budes muset dat tak 0,5 gramovy valecky. :?
Uživatelský avatar
Vitas

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 21 kvě 2009, 20:38
Skútr / moto: ItalJet Formula 50

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků

cron