Blokovat motor ze strany ventilátoru je úžasný fór, to mě fakt nenapadlo. Ale jinak jsem trošku skeptický k tyčkám se dvěmi šroubky - určitě fungují, ale až na skútru, který už jednou někdo povoloval. Jak to bylo zarvané z fabriky, na to by nějaká tyčka nestačila. Měl jsem to bloklé těmi svými přípravky a i ta pneupistole na to byla krátká. Teď, ať to zarvu jak to zarvu, nemusím to ani blokovat a pistolí to doslova odletí, jak to jde lehko. Teď už by na to stačil i ten klíč č.10, jak to dělal ten Polák na tom videu z předchozí strany. Tož asi tak.
Jinak Tomiktom - díky, díky, díky. Tvoje rady jsou nezištně poskytované těžce vydobyté know-how profíka a to se fakt cení.
11.3. edit:Taky jsem se pustil do té ventilové vůle. Je to dobře přístupné, stačí odšroubovat 4 šroubky na víku hlavy a ventily jsou na světě. Pak trošku nastaly potíže. Nejprve jsem musel hodně pohledat klíč č.9 a pak jsem zjistil, že moje spárová (listová) měrka, se kterou jsem léta kontroloval svíčky je nahouby, protože nejtenčí list má 0,1mm. Tak jsem vyrazil do obchodu pro novou měrku, koupil jsem hned i pořádný očkoplochý klíč č.9 a prodlužovací nástavec na závitníky č.3,15 - stavěcí šroubek má na konci čtyřhran 3x3mm, tak abych na to nemusel jít s kleštěmi.
Taky si teď nejsem jistý s hodnotami nastavení. V příručce to není tak zcela jasné, ale vyskytují se tam hodnoty 0,03 (asi sání) a 0,06 (asi výfuk). Nas netu jsem ovšem pro motory QMB našel ještě hodnoty 0,07 sání a 0,1 výfuk a dokonce 0,05 pro oba ventily. Nemá někdo přesnější informaci nebo nějaké osvědčené nastavení?
Vratidlo na malé závitníky s prodlužovacím nástavcem a stavěcí šroubek ventilové vůle:
P1010152.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.