Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
19 čer 2016, 13:31
Zdravím,chlapi jamile zapnu klíček,tak mi pořád svítí brydové světlo-za jízdy,pořád.Čím to může být? Díky.
19 čer 2016, 15:56
Na páčkách máš brzdové spinače,některý z nich je vadný.
06 črc 2016, 16:26
Dobrý den.
Chci se zeptat, jaká je asi životnost kontrastní pružiny?
12 črc 2016, 17:53
@romanadasa mě kontrastka vydrží v průměru ty 2 roky, pak vyměkne ztratí pružnost a varec lehko přetáhne řemen k sobě a už je to takový míň akční ta jízda hlavně do kopce. Já jsem teď taky zrovna v týhle fázi. Plus musim vymenit koleno výfuku, už mě prorezavělo ono po těch 6 letech a 14 000 km celoroční jízde i v zimě (hl. ta sůl tomu dává) to už víc nevydrželo
17 srp 2016, 18:25
Kdo by měl odvahu vyjet na těch našich JM starech 50ccm+-myslím kity Třeba do jejich domoviny?-Výlet na dlouhou dobu,no a co?Pořádná příprava domluva a jedem ne ?
18 srp 2016, 09:43
A kam myslíš že by jsi dojel.. ?
22 srp 2016, 19:08
Myslím ,že kdekoli. ted jezdím bez zásahu 2000km.fakt nic krom benzínu.Musám zaklepat.Chci ujet ještě 1500 a pak vyměním válečky.vodítka řemen a olej a doufám ř e zase ujedu 4000 km bez nšjaké nutnosti zásahu.
22 srp 2016, 20:53
sasline, nó a to jako, že by jsi jel jen tak až do Číny, třeba na pokoukání, co tam mají a dělají na tom co máš
tak jako dobrý nápad se mě to moc nezdá, ale pokud to riskneš, dej vědět jak jsi dopadl, nebo kam až jsi dojel
, to by mě teda fakt zajímalo....
24 srp 2016, 16:47
Sám to nerisknu ,to bych měl bobky,musel by jet i nějaký dobrý servisák,co se vyzná, musela by být kvalitní příprava se zázemím ale to byl jen takový nápad kdyby.Do toho by se nikomu nechtělo.
11.4.2017 edit:Po dlouhé době zdravím.Vyskytl se mi takový problém se startováním,Pokud nechám skutr týden bez akce ,mohu točit a točit naskočí až ta po 15-témstartování a to točím pokaždé tak 10-05 sekund. Nede to ani našlápnout nohou.Pak to zničehonic chytne pal už startuje,I ráno na poprve,sice to tak tak protočí,ale chytne,Někdy zase jedu třeba natankovat,pak chci nastartovat a zase musím točit tak 15-náct sekund.Jindy celý den bez problému.
Baterku mám ještě origo 7-let,skutr jm star kit 74ccm.Dík za každou radu.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 03 říj 2017, 02:58, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou.
16 dub 2017, 17:42
Překontroluj ukostření indučky zda není kontakt zaoxidován a přitom můžeš překontrolovat veškeré ukostření .
30 dub 2017, 15:44
Po dlouhé době vás zdravím! Jak se daří vašim žlutým vozítkům, stále jezdí? U mě překvapivě docela v pohodě - stáří cca 7 let, najeto 10 tisíc km a pořád to jezdí.
Právě to stáří už se začíná trochu projevovat na různých plastech, páčkách, vyklepaných šroubcích a podobě, ale v poslední době mě nejvíce trápí jiná věc - koncem loňského roku jsem byl na technické, kde se technikovi zdála vůle na krku řízení moc velká a zřejmě má pravdu - při houpání vpřed a vzad se zabržděným předním kolem tam pohyb je - jak je to u vás?
Zkoušel jsem to dotáhnout maticí pod krytem světel - takovou tou kruhovou se zářezy po obvodu (nevím, jak se jí říká), ale tím jsem docílil jen toho, že je řízení tužší a skútr se při jízdě vlní, ona původní vůle však zůstala uplně stejná. Tuto matici tedy budu muset znovu trochu povolit a hledat problém jinde, neměli byste pro mě nějakou radu?
Předpokládám, že se to dá utáhnout ve spojení krku s brýlemi, nevím však jak a jaké nářadí a náčiní k tomu budu potřebovat. Napadla mě i možná nutnost výměny toho kuželíkového ložiska, ale kdyby bylo na výměnu, tak by se to projevovalo i pocitově při otáčením řidítky, ne?
30 dub 2017, 18:17
Nejlépe by bylo to rozhodit vyměnit ložiska a přitom překontrolovat celý krk zda nemá nějakou vadu,jede přece o bezpečí řidiče a spolujezdce.
15 kvě 2017, 19:56
Mně to dělalo taky,utáhl jsem tu matici-jemně,aby to neovlivnilo lehkost řízení a měl jsem rok pokoj,pak se tam zase udělala meněí vůle,utáh jsem to opatrně znovu a ted tři roky pokoj,Musí se to z citem-utáhnout ,zkusit vůli a znova ,dokud to není OK.
-- 15. 5. 2017 19:57 --
Dlouho jsem tu nebyl,Dík za radu ,zksím to.
Necituj poslední příspěvek viz. pravidla o citaci. Díky Kyblos.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 03 říj 2017, 02:59, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku.
17 čer 2018, 09:49
saslin píše:Mně to dělalo taky,utáhl jsem tu matici-jemně,aby to neovlivnilo lehkost řízení a měl jsem rok pokoj,pak se tam zase udělala meněí vůle,utáh jsem to opatrně znovu a ted tři roky pokoj,Musí se to z citem-utáhnout ,zkusit vůli a znova ,dokud to není OK.
-- 15. 5. 2017 19:57 --
Dlouho jsem tu nebyl,Dík za radu ,zksím to.
Necituj poslední příspěvek viz. pravidla o citaci. Díky Kyblos.
Tak problém se stertováním jsem vyřešil,dal jsem rušní sytič,ale to moc nepomohlo,vyčistil jsem kontakty a spoje na kostru u indukční civky a zase nic.Koupil jsem novou indukční cívku-30 000v,čínská měla polovic a najednou to šlo,chytá výborně,jen ten ruční sytič je nepohodlný,mám ho bez lanka a tak trochu problém s vypínáním.
-- 17. 6. 2018 11:38 --
Je to tato cívka: Zapalovací cívka Naraku High Output - 2 Pin
20 říj 2018, 17:10
Zdar chlapi, mam eagla 50 jsd50qt-21 a po jizde do prace v desti jsem zastavil, chtel jsem popojet do kopce, pridal skoro plny plyn a chciplo to. Od te doby jsem nenastartoval. Vytahl jsem vzduch. filtl a byla v nem voda. Vycistil jsem karbec, nestartuje.Nabil baterii a taky nic. Parkrat to zaskytalo a jednou to dokonce chytlo na 15 vterin a to je vse. Od te doby ani tuk. Svicka haze jiskru, je i mokra ale uz ani neskytne. Muzete mi poradit nekdo prosim? Jsem na nervy.