JMSTAR EAGLE 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Kiper » 02 říj 2014, 21:20

To otáčení kola je podle mého názoru způsobené vysokými otáčkami :wink:
Úpravy na skútru: Hliníková podlaha, proužky na ráfky, laděný výfuk LeoVince TT, upravený karbec, variátor Malossi Multivar, spojka Stage6 Torque Control MK II, válec Malossi sport 50ccm, brzdové destičky BREMBO.
Uživatelský avatar
Kiper

100+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 158
Registrován: 22 dub 2013, 16:02
Bydliště: Pár minut od Brna
Skútr / moto: Motorro Sonny 50 2T
Tuning / úpravy: Ano

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod TUNER » 02 říj 2014, 21:47

Vyčistil jsi důkladně varioprostor včetně spojky od zbytků řemenu ? Nejspíš zůstala spojka otevřená díky nějakýmu bordelu z roztrhaného řemene - rozebrat a důkladně vyčistit.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod mickpdy » 02 říj 2014, 22:43

Jj,to máš recht,spojku jsem nerozdělával a může být od roztrhaného řemenu, ale zvon jsem sundal absoulutně snadno, protože jsem čistil obložení.
mickpdy

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 25 bře 2010, 02:07
Skútr / moto: JM Star Eagle
Tuning / úpravy: 72 ccm válec, spojka Naraku High speed

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Pildas » 17 kvě 2015, 23:18

Ahoj , tak jsem se rozhodl o pořízení vhodného variátoru na skůtra.
Po 9000km prostě netáhne do kopců a motor se zastavuje . Nevím zda bych měl take vyměnit kontrastní pružinu , tak se ptám zda je to vhodné ..
Jake typy variatoru bych mohl omrknout ? Preferuji spíš sílu do kopce než max. rychlost ..
Uživatelský avatar
Pildas

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 31 črc 2011, 01:55
Bydliště: Písek
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50 (JSD50QT-15)
Tuning / úpravy: ..NGK C7HSA

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 19 kvě 2015, 09:04

Ahoj,je to otázka válečků a pružiny - tady je to docela dobře popsaný - http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... -variator/ ,my máme dost dobrý zkušenosti s tímto variatorem - http://multimoto.cz/?553,vari%EF%BF%BDt ... Dtry-50ccm u skůtru JMSTAR EAGLE 50 4T
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Pildas » 19 kvě 2015, 17:02

Díky,patrně objednám.
Ještě koukal jsem že máš 5.0 gr. Měl bych je také pořídit ? Chci aby to fungovalo co nejlépe
Uživatelský avatar
Pildas

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 31 črc 2011, 01:55
Bydliště: Písek
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50 (JSD50QT-15)
Tuning / úpravy: ..NGK C7HSA

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod mickpdy » 19 kvě 2015, 18:54

Mám Naraku High speed a funguje velice slusně
mickpdy

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 25 bře 2010, 02:07
Skútr / moto: JM Star Eagle
Tuning / úpravy: 72 ccm válec, spojka Naraku High speed

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 20 kvě 2015, 11:39

Ahoj já mám v JMSTAR EAGLE50 4T taky variator NARAKU HS , protože v té době se ještě tento Baotian neprodával, válečky 5,0 gr tam mám , protože je ve vláknu JMSTAR doporučovali kluci ze Skutrklubu Olomouc, točí mě to v plným výkonu 8300 ot/min a po rovině okolo 65km/hod, žádný jiný úpravy , jehla v karbecu na 3 zářez, otáčky šroubu bohatosti směsi - 2,5 od uzavřené polohy, volnoběžné otáčky - 1800 , proto aby to s rosvícenými světly nechcípalo, svíčka Denso
http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... atoru-q4t/
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Pildas » 10 čer 2015, 20:49

Zdar tak variator namontován. Rozdil tam je ..
Dotaz, když mám studený motor tak po nastartovaní ujedu cca 500 metru a začne málo táhnou ( jedu do kopce) až chcípne.
Po cca 5 tém pokusu motor chytne a jedu dal .
Zajímave je to že pokud tak začnu ject po rovince nebo mírně s kopce ten problém se nekoná.
Je možne to, že zlobí sytič ?
Uživatelský avatar
Pildas

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 31 črc 2011, 01:55
Bydliště: Písek
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50 (JSD50QT-15)
Tuning / úpravy: ..NGK C7HSA

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 11 čer 2015, 12:59

Ahoj to vypadá, že ten studený motor chce ze začátku ,když vyjedeš a jedeš hned do kopce , bohatší směs a nemá ji - po rovině nebo z kopce ji zřejmě nepotřebuje, a chcípne.To že nemůžeš hned nastartovat, opravdu vypadá na špatný sytič - až ti to zase takhle chípne po vyjetí , v kopci, zkus ucpat úplně zduchový filtr- třeba přelepit vstup izolepou a nastartovat - vlastně, pokud je špatný sytič , tak tím obohatíš směs jako by byl v činnosti sytič
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 11 črc 2015, 18:41

citereh píše:Ahoj já mám v JMSTAR EAGLE50 4T taky variator NARAKU HS , protože v té době se ještě tento Baotian neprodával, válečky 5,0 gr tam mám , protože je ve vláknu JMSTAR doporučovali kluci ze Skutrklubu Olomouc, točí mě to v plným výkonu 8300 ot/min a po rovině okolo 65km/hod, žádný jiný úpravy , jehla v karbecu na 3 zářez, otáčky šroubu bohatosti směsi - 2,5 od uzavřené polohy, volnoběžné otáčky - 1800 , proto aby to s rosvícenými světly nechcípalo, svíčka Denso
http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... atoru-q4t/

Ahoj po dlouhé době.Nevíš prosím tě ,kde bych sehnal brzdové destičky na jmstar eagle 50qt a jestli pak musím odvzdušnit systém?.Díky.
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 12 črc 2015, 13:40

Ahoj , minulý týden jsem je kupoval na svýho EAGLA 50
jsou to tyhle předek http://www.multimoto.cz/?1795,brzdov��-desti��ky-sk��tr-atv-pitbike-{20021u-1}
zadek www.multimoto.cz/?105,brzdov��-��elisti-zadn��-����nsk��-4t-sk��try-50ccm-s-bubnem-110mm-{203}

do 2 dnů jsem je měl doma
Odvzdušnovat nic nemusíš , až budeš dávat ty na předek, tak ty starý vyndej a opatrně dřevěným špalíkem nebo něčím podobným zamáčkni brzdový píst, aby se ti zvětšila mezera a dostal jsi tam ty nový,bude tam menší mezera , jak se opotřebovali a nedostal by jsi tam kotouč s kolem.Potom párkrát zmáčkni brzdu ,aby se ti nastavila vůle destiček a kotouče, bude to možná ze začátku trochu mín brzdit ,než si sednou a nastaví si tu správnou polohu.
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 16 srp 2015, 15:52

Díky.Chci se ještě zeptat .Chci si koupit rázový utahovák k vůli uvolnění variátoru-ty přípravky co se prodávají za moc nestojí.A nevím kolik by měl být utahovací moment na matici variátoru.Díky moc.Jo a ještě mám koupit řemen variátoru 729*17.7*30 nebo 729*18*30 nebo je to jedno .Ještě jednou dík.
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Dusan14 » 16 srp 2015, 23:45

Ked zmeras tu 18tku mozno tiez bude mat 17,7
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 10 kvě 2016, 17:51

citereh píše:Ahoj , minulý týden jsem je kupoval na svýho EAGLA 50
jsou to tyhle předek http://www.multimoto.cz/?1795,brzdov��-desti��ky-sk��tr-atv-pitbike-{20021u-1}
zadek http://www.multimoto.cz/?105,brzdov��-��elisti-zadn��-����nsk��-4t-sk��try-50ccm-s-bubnem-110mm-{203}

do 2 dnů jsem je měl doma
Odvzdušnovat nic nemusíš , až budeš dávat ty na předek, tak ty starý vyndej a opatrně dřevěným špalíkem nebo něčím podobným zamáčkni brzdový píst, aby se ti zvětšila mezera a dostal jsi tam ty nový,bude tam menší mezera , jak se opotřebovali a nedostal by jsi tam kotouč s kolem.Potom párkrát zmáčkni brzdu ,aby se ti nastavila vůle destiček a kotouče, bude to možná ze začátku trochu mín brzdit ,než si sednou a nastaví si tu správnou polohu.

Ahoj již párkrát jsi mi poradil a tak tě chci poprosit ještě jednou.
Měnil jsem přední kolo a jak jsem ho měl rozebrané někde jsem vytrtil tu zřejmě vymezovací podložku na osce-mezi vidlicí a ložiskem.Je vpruměru asi 2cm a silná tak 7mm.Nevím z čeho je byla černé barvy.Když sedíš na skůtru je to na pravé straně.Kdybys mi mohl poslat odkaz kde ji koupím,byl bych ti vděčný.Měj se.
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků

cron