Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
Odeslat odpověď

Re: JMSTAR EAGLE 50

14 led 2014, 16:13

Ahoj no já beru od MULTIMOTO ty běžný věci a v poho , ale variator , řemen a svíčky beru od ADVENTURE BIKERS , kluci se mě zdají na důležitý a choulostivý komponenty přece jen spolehlivější

Re: JMSTAR EAGLE 50

17 led 2014, 10:34

:wink: :?: nezkoušel někdo , toto :?:
http://www.skutry-malsice.cz/xintian-ki ... -1258.html

Re: JMSTAR EAGLE 50

25 úno 2014, 20:13

citereh píše:Ahoj no já beru od MULTIMOTO ty běžný věci a v poho , ale variator , řemen a svíčky beru od ADVENTURE BIKERS , kluci se mě zdají na důležitý a choulostivý komponenty přece jen spolehlivější

Ahoj,potrebuji poradit nejaky dost kvalitni remen pac mam 80ccm valec a cirka po 1500km my rupne remen a pravidelne tlacim....jinak mam skutra Kyngway Martinneli ma 13 kola vpredu i vzadu kotouce ....jede mi pekne 60-70km/h rovinka .30-40 km /h kopec a z kopce se mi rucicka dostava za 80km/h ale remen zatim moc nevydrzel naposledy sem mnel Gates v cenove relaci do 500kc ale radeji bych dal neco kvalitnejsiho,Poradi mi nekdo prosim?

Re: JMSTAR EAGLE 50

26 úno 2014, 15:35

AHOJ PODÍVEJ SE TADY - PODLE SVÝCH ROZMĚRŮ
http://www.scootershop.cz/2951-remen-va ... 00-69.html

Re: JMSTAR EAGLE 50

04 dub 2014, 19:55

Nazdar chlapi,

tak se tu ukazuju po delší době neaktivity, za to vám tu však napíšu pořádný příspěvek shrnující moje loňské a letošní zkušenosti. Takže to hlavní - skútr stále jezdí bez větších problémů, aktuálně mám najeto 6500 km.

Teď k těm zkušenostem - potíží je baterka, která dosloužila už asi tak před dvěma lety, od té doby nedrží kapacitu... zatím jsem to bral stylem "nevadí, baterku nepotřebuju, nakopávám". S tím jsem měl ale loni dvakrát problém, v obou případech v létě ve velkém vedru, kdy se mi prostě nepodařilo skútr nohou nastartovat a pomohlo až nabití baterky a start přes el. startér. To už se mi stalo i rok předtím, nevím co se v takovém případě vždycky stane, ale nabitá baterka to vyřeší, tak možná letos koupím novou a budu zas startovat tlačítkem jako pán a nebudu riskovat že odněkud neodjedu.

Dalším problémem, co mě loni potkal byl ventilek zadního kola, který jsem měl dlouhou dobu jen provizorně přilepený, protože už jednou uletěl. Udělal to znovu a nebylo příjemné pak skútr tlačit několik kilometrů zpátky domů. Tak jsem musel odmontovat zadní kolo a zanést do servisu. To se neobešlo bez demontáže výfuku, přičemž jsem zjistil, že mi pod motorem drží jen na jedné matce, k objednání druhé matky jsem ale kvůli své lenosti zaujal stejný postoj jako ke zmíněné baterce a tak jsem se k tomu ještě neodhodlal a jezdím s jednou, občas to tak divně prdí a chrastí, ale jinak nic.

Hodně jsem přetáhl výměnu motorového oleje, aspoň o 500 km, možná i více. Prostě jsem si loni řekl, že před zimou už to dělat nebudu... no a pak se mi tam nějak před zazimováním ještě nasbíralo těch pár stovek kilometrů.
Odzimování po letošní zimě zatím asi nejpohodovější za ty čtyři roky, hned ráno poté jsem ale našel pod skútrem louži převodového oleje, vytekl asi kompletně. A s převodovým olejem mám problém doteď. Po výměně totiž pořád uniká, mastný je hlavně vypouštěcí šroubek, který nejde dotáhnout, jen se protáčí a olej pomaličku kape. Nemáte někdo nějakou radu, co s tím? Hrozí nějaké vážné nebezpečí převodům, když to nechám kapat a jen občas doleju?

Konečně jsem se taky odhodlal k výměně trysky karburátoru, která mi tu v poličce ležela už pěkně dlouho. Byl to pro mě celkem boj, nedařilo se mi karburátor ani vyndat z příruby, ani pořádně natočit abych k němu měl dobrý přístup. Asi to bude hlavně tím, že jsem něco takového dělal poprvé a tak ještě nemám správnou zručnost a zkušenosti. Skútr je po výměně malinko živější, dřív se mi mírně dusil v oblasti okolo 6 tisíc otáček, teď bez problémů, hlavně rozjezdy jsou lepší. Překvapuje mě i jízda mimo město, kdy skútr uhání letos snad rychleji než dřív a točí mi někdy až do 9500 otáček, což už mi teda přijde nebezpečně moc a raději ho krotím. Příště musím na vyjížďku vzít mobil s GPSkou a změřit maximálku. Musím ale předtím zkontrolovat svíčku, abych náhodou nezadřel.

Nemůžu už parkovat u kotelny naproti našemu paneláku na sídlišti, vznikl tam nějaký klub pro problémové děti a vedoucí za ně prý ohledně skútru neručí. Tak stávám přímo před naším vchodem a vzhledem k unikajícímu převodovému oleji, který dělá fleky na chodníku a rozměrům překážejícího skútru ze mě musí mít sousedi radost.

Dál mám v plánu otevřít po letech víko variátoru, čekám uvnitř pěknou paseku, možná to bude chtít nový řemen. Taky asi nic nepokazím, když konečně vyměním filtr v airboxu.

Doufám, že vám všem slouží skútry minimálně stejně dobře jako mně a přeju hodně dalších bezproblémových kilometrů ;)

Re: JMSTAR EAGLE 50

05 dub 2014, 15:22

AHOJ , NAPIŠ ASPON PRO OSTATNÍ JAKOU TRYSKU JSI TAM DÁVAL DO KARBURÁTORU - VELIKOST , OHLEDNĚ TOHO ŠROUBKU NA VYPOUŠTĚNÍ OLEJE - ZKUS VÝPUSTNEJ ŠROUB OMOTAT TEFLONOVOU PÁSKOU ,KTERÁ SE POUŽÍVÁ NA UTĚSNĚNÍ VODOVODNÍHO SPOJE, JINAK BY SE MUSEL PŘEŘÍZNOUT ZÁVIT A DÁT VĚTŠÍ VÝPUSTNÝ ŠROUB

Re: JMSTAR EAGLE 50

06 dub 2014, 16:13

Trysku jsem dával tu, kterou jste doporučovali pro základní úpravu - velikost 85. Tím omotáním myslíš celý závit? Vejde se tam ten šroub potom? :D

Re: JMSTAR EAGLE 50

07 dub 2014, 13:01

ZKUS TEN ŠROUB LEHCE NAPAKOVAT , JAKO KDYŽ SE NAPAKUJE ZÁVIT NA VODOVODNÍ TRUBCE, ABY TĚSNIL A OPATRNĚ DOTÁHNOUT
ZADŘENÍ MOTORU 4T NEHROZÍ V PŘÍPADĚ NASTAVOVÁNÍ BOHATOSTI SMĚSI - 4T MOTORY JSOU KLASIKA A JSOU MAZÁNY OLEJEM Z KLIKOVÉ SKŘÍNĚ ROZSTŘIKOVÁNÍM OLEJE NA STĚNY VÁLCE , U 2T JE MAZÁNÍ PROVÁDĚNO SMĚSÍ OLEJE A BENZÍNU,KTEROU MOTOR NASÁVÁ , TUDÍŽ PŘI CHUDÉ SMĚSI JE MOTOR ŠPATNĚ MAZÁN A HROZÍ PŘIDÍRÁNÍ PÍSTU
U 4T MOTORU SE PŘI POKUSECH O NASTAVENÍ SPRÁVNÉ BOHATOSTI POUZE DOCÍLÍ TOHO , ŽE BUDTO TO JEDE JAK MÁ NEBO SE TO BUDE DUSIT - CHUDÁ NEBO BOHATÁ SMĚS

Re: JMSTAR EAGLE 50

10 dub 2014, 10:53

Pravda, nad způsobem mazání motoru jsem se nezamyslel, když jsem ten příspěvek psal :D Teflonová páska nepomohla, ale ještě je prostor na to jí tam dát víc, takže to o víkendu zkusím.

Re: JMSTAR EAGLE 50

14 dub 2014, 18:16

Zdravím , tak mi po 8800 km praskl řemen :) , docela jsem tlačil dost km do cílové destinace :D
Poradily byste jaky řemen zvolit ?
Zatím jsem našel toto : http://www.automcb.cz/?582,remen-variatoru-729x17-7x30

a za Boha nevím kde seženu takovou žarovku Obrázek možna bych zkusil dát silnějsí aby to víc svítilo..
Naposledy upravil Pildas dne 19 dub 2014, 10:02, celkově upraveno 2

Re: JMSTAR EAGLE 50

18 dub 2014, 15:47

Je na té žárovce nějaké označení ?

Re: JMSTAR EAGLE 50

18 dub 2014, 18:18

Ahoj jen toto: http://www.jpeg.cz/images/2014/04/18/TdXhw.jpg

Re: JMSTAR EAGLE 50

18 dub 2014, 18:34

Tak to je žárovka H6M 12V 18/18W P15D. Dá se koupit třeba tady : http://www.automcb.cz/?869,zarovka-h6m-12v-18-18w-p15d , http://www.skutry-malsice.cz/aprilie/za ... -5797.html . :wink:

Re: JMSTAR EAGLE 50

18 dub 2014, 19:21

Zkusil bych 25/25W což by neměl být pro skútra (paraboly/dobíjení) problem a nějaké viditelné zlepšení by tam být mohlo. 35/35W už by mohlo být nebezpečné,ale na vlastní nebezpečí by jsi to otestovat mohl )))

http://www.autolamp.cz/search?q=p15d

Re: JMSTAR EAGLE 50

18 dub 2014, 19:25

Díky , mrknu na to :wink:
Odeslat odpověď