JMSTAR EAGLE 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 14 led 2014, 16:13

Ahoj no já beru od MULTIMOTO ty běžný věci a v poho , ale variator , řemen a svíčky beru od ADVENTURE BIKERS , kluci se mě zdají na důležitý a choulostivý komponenty přece jen spolehlivější
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod PumaDedek » 17 led 2014, 10:34

elektronické DÝMKY https://www.youtube.com/my_videos?o=U
Mechanik manželky scootra KM-YM125T-U
Uživatelský avatar
PumaDedek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 561
Registrován: 09 led 2011, 23:59
Bydliště: HOŘICE v Podk.
Skútr / moto: KM YM125T-U mé ženy já jsem mehanick...

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Mara80ccm » 25 úno 2014, 20:13

citereh píše:Ahoj no já beru od MULTIMOTO ty běžný věci a v poho , ale variator , řemen a svíčky beru od ADVENTURE BIKERS , kluci se mě zdají na důležitý a choulostivý komponenty přece jen spolehlivější

Ahoj,potrebuji poradit nejaky dost kvalitni remen pac mam 80ccm valec a cirka po 1500km my rupne remen a pravidelne tlacim....jinak mam skutra Kyngway Martinneli ma 13 kola vpredu i vzadu kotouce ....jede mi pekne 60-70km/h rovinka .30-40 km /h kopec a z kopce se mi rucicka dostava za 80km/h ale remen zatim moc nevydrzel naposledy sem mnel Gates v cenove relaci do 500kc ale radeji bych dal neco kvalitnejsiho,Poradi mi nekdo prosim?
Mara80ccm

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 25 úno 2014, 19:49
Skútr / moto: HT50QT-36
Tuning / úpravy: 80ccm,variator NARKU,skraceny vyfuk

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 26 úno 2014, 15:35

AHOJ PODÍVEJ SE TADY - PODLE SVÝCH ROZMĚRŮ
http://www.scootershop.cz/2951-remen-va ... 00-69.html
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 04 dub 2014, 19:55

Nazdar chlapi,

tak se tu ukazuju po delší době neaktivity, za to vám tu však napíšu pořádný příspěvek shrnující moje loňské a letošní zkušenosti. Takže to hlavní - skútr stále jezdí bez větších problémů, aktuálně mám najeto 6500 km.

Teď k těm zkušenostem - potíží je baterka, která dosloužila už asi tak před dvěma lety, od té doby nedrží kapacitu... zatím jsem to bral stylem "nevadí, baterku nepotřebuju, nakopávám". S tím jsem měl ale loni dvakrát problém, v obou případech v létě ve velkém vedru, kdy se mi prostě nepodařilo skútr nohou nastartovat a pomohlo až nabití baterky a start přes el. startér. To už se mi stalo i rok předtím, nevím co se v takovém případě vždycky stane, ale nabitá baterka to vyřeší, tak možná letos koupím novou a budu zas startovat tlačítkem jako pán a nebudu riskovat že odněkud neodjedu.

Dalším problémem, co mě loni potkal byl ventilek zadního kola, který jsem měl dlouhou dobu jen provizorně přilepený, protože už jednou uletěl. Udělal to znovu a nebylo příjemné pak skútr tlačit několik kilometrů zpátky domů. Tak jsem musel odmontovat zadní kolo a zanést do servisu. To se neobešlo bez demontáže výfuku, přičemž jsem zjistil, že mi pod motorem drží jen na jedné matce, k objednání druhé matky jsem ale kvůli své lenosti zaujal stejný postoj jako ke zmíněné baterce a tak jsem se k tomu ještě neodhodlal a jezdím s jednou, občas to tak divně prdí a chrastí, ale jinak nic.

Hodně jsem přetáhl výměnu motorového oleje, aspoň o 500 km, možná i více. Prostě jsem si loni řekl, že před zimou už to dělat nebudu... no a pak se mi tam nějak před zazimováním ještě nasbíralo těch pár stovek kilometrů.
Odzimování po letošní zimě zatím asi nejpohodovější za ty čtyři roky, hned ráno poté jsem ale našel pod skútrem louži převodového oleje, vytekl asi kompletně. A s převodovým olejem mám problém doteď. Po výměně totiž pořád uniká, mastný je hlavně vypouštěcí šroubek, který nejde dotáhnout, jen se protáčí a olej pomaličku kape. Nemáte někdo nějakou radu, co s tím? Hrozí nějaké vážné nebezpečí převodům, když to nechám kapat a jen občas doleju?

Konečně jsem se taky odhodlal k výměně trysky karburátoru, která mi tu v poličce ležela už pěkně dlouho. Byl to pro mě celkem boj, nedařilo se mi karburátor ani vyndat z příruby, ani pořádně natočit abych k němu měl dobrý přístup. Asi to bude hlavně tím, že jsem něco takového dělal poprvé a tak ještě nemám správnou zručnost a zkušenosti. Skútr je po výměně malinko živější, dřív se mi mírně dusil v oblasti okolo 6 tisíc otáček, teď bez problémů, hlavně rozjezdy jsou lepší. Překvapuje mě i jízda mimo město, kdy skútr uhání letos snad rychleji než dřív a točí mi někdy až do 9500 otáček, což už mi teda přijde nebezpečně moc a raději ho krotím. Příště musím na vyjížďku vzít mobil s GPSkou a změřit maximálku. Musím ale předtím zkontrolovat svíčku, abych náhodou nezadřel.

Nemůžu už parkovat u kotelny naproti našemu paneláku na sídlišti, vznikl tam nějaký klub pro problémové děti a vedoucí za ně prý ohledně skútru neručí. Tak stávám přímo před naším vchodem a vzhledem k unikajícímu převodovému oleji, který dělá fleky na chodníku a rozměrům překážejícího skútru ze mě musí mít sousedi radost.

Dál mám v plánu otevřít po letech víko variátoru, čekám uvnitř pěknou paseku, možná to bude chtít nový řemen. Taky asi nic nepokazím, když konečně vyměním filtr v airboxu.

Doufám, že vám všem slouží skútry minimálně stejně dobře jako mně a přeju hodně dalších bezproblémových kilometrů ;)
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 05 dub 2014, 15:22

AHOJ , NAPIŠ ASPON PRO OSTATNÍ JAKOU TRYSKU JSI TAM DÁVAL DO KARBURÁTORU - VELIKOST , OHLEDNĚ TOHO ŠROUBKU NA VYPOUŠTĚNÍ OLEJE - ZKUS VÝPUSTNEJ ŠROUB OMOTAT TEFLONOVOU PÁSKOU ,KTERÁ SE POUŽÍVÁ NA UTĚSNĚNÍ VODOVODNÍHO SPOJE, JINAK BY SE MUSEL PŘEŘÍZNOUT ZÁVIT A DÁT VĚTŠÍ VÝPUSTNÝ ŠROUB
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 06 dub 2014, 16:13

Trysku jsem dával tu, kterou jste doporučovali pro základní úpravu - velikost 85. Tím omotáním myslíš celý závit? Vejde se tam ten šroub potom? :D
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 07 dub 2014, 13:01

ZKUS TEN ŠROUB LEHCE NAPAKOVAT , JAKO KDYŽ SE NAPAKUJE ZÁVIT NA VODOVODNÍ TRUBCE, ABY TĚSNIL A OPATRNĚ DOTÁHNOUT
ZADŘENÍ MOTORU 4T NEHROZÍ V PŘÍPADĚ NASTAVOVÁNÍ BOHATOSTI SMĚSI - 4T MOTORY JSOU KLASIKA A JSOU MAZÁNY OLEJEM Z KLIKOVÉ SKŘÍNĚ ROZSTŘIKOVÁNÍM OLEJE NA STĚNY VÁLCE , U 2T JE MAZÁNÍ PROVÁDĚNO SMĚSÍ OLEJE A BENZÍNU,KTEROU MOTOR NASÁVÁ , TUDÍŽ PŘI CHUDÉ SMĚSI JE MOTOR ŠPATNĚ MAZÁN A HROZÍ PŘIDÍRÁNÍ PÍSTU
U 4T MOTORU SE PŘI POKUSECH O NASTAVENÍ SPRÁVNÉ BOHATOSTI POUZE DOCÍLÍ TOHO , ŽE BUDTO TO JEDE JAK MÁ NEBO SE TO BUDE DUSIT - CHUDÁ NEBO BOHATÁ SMĚS
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 10 dub 2014, 10:53

Pravda, nad způsobem mazání motoru jsem se nezamyslel, když jsem ten příspěvek psal :D Teflonová páska nepomohla, ale ještě je prostor na to jí tam dát víc, takže to o víkendu zkusím.
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Pildas » 14 dub 2014, 18:16

Zdravím , tak mi po 8800 km praskl řemen :) , docela jsem tlačil dost km do cílové destinace :D
Poradily byste jaky řemen zvolit ?
Zatím jsem našel toto : http://www.automcb.cz/?582,remen-variatoru-729x17-7x30

a za Boha nevím kde seženu takovou žarovku Obrázek možna bych zkusil dát silnějsí aby to víc svítilo..
Naposledy upravil Pildas dne 19 dub 2014, 10:02, celkově upraveno 2
Uživatelský avatar
Pildas

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 31 črc 2011, 01:55
Bydliště: Písek
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50 (JSD50QT-15)
Tuning / úpravy: ..NGK C7HSA

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod PROOF » 18 dub 2014, 15:47

Je na té žárovce nějaké označení ?
Uživatelský avatar
PROOF

250+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 295
Registrován: 20 črc 2009, 10:44
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: Odblokován, řemen Malossi X-Kevlar,výfuk Leo Vince TT,variátor Malossi Multivar

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Pildas » 18 dub 2014, 18:18

Uživatelský avatar
Pildas

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 31 črc 2011, 01:55
Bydliště: Písek
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50 (JSD50QT-15)
Tuning / úpravy: ..NGK C7HSA

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod PROOF » 18 dub 2014, 18:34

Tak to je žárovka H6M 12V 18/18W P15D. Dá se koupit třeba tady : http://www.automcb.cz/?869,zarovka-h6m-12v-18-18w-p15d , http://www.skutry-malsice.cz/aprilie/za ... -5797.html . :wink:
Uživatelský avatar
PROOF

250+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 295
Registrován: 20 črc 2009, 10:44
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: Odblokován, řemen Malossi X-Kevlar,výfuk Leo Vince TT,variátor Malossi Multivar

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod TUNER » 18 dub 2014, 19:21

Zkusil bych 25/25W což by neměl být pro skútra (paraboly/dobíjení) problem a nějaké viditelné zlepšení by tam být mohlo. 35/35W už by mohlo být nebezpečné,ale na vlastní nebezpečí by jsi to otestovat mohl )))

http://www.autolamp.cz/search?q=p15d
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Pildas » 18 dub 2014, 19:25

Díky , mrknu na to :wink:
Uživatelský avatar
Pildas

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 31 črc 2011, 01:55
Bydliště: Písek
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50 (JSD50QT-15)
Tuning / úpravy: ..NGK C7HSA

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků