Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
12 čer 2013, 15:58
Zdravím.Už jste někdy viděli tohle-stalo se mi to během jízdy cítil jsem že zrychlování a zpomalování resp.přechody mezi nima nejsou plynulé.Rozebral jsem to a zjistil tohleNa třech místech prasklý přítlačák.Co se asi stalo?
12 čer 2013, 15:59
Nechtěl jsi sem dát ještě fotku?
12 čer 2013, 16:00
Přítlačný talíř.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
12 čer 2013, 16:20
No to bude dělaný asi z pěkný srágory. To jsem teda ještě neviděl.
12 čer 2013, 19:10
Já to taky nechápu.Zatím sem tam dal náhradní co sem měl před tím-Čínana
12 čer 2013, 22:00
Nj,to bude tim SUPER RACING VARIATORem. U racingových dílů se počítá životnost v motohodinách. Jistojistě to nevydrželo nápor výkonu
12 čer 2013, 22:02
Ještě nám prosím řekni co to je za super racingovej varec aby jsme si taky nenaběhly. Já jsem zase na scoota namontoval bílou kontrastku co byla v sadě u varce malossi a větší srágoru jsem neviděl.
12 čer 2013, 22:38
Vypadá jak můj Baotian R
http://sinkong.galerie.cz/5285628-srsen#76824066 , ale jsem ted na něm měnil po 5000 Km válečky a vše je ve 100% stavu. Prostě chytnul si zmetkovitej kus, to se stáva.
14 čer 2013, 17:29
Jo je to Baotian, i když byl docela za přijatelný peníz, už nevím přesně, ale něco kolem 750 kč
04 črc 2013, 19:40
Ahoj mám problém se kterým si nevím rady mám číňana 2T 72ccm po Kitu, a značně se zvedla spotřeba tryska je cihlová až rezavá ale úplně mokrá chtěl jsem ubrat na trysce. Čemu jsem ale nerozuměl byla velikost trysky u 50ccm jsem tam měl 86 a teď je tam taky a převrtaná není zkoušel jsem ubrat na bohatosti a odpojit sytič a uvydím jestli klesne kdyby jste někdo znal jinou příčinu tohoto problému napište budu rád.
14 črc 2013, 18:57
Zdravím.
Má nějaký speciální smysl to, že nejde startovat ( či se vypne motor) při spuštěném bočním stojanu, nebo je to možné odpojit? Pokud to jde odpojit, tak prosím poraďte jak. Jde o to, že manželka to na hlavní stojan prostě nezvedne, a tak aby nemusela pořád vypínat motor při otvírání vrat a pod. Dík.
14 črc 2013, 19:44
Zdravím ten spínač bych raději neodpojoval protože když necháte motorku na bočním stojanu zadní kolo leží na zemi a nikdy nevíte co se v karburátoru odehraje a motorka se vydá na cestu bez jezdce. Taky už se mi stalo že se mi napl bovden plynu a při stočení řídítek jsem začal driftovat.
16 črc 2013, 19:36
Ten přerušovač je tam schválně kvůli bezpečnosti, taky bych ti ho nedoporučoval odpojovat, hlavně z toho důvodu že když ten postraní stojánek necháš spuštěnej a rozjedeš se a pak nekde vezmeš třeba ve 40 "levotočivou" zatáčku, tak letíš a pěkně se vyválíš, nehledě na to že zabít se dá vklidu i při 30 Km\h . To ať manželka radši před bránou v klidu vypne zapalování otevře si a pak zase nastartuje. Odpojit ho to bych se já osobně fakt bál, ale je to na tobě.
28 črc 2013, 18:31
Po dlouhé době zdravím.Chlapi dnes jsem na eagle v tom hycu najel asi 200 km a ten pro někoho čínan to zvládl bez problémů-ve dvou. Jezdil jsem po přehradách-Luhačovice, N.Hrozenkov a ještě nějaké pojíždky,
Vše ok jen při startu občas zahaprovala baterka-při zapnutí klíče se nic nedělo jako by byla vybítá.Ale po druhém,či třetím sepnutí zase naskočila-asi tím horkem.A to ji tam mám již 5-tý rok.
A navíc tam mám přítlačák na variátoru z origo čínana ten z baotianu mi jak jsem tu psal praskl,takže je to vlastně mišunk.Nechci ale riskovat a již jsem objednal variátor Naraku HS Racing za cca něco přes 1400 kč ,takže by to mělo být ještě lepší.
Tak zatím.Mějte se.
15 zář 2013, 13:25
Hojte, kde je možne sehnat tento díl
DPP_00037777.JPG
blatníku Děkuji za tipy..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
Pildas dne 21 zář 2013, 20:45, celkově upraveno 2