JMSTAR EAGLE 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 12 čer 2013, 15:58

Zdravím.Už jste někdy viděli tohle-stalo se mi to během jízdy cítil jsem že zrychlování a zpomalování resp.přechody mezi nima nejsou plynulé.Rozebral jsem to a zjistil tohleNa třech místech prasklý přítlačák.Co se asi stalo?
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Vratas » 12 čer 2013, 15:59

Nechtěl jsi sem dát ještě fotku?
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...

Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...
Uživatelský avatar
Vratas

Moderátor
 
Reputace: 283
Příspěvky: 1525
Registrován: 10 srp 2011, 10:48
Bydliště: Praha - jinde to nejde
Skútr / moto: Honda CB900F Hornet

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 12 čer 2013, 16:00

Přítlačný talíř.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod PROOF » 12 čer 2013, 16:20

No to bude dělaný asi z pěkný srágory. To jsem teda ještě neviděl. :shock:
Uživatelský avatar
PROOF

250+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 295
Registrován: 20 črc 2009, 10:44
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: Odblokován, řemen Malossi X-Kevlar,výfuk Leo Vince TT,variátor Malossi Multivar

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 12 čer 2013, 19:10

Já to taky nechápu.Zatím sem tam dal náhradní co sem měl před tím-Čínana
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod TUNER » 12 čer 2013, 22:00

Nj,to bude tim SUPER RACING VARIATORem. U racingových dílů se počítá životnost v motohodinách. Jistojistě to nevydrželo nápor výkonu :mrgreen:
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod PROOF » 12 čer 2013, 22:02

Ještě nám prosím řekni co to je za super racingovej varec aby jsme si taky nenaběhly. Já jsem zase na scoota namontoval bílou kontrastku co byla v sadě u varce malossi a větší srágoru jsem neviděl.
Uživatelský avatar
PROOF

250+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 295
Registrován: 20 črc 2009, 10:44
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: Odblokován, řemen Malossi X-Kevlar,výfuk Leo Vince TT,variátor Malossi Multivar

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Half Life » 12 čer 2013, 22:38

Vypadá jak můj Baotian R http://sinkong.galerie.cz/5285628-srsen#76824066 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , ale jsem ted na něm měnil po 5000 Km válečky a vše je ve 100% stavu. Prostě chytnul si zmetkovitej kus, to se stáva.
Uživatelský avatar
Half Life

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 24 črc 2010, 17:16
Bydliště: Jílové
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor tuning + pružina - Baotian R

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 14 čer 2013, 17:29

Jo je to Baotian, i když byl docela za přijatelný peníz, už nevím přesně, ale něco kolem 750 kč
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod 1984jirka » 04 črc 2013, 19:40

Ahoj mám problém se kterým si nevím rady mám číňana 2T 72ccm po Kitu, a značně se zvedla spotřeba tryska je cihlová až rezavá ale úplně mokrá chtěl jsem ubrat na trysce. Čemu jsem ale nerozuměl byla velikost trysky u 50ccm jsem tam měl 86 a teď je tam taky a převrtaná není zkoušel jsem ubrat na bohatosti a odpojit sytič a uvydím jestli klesne kdyby jste někdo znal jinou příčinu tohoto problému napište budu rád.
Uživatelský avatar
1984jirka

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 16 bře 2013, 13:52
Skútr / moto: Ventus Prymus 3
Tuning / úpravy: 72ccm, bez restrikcí, tryska 68,

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod romanadasa » 14 črc 2013, 18:57

Zdravím.
Má nějaký speciální smysl to, že nejde startovat ( či se vypne motor) při spuštěném bočním stojanu, nebo je to možné odpojit? Pokud to jde odpojit, tak prosím poraďte jak. Jde o to, že manželka to na hlavní stojan prostě nezvedne, a tak aby nemusela pořád vypínat motor při otvírání vrat a pod. Dík.
romanadasa

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 07 srp 2010, 17:49

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod 1984jirka » 14 črc 2013, 19:44

Zdravím ten spínač bych raději neodpojoval protože když necháte motorku na bočním stojanu zadní kolo leží na zemi a nikdy nevíte co se v karburátoru odehraje a motorka se vydá na cestu bez jezdce. Taky už se mi stalo že se mi napl bovden plynu a při stočení řídítek jsem začal driftovat.
Uživatelský avatar
1984jirka

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 16 bře 2013, 13:52
Skútr / moto: Ventus Prymus 3
Tuning / úpravy: 72ccm, bez restrikcí, tryska 68,

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Half Life » 16 črc 2013, 19:36

Ten přerušovač je tam schválně kvůli bezpečnosti, taky bych ti ho nedoporučoval odpojovat, hlavně z toho důvodu že když ten postraní stojánek necháš spuštěnej a rozjedeš se a pak nekde vezmeš třeba ve 40 "levotočivou" zatáčku, tak letíš a pěkně se vyválíš, nehledě na to že zabít se dá vklidu i při 30 Km\h . To ať manželka radši před bránou v klidu vypne zapalování otevře si a pak zase nastartuje. Odpojit ho to bych se já osobně fakt bál, ale je to na tobě.
Uživatelský avatar
Half Life

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 24 črc 2010, 17:16
Bydliště: Jílové
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor tuning + pružina - Baotian R

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 28 črc 2013, 18:31

Po dlouhé době zdravím.Chlapi dnes jsem na eagle v tom hycu najel asi 200 km a ten pro někoho čínan to zvládl bez problémů-ve dvou. Jezdil jsem po přehradách-Luhačovice, N.Hrozenkov a ještě nějaké pojíždky,
Vše ok jen při startu občas zahaprovala baterka-při zapnutí klíče se nic nedělo jako by byla vybítá.Ale po druhém,či třetím sepnutí zase naskočila-asi tím horkem.A to ji tam mám již 5-tý rok.
A navíc tam mám přítlačák na variátoru z origo čínana ten z baotianu mi jak jsem tu psal praskl,takže je to vlastně mišunk.Nechci ale riskovat a již jsem objednal variátor Naraku HS Racing za cca něco přes 1400 kč ,takže by to mělo být ještě lepší.
Tak zatím.Mějte se.
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Pildas » 15 zář 2013, 13:25

Hojte, kde je možne sehnat tento díl
DPP_00037777.JPG
blatníku Děkuji za tipy..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil Pildas dne 21 zář 2013, 20:45, celkově upraveno 2
Uživatelský avatar
Pildas

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 31 črc 2011, 01:55
Bydliště: Písek
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50 (JSD50QT-15)
Tuning / úpravy: ..NGK C7HSA

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků

cron