Chci se zeptat na karburátor. Na jedné z fotek od Citereha je vidět dole jakýsi šroubek ( asi tryska) ,ale já tam mám vyústění na hadičku, tak jak je i pod sytičem napravo. Co je to na fotce za šroubek?
Ahoj, ten šroubek je na vypouštění benzínu z plovákové komory - EAGLE tam má hadičku a na konci té hadičky je ten šroubek - některý karburátory mají hadičku se šroubkem a některý mají jen ten šroubek, ten náustek pod sytičem je přívod benzínu do karburátoru. Pokud budeš něco potřebovat vědět ,tak se ptej tady nebo můžeš na SZ
Chlapi kolik kilometrů asi tak vydrží válečky,kolik vodítka variátoru a kolik řemen.Já dal eagla do kupy ted naprostá spokojenost Najel jsem zatím na těchto nových součástkách asi 2000 km.Chci to zkontrolovat po 3000-tisících při výměně oleje.Stačí to?Díky.
No já ho asi rok ladil za pomocí tohoto fora -nový variátor -5g válečky -74ccm hlava 90-tka tryska-výměna spojk. pružinek -výměna kontrastní pružiny za tvrdší -úprava,vyvrtání děr -dvou o průměru12mm do airboxu jinak to nejelo. Ač naprostý laik tak jak říkám za pomoci tohoto fora a Citereha jsem vše udělal sám i předstih odtrh no a ted je to bomba.
Ahoj to je dobře ,že to takhle funguje , já měnil válečky po 3000 km - dával jsem NARAKU 5gr a měnil jsem i řemen , i když ten původní nějak zvlášt nebyl opotřebovaný, ale když už to bylo rozebraný, zatím to jezdí a celkem spokojenost - svíčku jsem dával novou , ale ne NGK ale dával jsem DENSO , což by měla být tak nějak 1 liga ve svíčkách a spokojenost, jak starty ,tak chod motoru ta svíčka je http://www.scootershop.cz/4735-svicka-d ... 2fs-u.html
Omlouvám se všem ,kteří mě nemohli posledních 14 dnů kontaktovat za účelem rady nebo zaslání materialů pro opravy skůtrů - ukončil jsem používání WINDOWS a přešel na LINUX - novéinstalace účtů a nastavení- přijměte jako omluvu něco moc pěknýho
Jestli potřebuješ nutně někam jet, tak mužeš i bez něj. Funkce toho tesnění je taková, že pochopitelně zabraňuje vniku vody a jiných kapalin do prostor variátoru, protože variátor i spojka musejí být "absolutně" v suchu. Takže jak řikám v bojovejch podmínkách to jde i bez něj, nicméně je určitě lepší ho tam mít.
Ahoj, těsnění je tam proto,aby do variatoru nešel prach ze silnice ,popřípadě z jiné cesty Už jsem viděl i jezdit bez těsnění - částečně tam chybělo a žádný poruchy se neobjevily , my to řešíme tak ,že když je roztrhaný , tak to očistíme a dáváme tam tekutý těsnění http://www.autotypautodily.cz/cz-detail ... -300g.html
Tak jsem včera měnil var.a řemen,už si to zasloužilo. Dnes jsem ladil jehlu atd., výměna brzdovky a pomalu to dávám do kupy,co opravář skur....! Jsem to se svejma 110kg proháněl a po rovince 65KM/H. Vím,že to není žádná rychlost,ale na klasiku a pro maminu dostačující.Mamina má nalítáno necelých 4tis. jezdí jenom do práce 7km tam a 7km zpět....