JMSTAR EAGLE 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod romanadasa » 23 dub 2013, 20:04

A když vyndám i gumové zúžení v airboxu, tak také není třeba zvětšit trysku?
Necituj poslední příspěvek. Používej tlačítko odpovědět, díky
romanadasa

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 07 srp 2010, 17:49

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod jackm » 23 dub 2013, 20:06

Pokud myslíš nějaké zužení, jako je omezené kolínko sání, tak potom už je trysku nutné vyměnit.
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod romanadasa » 30 dub 2013, 15:56

Chci se zeptat na karburátor.
Na jedné z fotek od Citereha je vidět dole jakýsi šroubek ( asi tryska) ,ale já tam mám vyústění na hadičku, tak jak je i pod sytičem napravo. Co je to na fotce za šroubek?
P1010626.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
romanadasa

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 07 srp 2010, 17:49

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 01 kvě 2013, 13:19

Ahoj, ten šroubek je na vypouštění benzínu z plovákové komory - EAGLE tam má hadičku a na konci té hadičky je ten šroubek - některý karburátory mají hadičku se šroubkem a některý mají jen ten šroubek, ten náustek pod sytičem je přívod benzínu do karburátoru. Pokud budeš něco potřebovat vědět ,tak se ptej tady nebo můžeš na SZ
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 19 kvě 2013, 08:06

Chlapi kolik kilometrů asi tak vydrží válečky,kolik vodítka variátoru a kolik řemen.Já dal eagla do kupy ted naprostá spokojenost Najel jsem zatím na těchto nových součástkách asi 2000 km.Chci to zkontrolovat po 3000-tisících při výměně oleje.Stačí to?Díky.
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod joko » 19 kvě 2013, 08:12

to ti vydzely dlouho mě ani 2 tisice skutr nenajel skončil ve 800km

Necituj poslední příspěvek. Používej tlačítko odpovědět, Kyblos.
Uživatelský avatar
joko

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 356
Registrován: 08 úno 2010, 20:17
Bydliště: praha
Skútr / moto: burgman an 650 2007,uvažuji 2012

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 19 kvě 2013, 12:32

No já ho asi rok ladil za pomocí tohoto fora -nový variátor -5g válečky -74ccm hlava 90-tka tryska-výměna spojk. pružinek -výměna kontrastní pružiny za tvrdší -úprava,vyvrtání děr -dvou o průměru12mm do airboxu jinak to nejelo.
Ač naprostý laik tak jak říkám za pomoci tohoto fora a Citereha jsem vše udělal sám i předstih odtrh no a ted je to bomba.
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 20 kvě 2013, 13:35

Ahoj to je dobře ,že to takhle funguje , já měnil válečky po 3000 km - dával jsem NARAKU 5gr a měnil jsem i řemen , i když ten původní nějak zvlášt nebyl opotřebovaný, ale když už to bylo rozebraný, zatím to jezdí a celkem spokojenost - svíčku jsem dával novou , ale ne NGK ale dával jsem DENSO , což by měla být tak nějak 1 liga ve svíčkách a spokojenost, jak starty ,tak chod motoru
ta svíčka je
http://www.scootershop.cz/4735-svicka-d ... 2fs-u.html

Omlouvám se všem ,kteří mě nemohli posledních 14 dnů kontaktovat za účelem rady nebo zaslání materialů pro opravy skůtrů - ukončil jsem používání WINDOWS a přešel na LINUX - novéinstalace účtů a nastavení- přijměte jako omluvu něco moc pěknýho

http://www.youtube.com/watch?v=M38MUpKTtpI
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod romanadasa » 23 kvě 2013, 19:39

Zdravím.
Jakou funkci má těsnění pod krytem variátoru? Musí tam být?
romanadasa

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 07 srp 2010, 17:49

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Half Life » 23 kvě 2013, 23:34

Jestli potřebuješ nutně někam jet, tak mužeš i bez něj. Funkce toho tesnění je taková, že pochopitelně zabraňuje vniku vody a jiných kapalin do prostor variátoru, protože variátor i spojka musejí být "absolutně" v suchu. Takže jak řikám v bojovejch podmínkách to jde i bez něj, nicméně je určitě lepší ho tam mít.
Uživatelský avatar
Half Life

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 24 črc 2010, 17:16
Bydliště: Jílové
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor tuning + pružina - Baotian R

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod TUNER » 24 kvě 2013, 06:03

Nemusí tam být,vůbec nic se nestane ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 25 kvě 2013, 14:06

Ahoj, těsnění je tam proto,aby do variatoru nešel prach ze silnice ,popřípadě z jiné cesty
Už jsem viděl i jezdit bez těsnění - částečně tam chybělo a žádný poruchy se neobjevily , my to řešíme tak ,že když je roztrhaný , tak to očistíme a dáváme tam tekutý těsnění
http://www.autotypautodily.cz/cz-detail ... -300g.html
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 08 čer 2013, 16:07

Zdravím.Jaké brzdové destičky petří na jm star eagle 50 qt .Prosil bych o odkaz Díky moc.
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 08 čer 2013, 16:51

Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod PumaDedek » 09 čer 2013, 14:04

:wink: Tak jsem včera měnil var.a řemen,už si to zasloužilo. Dnes jsem ladil jehlu atd., výměna brzdovky
a pomalu to dávám do kupy,co opravář skur....! Jsem to se svejma 110kg proháněl a po rovince 65KM/H.
Vím,že to není žádná rychlost,ale na klasiku a pro maminu dostačující.Mamina má nalítáno necelých 4tis.
jezdí jenom do práce 7km tam a 7km zpět.... :D
elektronické DÝMKY https://www.youtube.com/my_videos?o=U
Mechanik manželky scootra KM-YM125T-U
Uživatelský avatar
PumaDedek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 561
Registrován: 09 led 2011, 23:59
Bydliště: HOŘICE v Podk.
Skútr / moto: KM YM125T-U mé ženy já jsem mehanick...

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků