Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
Odeslat odpověď

Re: JMSTAR EAGLE 50

21 úno 2010, 18:15

Ahoj, v Adventure biker mě kluci pro JMSTAR EAGLE 50 4Tdoporučili variator NARAKU HIGH SPEED s válečky 5,3g
http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... -4t-900-20

Re: JMSTAR EAGLE 50

23 úno 2010, 20:30

Nejlíp to jede po silnici s 5,0 včera sem na to kukal a stěmi to nejlíp šlo do otáček , variátor naraku HS s kontraskou je dobrý ale Malossi je lepší

Re: JMSTAR EAGLE 50

23 úno 2010, 21:57

Ahoj JM Starové. Tuším, že Karel 23 po mě chtěl kdysi loni ať se mrknu na výrobce Matrixe v techničáku. Tak po hodně dlouhé době jsem si na to vzpoměl :-)))
TAIZHOU ZHONGNENG MOTORCYCLE CO. Čína

http://www.zhongneng.com/English1/Index.asp

Re: JMSTAR EAGLE 50

24 úno 2010, 01:51

Airtransit: Díkes.
Pokud jde o ty kontrastní pružiny Malossi tak odvolávám co jsem odvolal. Po konzultaci s mechanikem, který už měl Jmstar Eagle v prackách, mám definitivní čísla pružin i variátoru:
Variátor Malossi Multivar M5113139. V této sadě jsou ovšem příliš těžké válečky - 7 gramů, chce to tak 5 gramů. Základní bílá pružina má číslo 2912658.WO (má o závit víc než originál, ale to nevadí). Žlutá 297042.YO a červená 297043.RO mají opačný smysl vinutí, ale na tom vůbec nezáleží, Rady má pravdu.
Říkal taky, že výměna CDI je zbytečná, jen buď vyměnit komplet variátor, nebo nechat originál, ale dát tam válečky 5gr, vyměnit trysku za 88 (M4 závit) a vytáhnout ten omezovač sání, jiné restrikce to prý nemá.

1.3. edit:
Tak se mi konečně podařilo sundat ten variátor. Dokonce jsem kvůli tomu investoval do kompresoru a rázového utahováku - bohužel asi vcelku zbytečně. Nakonec pomohlo jedině vyrobit dostatečně bytelný blokátor variátoru, a pomocí gola klíče s téměř metrovou trubkou si matice nakonec dala říct. Válečky jsem už převážil - vychází mi to na 6gramů. Taky jsem přeměřil čep variátoru - asi 38,5mm, takže ani tady se blokace nekoná - přesně jak mi říkal ten mechanik. Válečky bez plošek, variátor zatím jako nový, tak jen poladím ty válečky a pružinu a to bude zatím asi vše.

Re: JMSTAR EAGLE 50

01 bře 2010, 17:24

Ahoj a byl by nějaký nákres toho blokátoru ?Je tady dost majitelů Eaglu, kteří by rádi zkusili poladit válečky a variator , ale nemají k dispozici žádný blokovací mechanismus - dík.

Re: JMSTAR EAGLE 50

01 bře 2010, 23:25

Zkusím to spíš vyfotit, to bude asi názornější, ale je to na principu těch zubů, jako dělá buzzeti, jen já jsem to při svých možnostech svařil z odpadu.

Re: JMSTAR EAGLE 50

02 bře 2010, 13:46

Ahoj, dík až bude foto tak ho dej do placu - snad to někomu z nás pomůže nebo to bude někoho inspirovat k svépomocné výrobě.
Přidávám pár inspirací od polských kolegů - ale asi použité systémy ne každý spolkne, používají k tomu - otevřený klíč , klíč na olejový filtr auta,francouzák, klíč na povolení kotoučů flexi

http://www.youtube.com/watch?v=NO2QXRroVNc
http://www.youtube.com/watch?v=aBbRbkLP ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=bwk0Z3vQ ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=lbX6lLfa ... re=related

Re: JMSTAR EAGLE 50

02 bře 2010, 17:03

Tak za to třetí video máš u mně medajli :mrgreen: ......ten polák je prostě borec. My tu používáme nářadí za stovky korun a on to udělá vše jedním klíčem za pár kaček. Bravo

Re: JMSTAR EAGLE 50

02 bře 2010, 17:16

Ahoj, no říká se - zlatý český ručičky , ale jak je vidět na Poláky zdaleka nemáme / v souvislosti s naší praxí o dotažené matce varce a používání trubek jako nástavců/, my na to prostě potřebujeme hrubou sílu a jim stačí jednoduchej klíč, asi by bylo zajímavé po kolika km tu matku ztratí tímto způsobem dotaženou, šlo hlavně o úsměvnou kapitolu ze života domácího dobrodruha

Re: JMSTAR EAGLE 50

02 bře 2010, 17:59

No, když se to tak vezme, tak jízdou by se ta matka měla utahovat a neměla by se nějak jednoduše povolit, si myslím.

Re: JMSTAR EAGLE 50

03 bře 2010, 13:50

Ahoj, jo to máš pravdu - matka teoreticky při jízdě má snahu se dotahovat, ale už jsem četl na různých forech, že se jim při nedostatečném dotažení matka povolila, což by mělo svýmu principu odporovat , ale jak víme všichni - jsou věci mezi nebem a zemí a v dost případech platí - i neživá věc se umí smát.To samý platí i při povolení matky kola - taky se má zatahovat a najednou je volná a zjistí se to až když nás kolo předjede.

Re: JMSTAR EAGLE 50

03 bře 2010, 13:56

To neni tak uplně pravda, ze se matka dotahuje... Dotahuje se pouze pri plynulem zrychlovani otaceni klikove hridele a to je jaksi konecny proces a casove dost kratky... A myslim ze odrychleni kliky bude vetsi nez zrychleni...

Re: JMSTAR EAGLE 50

03 bře 2010, 13:59

Tady šlo hlavně o to , že by se matka neměla sama povolit

Re: JMSTAR EAGLE 50

03 bře 2010, 14:09

No, neříkám, že se mi to už nestalo :D Ale byla to moje blbost, matku variatoru jsem jen lehce chytil a pustil se do spojky a pak na ni zapomnel :D

Re: JMSTAR EAGLE 50

03 bře 2010, 17:43

Tak jsem neodolal sluníčku a jel to zkušebně projet. Nakonec jsem zvolil variantu, že jsem nechal origo válečky 6gramů a jen vyměnil kontrastku za žlutou malossi a zatím spokojenost - můj problém se vyřešil, do kopce se nedusí, ale zrychluje jako drak a na rovině jde ochotně na maximálku. Ovšem zatím ujeto jen asi 5km, takže ještě uvidím. Teď to mám stejně zase očesané, protože musím zkontrolovat ventily a startér. (A nafotit ten blokátor)

4.3. edit:
Blokátor řemenice variátoru:
P1010151.JPG

Blokátor řemenice v akci:
P1010148.JPG

Blokátor spojkového zvonu:
P1010149.JPG

Blokátor spojkového zvonu v akci:
P1010150.JPG

Každopádně předem říkám, že to není vyrobené na bůhvíjaké řemeslné úrovni, jsem elektrikář, mám k dispozici akorát svařovací trafo a dělám to více méně z odpadu. Ovšem účinnost je 100% a to si myslím, že je podstatné. Kdyby se to dalo někde koupit, tak se s tím nebudu patlat, ale jak jsem už dříve psal, ten blokátor buzzeti nepasuje ani náhodou a to co se nabízí na ten spojkový zvon je rozhodně nedostatečné minimálně na první povolení, protože to ve výrobě dotahují hodně nafest. Pokud by potřeboval helfnout někdo z Ostravy, ať se staví. Pokud by někdo z daleka měl zájem o ten blokátor, možná bych mu ho mohl zbastlit.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 říj 2013, 19:44, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeno 5 příspěvků pod sebou
Odeslat odpověď