Tak jsem neodolal sluníčku a jel to zkušebně projet. Nakonec jsem zvolil variantu, že jsem nechal origo válečky 6gramů a jen vyměnil kontrastku za žlutou malossi a zatím spokojenost - můj problém se vyřešil, do kopce se nedusí, ale zrychluje jako drak a na rovině jde ochotně na maximálku. Ovšem zatím ujeto jen asi 5km, takže ještě uvidím. Teď to mám stejně zase očesané, protože musím zkontrolovat ventily a startér. (A nafotit ten blokátor)
4.3. edit:Blokátor řemenice variátoru:
P1010151.JPG
Blokátor řemenice v akci:
P1010148.JPG
Blokátor spojkového zvonu:
P1010149.JPG
Blokátor spojkového zvonu v akci:
P1010150.JPG
Každopádně předem říkám, že to není vyrobené na bůhvíjaké řemeslné úrovni, jsem elektrikář, mám k dispozici akorát svařovací trafo a dělám to více méně z odpadu. Ovšem účinnost je 100% a to si myslím, že je podstatné. Kdyby se to dalo někde koupit, tak se s tím nebudu patlat, ale jak jsem už dříve psal, ten blokátor buzzeti nepasuje ani náhodou a to co se nabízí na ten spojkový zvon je rozhodně nedostatečné minimálně na první povolení, protože to ve výrobě dotahují hodně nafest. Pokud by potřeboval helfnout někdo z Ostravy, ať se staví. Pokud by někdo z daleka měl zájem o ten blokátor, možná bych mu ho mohl zbastlit.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 23 říj 2013, 19:44, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeno 5 příspěvků pod sebou