JMSTAR EAGLE 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 21 úno 2010, 18:15

Ahoj, v Adventure biker mě kluci pro JMSTAR EAGLE 50 4Tdoporučili variator NARAKU HIGH SPEED s válečky 5,3g
http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... -4t-900-20
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod tomiktom » 23 úno 2010, 20:30

Nejlíp to jede po silnici s 5,0 včera sem na to kukal a stěmi to nejlíp šlo do otáček , variátor naraku HS s kontraskou je dobrý ale Malossi je lepší
http://www.scooterclubolomouc.cz srazy a vyjížďky v Olomouckém kraji

http://www.skutry-levne.cz
Servis a Tuning skútrů a čtyřkolek
Prodej tuningových dílů na všechny skútry
Uživatelský avatar
tomiktom

Prodejce/servis
 
Reputace: 0
Příspěvky: 50
Registrován: 23 led 2010, 20:48
Bydliště: Velký Týnec , Bystřická 449 , 78372
Skútr / moto: Malaguti F12R
Tuning / úpravy: Lehce naleštěnej a nějaký ten výfuk a vario

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod airtransit » 23 úno 2010, 21:57

Ahoj JM Starové. Tuším, že Karel 23 po mě chtěl kdysi loni ať se mrknu na výrobce Matrixe v techničáku. Tak po hodně dlouhé době jsem si na to vzpoměl :-)))
TAIZHOU ZHONGNENG MOTORCYCLE CO. Čína

http://www.zhongneng.com/English1/Index.asp
Uživatelský avatar
airtransit

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 09 zář 2009, 09:48
Bydliště: Praha 7
Skútr / moto: Yuki Matrix 50 4T
Tuning / úpravy: bez úprav

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Karel23 » 24 úno 2010, 01:51

Airtransit: Díkes.
Pokud jde o ty kontrastní pružiny Malossi tak odvolávám co jsem odvolal. Po konzultaci s mechanikem, který už měl Jmstar Eagle v prackách, mám definitivní čísla pružin i variátoru:
Variátor Malossi Multivar M5113139. V této sadě jsou ovšem příliš těžké válečky - 7 gramů, chce to tak 5 gramů. Základní bílá pružina má číslo 2912658.WO (má o závit víc než originál, ale to nevadí). Žlutá 297042.YO a červená 297043.RO mají opačný smysl vinutí, ale na tom vůbec nezáleží, Rady má pravdu.
Říkal taky, že výměna CDI je zbytečná, jen buď vyměnit komplet variátor, nebo nechat originál, ale dát tam válečky 5gr, vyměnit trysku za 88 (M4 závit) a vytáhnout ten omezovač sání, jiné restrikce to prý nemá.

1.3. edit:
Tak se mi konečně podařilo sundat ten variátor. Dokonce jsem kvůli tomu investoval do kompresoru a rázového utahováku - bohužel asi vcelku zbytečně. Nakonec pomohlo jedině vyrobit dostatečně bytelný blokátor variátoru, a pomocí gola klíče s téměř metrovou trubkou si matice nakonec dala říct. Válečky jsem už převážil - vychází mi to na 6gramů. Taky jsem přeměřil čep variátoru - asi 38,5mm, takže ani tady se blokace nekoná - přesně jak mi říkal ten mechanik. Válečky bez plošek, variátor zatím jako nový, tak jen poladím ty válečky a pružinu a to bude zatím asi vše.
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 01 bře 2010, 17:24

Ahoj a byl by nějaký nákres toho blokátoru ?Je tady dost majitelů Eaglu, kteří by rádi zkusili poladit válečky a variator , ale nemají k dispozici žádný blokovací mechanismus - dík.
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Karel23 » 01 bře 2010, 23:25

Zkusím to spíš vyfotit, to bude asi názornější, ale je to na principu těch zubů, jako dělá buzzeti, jen já jsem to při svých možnostech svařil z odpadu.
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 02 bře 2010, 13:46

Ahoj, dík až bude foto tak ho dej do placu - snad to někomu z nás pomůže nebo to bude někoho inspirovat k svépomocné výrobě.
Přidávám pár inspirací od polských kolegů - ale asi použité systémy ne každý spolkne, používají k tomu - otevřený klíč , klíč na olejový filtr auta,francouzák, klíč na povolení kotoučů flexi

http://www.youtube.com/watch?v=NO2QXRroVNc
http://www.youtube.com/watch?v=aBbRbkLP ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=bwk0Z3vQ ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=lbX6lLfa ... re=related
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Kamilus » 02 bře 2010, 17:03

Tak za to třetí video máš u mně medajli :mrgreen: ......ten polák je prostě borec. My tu používáme nářadí za stovky korun a on to udělá vše jedním klíčem za pár kaček. Bravo
Kejši: Aprilia SR 50, rv.01, SR50 R, rv.10, SR 125, rv.99, PCX125 r.v.11
125ka Obrázek 150ka Obrázek
Uživatelský avatar
Kamilus

500+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 594
Registrován: 22 lis 2009, 20:09
Bydliště: Šumbark
Skútr / moto: Honda 150 PCX

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 02 bře 2010, 17:16

Ahoj, no říká se - zlatý český ručičky , ale jak je vidět na Poláky zdaleka nemáme / v souvislosti s naší praxí o dotažené matce varce a používání trubek jako nástavců/, my na to prostě potřebujeme hrubou sílu a jim stačí jednoduchej klíč, asi by bylo zajímavé po kolika km tu matku ztratí tímto způsobem dotaženou, šlo hlavně o úsměvnou kapitolu ze života domácího dobrodruha
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Kamilus » 02 bře 2010, 17:59

No, když se to tak vezme, tak jízdou by se ta matka měla utahovat a neměla by se nějak jednoduše povolit, si myslím.
Kejši: Aprilia SR 50, rv.01, SR50 R, rv.10, SR 125, rv.99, PCX125 r.v.11
125ka Obrázek 150ka Obrázek
Uživatelský avatar
Kamilus

500+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 594
Registrován: 22 lis 2009, 20:09
Bydliště: Šumbark
Skútr / moto: Honda 150 PCX

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 03 bře 2010, 13:50

Ahoj, jo to máš pravdu - matka teoreticky při jízdě má snahu se dotahovat, ale už jsem četl na různých forech, že se jim při nedostatečném dotažení matka povolila, což by mělo svýmu principu odporovat , ale jak víme všichni - jsou věci mezi nebem a zemí a v dost případech platí - i neživá věc se umí smát.To samý platí i při povolení matky kola - taky se má zatahovat a najednou je volná a zjistí se to až když nás kolo předjede.
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod tom2881 » 03 bře 2010, 13:56

To neni tak uplně pravda, ze se matka dotahuje... Dotahuje se pouze pri plynulem zrychlovani otaceni klikove hridele a to je jaksi konecny proces a casove dost kratky... A myslim ze odrychleni kliky bude vetsi nez zrychleni...
Uživatelský avatar
tom2881

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 65
Registrován: 26 srp 2007, 21:44
Bydliště: Litomyšl
Skútr / moto: Yuki NewSpeedy 50
Tuning / úpravy: mňo... variátor malossi, hliníková podlaha, alarm s dálkovým startem (ten mi ubral asi 10 let zivota, ale funguje skvěle), kit 72ccm Big Bore. Tak jsem si udelal pres zimu ladacek :)

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 03 bře 2010, 13:59

Tady šlo hlavně o to , že by se matka neměla sama povolit
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod tom2881 » 03 bře 2010, 14:09

No, neříkám, že se mi to už nestalo :D Ale byla to moje blbost, matku variatoru jsem jen lehce chytil a pustil se do spojky a pak na ni zapomnel :D
Uživatelský avatar
tom2881

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 65
Registrován: 26 srp 2007, 21:44
Bydliště: Litomyšl
Skútr / moto: Yuki NewSpeedy 50
Tuning / úpravy: mňo... variátor malossi, hliníková podlaha, alarm s dálkovým startem (ten mi ubral asi 10 let zivota, ale funguje skvěle), kit 72ccm Big Bore. Tak jsem si udelal pres zimu ladacek :)

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Karel23 » 03 bře 2010, 17:43

Tak jsem neodolal sluníčku a jel to zkušebně projet. Nakonec jsem zvolil variantu, že jsem nechal origo válečky 6gramů a jen vyměnil kontrastku za žlutou malossi a zatím spokojenost - můj problém se vyřešil, do kopce se nedusí, ale zrychluje jako drak a na rovině jde ochotně na maximálku. Ovšem zatím ujeto jen asi 5km, takže ještě uvidím. Teď to mám stejně zase očesané, protože musím zkontrolovat ventily a startér. (A nafotit ten blokátor)

4.3. edit:
Blokátor řemenice variátoru:
P1010151.JPG

Blokátor řemenice v akci:
P1010148.JPG

Blokátor spojkového zvonu:
P1010149.JPG

Blokátor spojkového zvonu v akci:
P1010150.JPG

Každopádně předem říkám, že to není vyrobené na bůhvíjaké řemeslné úrovni, jsem elektrikář, mám k dispozici akorát svařovací trafo a dělám to více méně z odpadu. Ovšem účinnost je 100% a to si myslím, že je podstatné. Kdyby se to dalo někde koupit, tak se s tím nebudu patlat, ale jak jsem už dříve psal, ten blokátor buzzeti nepasuje ani náhodou a to co se nabízí na ten spojkový zvon je rozhodně nedostatečné minimálně na první povolení, protože to ve výrobě dotahují hodně nafest. Pokud by potřeboval helfnout někdo z Ostravy, ať se staví. Pokud by někdo z daleka měl zájem o ten blokátor, možná bych mu ho mohl zbastlit.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 říj 2013, 19:44, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeno 5 příspěvků pod sebou
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron