Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
01 srp 2012, 16:30
to hanysoft: sundej ten plastovej dekl na airboxu- asi 6 šroubů a jak ho budeš mít v ruce , tak ho otoč a zevnitř v místech kudy do airboxu vstupuje vzduch je namačknutej takovej nátrubek z plastu - ten vymačkni a dej dekl zpátky - přidá ti to trochu víc vzduchu a pokud je dobře nastavená směs ,tak by se to nemělo dusit , jinak bych zkusil dát jehlu v karbecu na prostřední zářez
02 srp 2012, 07:44
Děkuju - zkusím
05 srp 2012, 17:07
nekde jsem prom.dal namual a su linej hledat ,jakej olej prijde do motoru????
11 srp 2012, 09:45
Ahoj. Jak jsem jiý popisoval mám na eagle 74ccm 95-tku trysku.Vše v pohodě spotřeba ,tah.Jen mě trochu vadí tarokování tak při zhruba třetině plynu.Když přidám tak je to dobré-když uberu ,tak taky.Jen v té třetině seto dusí a tarokuje .Někde sem četl ,že by to mohla být malá volnoběžná tryska,nevím .Jinak svíčka-barva ok.Díky.
11 srp 2012, 16:16
Ahoj na první třetinu plynu má vliv jehla - nejlepší je pozice - prostřední zářez
Jehla má několik poloh, z výroby bývá většinou nastavena na prostřední pozici. Najdeme ji pod vrchním krytem karburátoru.Ovlivňuje poměr směsi při otevření plynu do 1/3. Pokud jehlu spustíte níž(ségrovku dáte výš) motor bude dostávat méně benzínu a bude při rozjezdu vynechávat. Jestli dáte jehlu výš(ségrovku posouváte níž) motor bude při rozjezdu "tarokovat" a jakoby kašlat. Při ideálním nastavení trysky i jehly má motor plynulý chod jak v nízkých, tak i ve vysokých otáčkách.
13 srp 2012, 17:38
Dneska jsem namontoval tenhle filtr
http://www.skutry-malsice.cz/aprilie/vz ... -5905.html a vod tej doby mam problem,kdyz to natocim tak nez se to ohreje tak to furt zdecha,opoti drivejsku musim startovat absolutne bez plynu,po ohrati se to zlepsi ,ale neni to jako driv,potrebuje to postelovat,podle meho lajickeho nazoru tam jde moc benzinu,asi by to chtelo ubrat,kde a jak????,na skutru je 65 valec a je vymnenena tryska,po vymnenne vsechno v pohode ,zaclo to az po instalaci jineho filtru,nez jsem ho tam dal tak jsem na kusu hadice vod vysavace mnel akorat silonku a to bylo v pohode.
13 srp 2012, 18:40
citereh píše:Ahoj na první třetinu plynu má vliv jehla - nejlepší je pozice - prostřední zářez
Jehla má několik poloh, z výroby bývá většinou nastavena na prostřední pozici. Najdeme ji pod vrchním krytem karburátoru.Ovlivňuje poměr směsi při otevření plynu do 1/3. Pokud jehlu spustíte níž(ségrovku dáte výš) motor bude dostávat méně benzínu a bude při rozjezdu vynechávat. Jestli dáte jehlu výš(ségrovku posouváte níž) motor bude při rozjezdu "tarokovat" a jakoby kašlat. Při ideálním nastavení trysky i jehly má motor plynulý chod jak v nízkých, tak i ve vysokých otáčkách.
Díky moc myslím ,že jsem dal segrovku dole-jehlu výš .Dám ji na střed a uvidím.Díky.
germany:
Jsem taky laik,já bych zkusil seštelovat směs-vzdušník,většinou je problém tam.
14 srp 2012, 00:21
Jsem taky laik,já bych zkusil seštelovat směs-vzdušník,většinou je problém tam.[/quote]
A kde tem bazmek najdu???????idealni nejakou fotku
14 srp 2012, 10:43
Ahoj ,Saslin už ti odpověděl - možná by to chtělo si něco přečíst v tomto vláknu - jinak
http://citereh.rajce.idnes.cz/Serizovac ... arburatoruta první fotka je nastavení volnoběhu a ta druhá je nastavení bohatosti - my dáváme nastavení bohatosti na 2,5 otáčky od uzavřené polohy po 360 stupních a volnoběh se doladí
14 srp 2012, 19:39
Tak pánové - mám průšvih. Na ráfku zadního kola mám pěknou deformaci. Že budu muset koupit nové gumy, protože jsem jsem dojížděl na prázdném kole, s tím jsem se už smířil, ale co s tím bouchnutým ráfkem. Máte někdo zkušenosti s vyklepáváním? A z čeho to vlastně je? No a kdyby došlo na nejhorší - dá se někde koupit nový?
ď. za rady
Honza
14 srp 2012, 19:47
citereh píše:Ahoj ,Saslin už ti odpověděl - možná by to chtělo si něco přečíst v tomto vláknu - jinak
http://citereh.rajce.idnes.cz/Serizovac ... arburatoruta první fotka je nastavení volnoběhu a ta druhá je nastavení bohatosti - my dáváme nastavení bohatosti na 2,5 otáčky od uzavřené polohy po 360 stupních a volnoběh se doladí
Zdar diky moc ja vim ze bych to tu asi pohledal ale opravdu nestiham,kupujem byt zacinam resit stavbu dilny,mam problems elektroinstalaci v aute a do teho stavim privesnej vozik.A to nemluvim vo tom ze obcas chcu jet na ryby.
15 srp 2012, 12:42
Tak mamině stávkuje scootřík. Jako obyč,jsem myslel,že je to svíčka,ale prdlajs.
Jelikož to asi bude cívka,kterou nemám a než bych se s ní obj. dal jsem na opravu
známému...Jen doufám,že to bude jenom ta cívka....
19 srp 2012, 22:37
Zdravim potreboval bych poradit. muj skutr se rozjizdi strasne pomalu . koupil jsem origo variator s valečky o vaze 6,5g.
chci ted koupit jiny valečky ale nevim jakou vahu . tak prosim poradte . jake použivate vy? nebo jiny postreh
20 srp 2012, 12:23
Ahoj jak už jsem zde několikrát psal my používáme válečky 5,0 gr v JMstar Eagle 50 4T a originál varec je vyměněn za NARAKU nebo BAOTIAN R, pružinu necháváme původní ,pokud je pružina již vyměklá ,tak se dává bílá Malossi
http://citereh.rajce.idnes.cz/JMSTAR_EA ... rehled.JPG