citereh píše:Ahoj na první třetinu plynu má vliv jehla - nejlepší je pozice - prostřední zářez
Jehla má několik poloh, z výroby bývá většinou nastavena na prostřední pozici. Najdeme ji pod vrchním krytem karburátoru.Ovlivňuje poměr směsi při otevření plynu do 1/3. Pokud jehlu spustíte níž(ségrovku dáte výš) motor bude dostávat méně benzínu a bude při rozjezdu vynechávat. Jestli dáte jehlu výš(ségrovku posouváte níž) motor bude při rozjezdu "tarokovat" a jakoby kašlat. Při ideálním nastavení trysky i jehly má motor plynulý chod jak v nízkých, tak i ve vysokých otáčkách.
citereh píše:Ahoj ,Saslin už ti odpověděl - možná by to chtělo si něco přečíst v tomto vláknu - jinak
http://citereh.rajce.idnes.cz/Serizovac ... arburatoru
ta první fotka je nastavení volnoběhu a ta druhá je nastavení bohatosti - my dáváme nastavení bohatosti na 2,5 otáčky od uzavřené polohy po 360 stupních a volnoběh se doladí
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků