JMSTAR EAGLE 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 16 čer 2012, 12:06

Ahoj,tohle je ono - sice tam píší - 12 kola ,ale rozhodující je délka řemene - 729
http://www.skutry-malsice.cz/xintian-ki ... ml#content
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 17 čer 2012, 08:18

Díky .Jo ty pružinky pomohly,ale proto ,jak jsem psal ,že na těch origo čínských paknách byly ty otvory jinak a taky ty nové pružinky měly trochu jiný tvar než ty co jsem tam dával-zelené Hebo.Tak Zatím
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod omar.germany » 07 črc 2012, 22:50

Tak jsem koupil tenhle zazrak http://aukro.cz/valec-65cm3-yuki-keevwa ... 15845.html
,v pondeli to tam chcem namontovat,doufam ze to do kopecka trochu pojede,kdyz jedu z ryb tam do prudkyho kopce tomu musim pomahat jak kolobezce
omar.germany

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 05 srp 2010, 13:32
Skútr / moto: Suzuki AN 125ccm a Piaggio Skipper 4t 125

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 08 črc 2012, 09:40

Ahoj,tak na rychlosti to moc nepřidá ,ale mělo by to víc táhnout do vrchu a o to ti hlavně jde,pokud se zdaří montáž ,tak to určitě po naladění / karbec,variator / bude znát.
Doufám,že sem potom dáš nějaké poznatky , aby se měli čeho chytnout další, kteří o této úpravě uvažují .
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod omar.germany » 08 črc 2012, 11:39

O rychlost po rovince mi vubec nejde,potrebuju at to jede alespon trochu do kopce preci jenom nejsem zadna vychrtlina mam cca 140kg +vybaveni na ryby a uz jsem tak plus minus na celkovy nosnosti.Beru sebou fotak celou montaz zdokumentuju a popisu treba to nekomu pomuze.PS veskere informace co mam k montazi jsem nasel tady na foru tak doufam ze se podari.
omar.germany

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 05 srp 2010, 13:32
Skútr / moto: Suzuki AN 125ccm a Piaggio Skipper 4t 125

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod mark » 09 črc 2012, 18:07

Ahoj, chtěl se zeptat, dnes jsem měnil pouze řemen (729x17,7x30 jako orig.) a po výměně skútr má při jízdě o tísíc otáček méně než před výměnou. Před výměnou jsem měl pořád okolo 7tis.a teď okolo 6tis i méně. Čím by to mohlo být nic jiného jsem neměnil nebo se řemen musí trochu zajet?
mark

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 18
Registrován: 17 pro 2009, 21:46
Skútr / moto: Honda Vision 110

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod omar.germany » 09 črc 2012, 20:43

dneska jsme namontovali valec 65cm k***a jedeto jak svina ,proste super ,zitra dodam fotky a podrobny informace
omar.germany

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 05 srp 2010, 13:32
Skútr / moto: Suzuki AN 125ccm a Piaggio Skipper 4t 125

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 10 črc 2012, 10:36

Ahoj marku, tak tohle už se nám taky stalo a koukni na tohle - 2 stejný řemeny-rozměrově ale jiný výrobce
http://citereh.rajce.idnes.cz/Remen, zkus to poměřit, jestli ti souhlasí délka a pokud ten původní ještě není po smrti , tak ho tam dej zpátky a zkus to s ním projet a uvidíš na kolik pujde otáček a hned budeš vědět ,jestli je to řemenem
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod mark » 10 črc 2012, 19:37

Tak jsem dneska ráno jel do práce s tím novým řemenem a do kopce otáčky klesly pod 5500 a myslel jsem, že se budu muset jako na koloběžce odrážet. Odpoledne jsem tam vrátil původní řemen a vše se vrátilo do původního stavu jako před výměnou, když jsem řemeny proměřoval tak rozdíl mi přišel něco mezi 0,5-1cm nový kratší, oba rozměrově popsány 729x17,7x30, je možné že ten starý bude už i vytahaný, potom nevím co s tím, jedině neobjednat po internetu, ale obejít prodejny a přikládat. Ten nový je značka Bando. A nebo jestli nezkusit vyměnit kontrastní pružinu, mám tam orig. a varec Naraku. Přijde mi, že s tím novým řemenem jako by motor šel z těžka.
Když jsem zkoušel točit motor bez víka variátoru tak ten nový řemen při rychlém přidání plynu škrtl na moment o spodek bloku jako by trvalo než rotočí spojku, ten starý i když je volnější se jen prohne,ale nedotkne.

Ten starý řemen po vnějšku 752mm a
nový 742mm.
Naposledy upravil mark dne 11 črc 2012, 08:55, celkově upraveno 1
mark

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 18
Registrován: 17 pro 2009, 21:46
Skútr / moto: Honda Vision 110

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod omar.germany » 10 črc 2012, 20:04

Tak vcera jsem namontoval novej valec 65cm,je to fakt super,fotky z montaze prikladam viz odkaz,cela ta srandatrvala cca 2a pul hodiny,jedine na co je si dat opravdu pozor je spravne natoceni pistnich krouzku,veskere navody a rady jsem nasel tady na foru.Jedine co jsem musel bylo vyradit puvodni vzduchovej filtr proste furt se to dusilo,zatim mam na hadici kus damske silonky ale planuju montaz nejakeho sportovniho filtru.
http://leteckaposta.cz/514321068
Jinak vykon se opravdu neuveritelne zvetsil,zatim to opatrne zajizdim,ale do kopecka kde to drive jelo tak 18kmh to tedka jede v pohode 35kmh a to jeste ne na plnej plyn,pokud pridam tak okamzite skutr zrychluje,na rovinkach kde jsem drive jel tak max 40kmh tak dneska 60kmh a jeste by sel kdyby nebyl v zabehu.
omar.germany

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 05 srp 2010, 13:32
Skútr / moto: Suzuki AN 125ccm a Piaggio Skipper 4t 125

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 11 črc 2012, 11:09

Ahoj , dobrá práce , opatrně zajed a musí chodit jako čert, kdyby někdo potřeboval psanou a focenou dokumentaci na výměnu kitu ,tak můžu poslat mailem - stačí napsat na SZ ,jako už několik jiných udělalo

marku - jaký tam máš válečky - gramáž ?- kdyžtak piš na SZ,aby jsme nezatěžovali vlákno , o poznatky nikdo nepřijde ,protože se většinou stejně zveřejnují
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod omar.germany » 15 črc 2012, 11:47

Dalsi perfektni zlepseni je spotreba,se starym pridrenym 50cm valcem jsem na nadrz ujel max 100km,s novym 65cm valcem mam zatim najeto cca 90km a v nadrzi je slabsi pulka

19.7. Super po dnesnim tankovani mi spotreba klesla na 3,2 litru jsem ujel 128km

30.7. Zdar ogari,nejak se mi zblaznilo zadni brzdove svetlo,jakmile nastartuju tak porad sviti a kdyz zabrzdim tak sviti porad stejne,napada mne brzdovej spinac,kde ho najdu??????????,,Potrebuju koupit nove aku jake doporucujete a kde ho a za kolik koupit-????????????
omar.germany

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 05 srp 2010, 13:32
Skútr / moto: Suzuki AN 125ccm a Piaggio Skipper 4t 125

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 31 črc 2012, 13:35

Ahoj,spínače na zadní brzdu jsou na brzdových páčkách na řidítkách,najdeš je po sundání toho velkýho plastovýho krytu a tu baterii používáme tuhle - celkem dobrá cena a spokojenost
http://www.battery.cz/baterie-yuasa-yua ... -12v-v3963
akorát když ji objednáš ,tak až ji koupíš ,tak chce dobít naplno a všechno je ok
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod hanysoft » 01 srp 2012, 10:14

omar.germany píše:Super po dnesnim tankovani mi spotreba klesla na 3,2 litru jsem ujel 128km

Ahoj.
Tak já jsem taky měnil válec (tedy nechal jsem si měnit válec u http://www.scooter-tuning.cz) a je tam:
http://www.scooter-tuning.cz/valec-naraku-v-2-d

na jejich doporučení je vyměněný i variátor:
http://www.scooter-tuning.cz/variator-naraku-a

A musím říct, že to jezdí o dost rychleji a hlavně to líp táhne do kopce.
Jediné, co mne ještě trochu trápí, tak že při rozjezdu to někdy má tendence se trochu dusit, ale není to nic hrozného.
Četl jsem tu, že je na sání někde restrikce, ale nic jsem nenašel.

A spotřeba mi klesla z 3,6 na 3,0 :-)

Co řeším já, tak budou žárovky (koupil jsem přední 35/35, ale asi jsem se unáhlil, protože podle tohodle fóra jsem měl jít rovnou do halogenů) a chtěl bych si koupit bundu.

Co chci je celoreflexní bunda, ideálně s odepínací podešívkou, která nepromokne a neprofoukne. Máte někdo nějakou zkušenost?

Jo a jako malou radost jsem koupil nový kuft (starý z Aukra toho moc nevydržel...):
http://www.motoobchod.cz/kufry-givi-s-p ... -monolockr

S dodatečně nainstalovaným dalším brzdovým světlem to je paráda :-)

Honza
Honda NC750D Integra -> Obrázek
Honda NSS Forza 300 (prodáno) -> najeto 10.660 km ->Obrázek
Honda PCX 150 (prodáno) -> najeto 6.700 km ->Obrázek
JMStar Eagle 50 (prodáno) -> najeto 2.500 km
Uživatelský avatar
hanysoft

50+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 79
Registrován: 15 črc 2010, 14:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda NC750D Integra
Tuning / úpravy: štít, kufr a boční brašny

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod omar.germany » 01 srp 2012, 15:18

ten kufr je super,ale ja tam zadnej dat nemuzu kdyz jedu na ryby tak mam pod sebou kresilko a to je az prez nosic. :(
omar.germany

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 05 srp 2010, 13:32
Skútr / moto: Suzuki AN 125ccm a Piaggio Skipper 4t 125

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků