Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
Odeslat odpověď

Jinlun 50 - dusí se

23 říj 2010, 20:46

Zdravím,mám skutra značka Jinlun je to padesátka,čtyřtakt,najeto 5178km (číňaň) ... mám problém,že když ho vytočím ze zmáčkutou brzdou tak se vytočí do otáček a najednou začnou klesat otáčky(držím pořád plnej) a nakonec když nestihnu pustit ten plnej plyn tak chcípne,karburátor jsem čistil snad 4 krát,nekoukal jsem se teda na podtlakovej ventil,ale benzín z něho v klidovém stavu skutra neteče,takže by měl bejt dobrej,myslím jsi že to nestíhá dávat benzín,čili tak jde málo benzínu.Mohl by jste mi prosímvás někdo poradit s touto závadou kterou řeším už docela dlouho,předem díky za odpovědi.

PS:při jízdě se to jeví tak,že se normálka rozjedu ale při 30km/h to začne ztrácet výkon a zpomalovat to,budto to zastaví uplně a chcípne,nebo se to jakštakš znova začně rozjíždět.
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 kvě 2013, 20:51, celkově upraveno 1
Důvod: Téma bylo přesunuto do správné sekce

Re: Jinlun 50 - dusí se

23 říj 2010, 22:34

mas odstraneny restrikce.....dela to karbec nebo problem se smesi....resil sem to a vyresil....sladit karbec koukni na membranu.jo a neprisava ti to fales....

Re: Jinlun 50 - dusí se

23 říj 2010, 22:36

činani zlobi furt dej to nekam kde maji zastoupeni kde si ho koupil

Re: Jinlun 50 - dusí se

23 říj 2010, 22:57

Aká je farba sviečky??? :roll: tu baterku si vymenil alebo chodíš na tej starej?,,

Re: Jinlun 50 - dusí se

24 říj 2010, 16:21

Na tu novou baterku,karburátor mám sladěnej bohatost 2,5 otáčky ... jestli mi to někde přisává falesný vzduch to newím... jak to zjistím??? Jo a co to jsou restrikce ???
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 říj 2013, 13:18, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Jinlun 50 - dusí se

24 říj 2010, 19:19

Noo Cittrone to si iba ty mysliš,že to máš nastavené.. :roll: , to že to máš nakrútené na 2,5 otáčky ešte neznamená, že máš nastavenú zmes, práve farba sviečky Ti v amatérskych podmienkach napovie akú máš nastavenú zmes, určite máš sviečku čiernu. Máš správnu sviečku? najlepšie NGK CR7HSA alebo CR8HSA :idea: pre štvortakty,ak máš správne nastavenú zmes tak farba by mala byť pri štvortaktoch slabučko tehlová... :wink:
Falošný vzduch ti vniká do karburátora alebo valca okolo netesných prírub, ktoré treba mať dotiahnuté. :idea:
Reštrikcie sú obmedzenia na skútri mechanické(obmedzujúci krúžok na variátore, alebo zúženie na prírubách) alebo elektronické (obmedzovač otáčok na CDI), ktoré Ti znižujú rýchlosť tvojho skútra na predpísaných 45 km/h :mrgreen:
Naposledy upravil klif dne 24 říj 2010, 22:01, celkově upraveno 1

Re: Jinlun 50 - dusí se

24 říj 2010, 21:50

klif>dekuji za vycerpavajici vysvetlni lepe bych to nepospal :D
jinac co sem resil ja tak se mi spatne zvedala membrana s jehleou kvuli spatnemu tesneni mezi hlavou a karb....ale co skutr,jiny problem hodne stesti
ale na svici koukni.....

Re: Jinlun 50 - dusí se

24 říj 2010, 22:29

Dobře,ale o něco bych vás chtěl požádat,jestli by jste byli tak hodný a napsal mi někdo pod sebe věci co bych měl zkontrolovat,dotáhnout pokud možno vyměnit.... abych zabránil tomu problému.Já bych jsi to napsal na papír a vzal do garáže a mohl bych se do toho pustit...předem díky

Re: Jinlun 50 - dusí se

25 říj 2010, 09:47

V prvom rade mrkni na svici aku ma farbu, cerna ...bohata zmes, biela ......chudobná zmes, slabo tehlova...... správna zmes :) , treba tam dat predpisanu sviecku najlepsie podla manualu alebo hore popísanú, nastuduj si nastavenie zmesi karburátora na http://www.scotland.cz alebo http://www.scooter-tuning.sk kde theruck radí nováčkom ako sa nastavuje zmes karburatora,alebo prejdi toto forum, je tu o tom popisané dost. 8)
Nemysli si, ze to nastavíš v garáži.Taký mág asi nebudeš :mrgreen: (možná sa mýlim)
Treba si zobrať šroubovák, vystihnúť pekné počasie a mať dostatok času na testovacie jazdy, pretože nastavovanie je predovšetkým skúšanie a laborovanie s otáčkami nastavovacieho šroubu tak aby si sa trafil do farby pre správnu zmes.
Pred týmto postupom ešte si skontroluj čistotu vzduchového filtra, tesnosť hadíc na prírubách karburátora a valca,skontrolovať podtlakový ventil-tesnosť hadiciek a prepúštanie dostatočného množstva paliva. Mohlo sa ale stať, že keď si jazdil bez baterky tak ti mohlo odísť aj CDI prípadne indukčná cievka. :x no dufajme ze nie...

Re: Jinlun 50 - dusí se

25 říj 2010, 14:00

Dobře,díky moc,vše to udělám zítra a pak dám vedět... Jo a já jsem nejezdil bez baterky,já jezdil s baterkou která byla špatná (ztrácela kapacitu) Jo a k tomu podtlakovému ventlu... benzín z něco teče,když simuluju tlak jako za chodu motoru...,ale poznám jestli teče dost paliva???Muze být problém,že podtlakovej ventil dává málo paliva??
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 říj 2013, 13:19, celkově upraveno 3
Důvod: Sloučeny 3 příspěvky pod sebou

Re: Jinlun 50 - dusí se

25 říj 2010, 23:46

pokud udelas pusou podtlak a zacne bez problemu tyct benal [to je ze nekape ale tece] tak snim problem neni....leda ze by ti zustaval viset plovak a neotviral benzin.ale nejdriv postupuj jak psal KLIF.a kdyz si delal ten karb. tak si to profoukl aspon kompresorem?pritok trysku a svechny dalsi i skulinky.nikde nebily zadny smitka?

Re: Jinlun 50 - dusí se

20 lis 2010, 21:41

Tak jsem zjistil že mi tam jde asi málo benzínu...nevíte co by to mohlo být???Z podtlakového ventilu když udělám pusou podtlak tak benzín bez problému teče,moje otázka je co by to mohlo dělat že tam jde málo benzínu,karburátor vyčištěn.Pak by mohl být problém ze vzduchem...prosím o další rady,díky

Re: Jinlun 50 - dusí se

20 lis 2010, 21:50

mě to dělalo piagio a měl jsem spuchřelou hadičku skus je skouknout ale pořádně jinak to najít nemusíš

Re: Jinlun 50 - dusí se

20 lis 2010, 22:08

Hadičku jsem měnil za novou... i filtr,zkoušel jsem i zda to třeba nebrzdí filtr paliva,ale bez usúěchu.Ale když se pak skutr zahřeje (5-10km) tak už jezdí docela fajně...

Re: Jinlun 50 - dusí se

20 lis 2010, 22:16

skontroloval si príruby do karburátora az karburátora? ...farba sviečky.... :?: sviečka :?: indukčná cievka :?: alebo CDI :?: :idea: premerať stator ešte si nevyčerpal vše...
Odeslat odpověď