Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
14 zář 2010, 15:49
Čau,lidi mám skutra JinLun 50ccm 4T na karburátoru je šroubek na bohatost směsi,potřeboval bych vedět o kolik otáček ho mám pootočit když je utažen na doraz,prostě jak ten šroubek má být,protože se mi skutr cca při 30km/h začně dusit a když dám plnej plyn tak je to ještě horší,občas když když se to udusí tak,že až zastavim tak i chcípne,poradte pls...
14 zář 2010, 15:51
Myslím že už jsi se jednou ptal tady
viewtopic.php?t=4358 a máš tam i odpověď. jel.en
Oprava: Nee, ptal jsi se na něco jiného... Téma máš zase odemčené jel.en
14 zář 2010, 17:05
Ahoj , no přesně tak , jak ti radí v tom vlákně , které tu již bylo zmíněné - 2- 2,5 ot od uzavřené polohy a doladit šroubkem na volnoběh - chce to jezdit se šroubovákem v kapse, napoprvé to zatím asi nikdo netrefil - někomu to nejlépe jede na 1-1,5 ot, někomu na 2 ot - chce to zkoušet
09 říj 2010, 08:59
přesně, manuál říká, 1,5 +- 0,5 otáčky bohatosti směsi. Seřizovat na zahřátém motoru. Otáčky dolaď více méně podle sluchu.
Mají být v rozmězí 1800-2000 ot/min. Takže spíše plynulý chod, žadné převalování motoru jako třeba u pionýru.
10 říj 2010, 13:49
Ahoj ,samozřejmě je třeba taky počítat s tím, že při rozsvícení světel otáčky volnoběhu nepatrně poklesnou , takže je lepší pár otáček přidat, aby to na křižovatkách nechcípalo a nemuselo se manipulovat při stojícím skútru s plynem, spíš bych to viděl k horní hranici doporučených volnoběžných otáček
10 kvě 2011, 22:39
Ahoj, řekl bych, že teď řeším podobný problém. Mám 2T. Po nastartování jsou otáčky poměrně vysoké, ale po chvilce klesnou (někdy to úplně chcípne), když se ale motor zahřeje, tak jde motor na volnoběh do hodně vysokých otáček. Zkoušel jsem točit tím šroubem, co je naboku karbecu a lze jím upravovat otáčky, ale výsledek není dobrý. Buď velmi nízké otáčky při studeném motoru a relativně dobré při zahřátém nebo dobré při studeném a velmi vysoké při zahřátém.
No a tady jsem se ale dočetl, že by tam snad měly být šrouby dva. Je to pravda nebo záleží na typu motoru? Popřípadě na co je ten druhý šroub?
Díky
11 kvě 2011, 09:36
Ahoj, jeden šroub je na bohatost směsi a druhý je na volnoběžné otáčky - záleží na typu karburátoru a motoru - který je na co, ale na foru už to bylo několikrát popsaný, kde který je umístěný
11 kvě 2011, 20:40
Ahoj, díky. Zkusím to tu někde dohledat.
09 zář 2014, 10:31
jek je to s těma otáčkama na šroubku? je to jedno otočení 360 st. nebo jen 180 st.
09 zář 2014, 20:23
Jedno otoceni je 360 stupnu.
Odeslano z mobilu pres Tapatalk