JJ,máš recht.Made in China je stroj svéhlavý a vhodný pro domácí montéry.Víc se opravuje než jezdí.Ale na jeho místě bych prvně vyměnil cívku a ne jen kabel s fajfkou.Divím se,že to neudělal jako první věc.Cívky odcházely na fichtlech taky jak se jim chtělo.Jenže tehdá to byla jednoduchá věc.Vymontila se i s kabelem a fajfkou a hned se vědělo kde je problém.
Jenže jak je vidět,tak začíná sice u jádra problému,ale nejlépe utratit tak dvacku.Tím stylem to nepůjde.Zkušenost je taková,že pokud nemá někoho,kdo by mu zkušebně nějakel ten krám do elektriky pujčil,tak holt bude kupovat každou součást a stylem pokusu a omylu ten stroj dá do pohybu.
Může tam být špatný regulátor napětí,CDi a další kraviny.Je to tam naprosto k ničemu,ale ovlivní to úplně jednoduchý elektrický obvod,který šlape bez problémů.
-- 12 srp 2016, 09:14 --
Dědek64 píše:Nejprve zjisti dobré ukostření motoru,rámu,indučky a baterie.Potom napětí(VAC) z altíku do CDI,tam by jsi měl naměřit vyšší napětí.(měl by to být červenočerný vodič.)Dále proměř vodič z CDI na indučku,tam musí jít napětí vysoké(VDC) a druhý vodič z indučky(zelený) je ukostřen.Je-li vše OK tak vytáhni fajku a káblík z indučky dej asi 5mm od ukostření třeba hlavy motoru kde musí při točení přeskakovat jiskra.
Hele,ale vysoký napětí jde jediný z indukční cívky do kabelu s fajfkou ke svíci.