Huatian HT50QT-16

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Huatian HT50QT-16

Příspěvekod Winterwolf » 17 kvě 2010, 11:44

Jelikoz jsem se jeste nedocetl ze by nekdo jiny tuto hracku mel tak jsem si dovolil zalozit toto tema :P

Skutrika nemam dlouho cca 1000 km ,ale zatim jsem az na drobnost velice spokojen.
Proc,ale to to tema zakladam , vyskytl se mi mensi zadrhel a v sekci "cinske skutry zkusenosti " se dizkuse nejak zvrhla tak to postuji jeste jednou :)

Posledni tyden jezdeni se mi stava ze skutr zacne premyslet na krizovatce, dam plny plyn a cekam 2-3 vteriny na jakoukoliv reakci, pak se normalne rozjede tedy z 90% . Pri jednom z 10 rozjezdu se mi stane ze motor chcipne po pridani plynu.

Zatim to resim dvema zbusoby :
1, pomale pridavani plynu
2, drzenim skutru ve vyssich otackach

Ale verim ze existuje i reseni 3 a to bych rad slysel od Vas zkusenejsich :idea:

Jeste bych rad upozornil ze jako reseni neakceptuji koupi znackoveho stroje :twisted:

Diky vsem za rady Lukas
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod citereh » 17 kvě 2010, 14:10

Ahoj a to Ti dělá od začátku nebo najednou z ničeho nic ?Asi bych kouknul na variator/ válečky, nečistota/, řemen a spojku, mimochodem , nepíší náhodou v manualu : uvolníme brzdu a pomalým přidáváním plynu se rozjedeme ?
http://www.skutry.wbs.cz/Problemy_a_reseni.html
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod Winterwolf » 17 kvě 2010, 18:52

tak uz to nedela 8) chyba byla jak jinak v uzivateli :oops: posledne jsem ze zvyku z auta natankoval plnou Shell V power racing, dnes o5 plnou Shell natural 95 a ani jednou to za tech 100km co jsem dnes najel neudelalo :) Takze problem doufam vyresen :!:

Jeste otazka kdyz bych dal valec 79ccm http://www.scooter-tuning.cz/valec-naraku-79ccm co vse se musi menit mam jet na garancku po 1000km a servisman mi nabidl tento upgrade jen nevim jestli neni pritom potreba vymenit jeste neco navic co se motoru tyce at nesetrim za kazdou cenu 8) a dost by mne zajimalo jestli se delaji nejake silnejsi brzdy na cinske skutry :?: Preci jen predpokladam ze pri vetsim objemu bude i vetsi zrychleni a tak bych k tomu chtel i adekvatni zpomaleni :wink:

Nejde mi o trhani rekordu v MAX rychlosti,ale spise o zrychleni kdyz uz se prokousu mezi vsema autama na krizovatku tak at pak taky jako prvni vyjedu a nebrzdim zbytecne provoz :P Diky
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod foky » 17 kvě 2010, 19:20

Nejlepší tunyng je stejně "Samolepka radia BEAT" :lol:

Jinak s tim jinym pístem se měněj vetšinou válečky + kontrastka + popř. i spojkový pružinky. Pokud je tam nějakej zaškrcenej sériovej vejfuck, tak ten se mění taky. Pokud je dostatečně velkej i karbec tak ten se jenom přetryskuje. JInak nevim jak to maj vymyšlený, aby u tý číny vydžela klika apod. s tim jinym motorem, to nevim. :roll:
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod hruzamil5 » 17 kvě 2010, 19:23

sáhl bych spíše po 85ccm nebo 89ccm naraku spolu s vačkou a karburátorem ...
US offroad service > servis veškerých US cars ...dodávka dílů z USA .....
dále veškerý servis 4kolek a skůtru
Martin Háša> +420 601 654 654
Miloslav Hrůza> +420 723 375 170

Po-So 10-18h
Uživatelský avatar
hruzamil5

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 678
Registrován: 12 dub 2010, 18:17
Bydliště: milovice
Skútr / moto: aerox tuniing !
Tuning / úpravy: ve výstavbě

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod Winterwolf » 17 kvě 2010, 20:02

Jj samolepka je nej :D Mel jsem ji na aute a nemohl jsem se s ni rozloucit :P

O pruzinkach ,valeckach a kontrastce jsem taky premyslel jen nemam tuseni jake kdyz vsude pisou o stupen tvrdsi kdyz nevim co tam je ted :roll:

Vyfuk by mel byt OK je to 4 takt :wink:

Myslite ze ten narust vykonu bude takovy ze by to nevydrzela klika :?

85 ccm jsem nikde nenasel a 89 mi prijde uz moc , cena i objem

Jeste bych mel podotknout ze bych nerad aby mi spotreba stoupla nad 3litry , ted jezdim za 2,2 :P
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod foky » 17 kvě 2010, 20:07

No, jde spíš o ty ložiska různý, než o kliku jako takovou, ale když to nebude točit nějaký zvěrstva jako 12k, tak je to asi jedno. Jinak spotřeba ti na 100% stoupne tutově nad 3 litry.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod Winterwolf » 17 kvě 2010, 20:17

Jak jsem psal nahore nejde mi o V max,ale o zrychleni :P ono se na tech 10" kolech moc zavodit neda :P

S tou spotrebou to jako vazne ??? Vzdyt to bude jen 79 jsem myslel ze za 3litry jezdi az od 125 :P
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 říj 2013, 07:51, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod hruzamil5 » 17 kvě 2010, 20:24

mislim ze 3l neni zas tak moc .... heled odkud jsi .... pokud to bude blízko mohu přiject pomoct naladit
US offroad service > servis veškerých US cars ...dodávka dílů z USA .....
dále veškerý servis 4kolek a skůtru
Martin Háša> +420 601 654 654
Miloslav Hrůza> +420 723 375 170

Po-So 10-18h
Uživatelský avatar
hruzamil5

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 678
Registrován: 12 dub 2010, 18:17
Bydliště: milovice
Skútr / moto: aerox tuniing !
Tuning / úpravy: ve výstavbě

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod Winterwolf » 17 kvě 2010, 20:29

jezdim nejvic po Praglu Malešice a o vikendech Benešov :P Jinak upravu a ladeni bude delat servis u prodejce jelikoz je stroj stale v zaruce :P Kdyz jsem s nim mluvil tak mi potvrdil ze i pres tyto vse upravy zustane stroj stale v zaruce :idea:
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod TomRaptor » 18 kvě 2010, 08:03

Ahoj... taky si přidám.
Mám taky čínu 50 4T ale na 12" kolech. Dělal jsem si "tuning" - vyměnil jsem hlavní trysku, zvednul jehlu, vytáhnul restrikci sání a pošteloval, pak variátor Malossi Multivar s válečkama, bílou kontrastku a kevlarový řemen Hebo a samozřejmě jsem rozpojil a vyndal snímač omezovače z variátoru. Zrychlení je super a maximálka taky a spotřeba je nyní 2,6 l/100 km. Vyšlo mě to na cca 3.000,- Kč. Pokud bys měnil i válec na 85 nebo 89 ccm, tak bys podle mě musel měnit klikovku, vačky a karbec, což už je docela baťoh. :wink:
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod Winterwolf » 18 kvě 2010, 08:27

ted jsem prolezl http://www.scooter-tuning.cz a vybral jsem tohle :

http://www.scooter-tuning.cz/variator-naraku-a
http://www.scooter-tuning.cz/valec-naraku-79ccm
plus remen ,ale nevim delku :oops:

Jeste jim musim napsat jak by se to pohybovalo s dodanim a moznou instalaci :twisted:

Jo a jeste gumy Dunlop D306 protoze ta prvovybava vazne hodne klouze za mokra... :x

Co vy na to :?:
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod TomRaptor » 18 kvě 2010, 08:55

Já, když objednával, tak jsem si vyplnil typ a model skútříka, ale ten Tvůj jsem tam nenašel.
Písni jim maila a oni Ti daj vědět - asi budou chtít vědět typ motoru (QMA nebo QMB) "A" jsou myslím 10" a "B" jsou 12".
Nevím, jestli není lepší variátor Malossi Multivar s bílou kontrastkou, ještě zvaž pružinky do spojky (ty jsou na svižnější rozjezd) a prober s nima gramáž válečků do varia, aby to sedělo na Tvůj model. Určitě Ti ještě doporučej kevlar řemen a k tomu většímu pístu budeš muset minimálně upravit trysky v karbeci.
Nevím, jestli si už něco na skútříku neupravoval, pokud ne, tak začni postupně (odblok varia, restrikce atd.) a pak uvidíš.
Obecně ale platí, že se 4T se nedá tolik tunit, jako s 2T. Ale to je jenom můj soukromý názor. :wink:
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod Winterwolf » 18 kvě 2010, 09:32

Prvni co jsem kupoval bylo odblokovane a laditelne CDI Naraku http://www.scooter-tuning.cz/cdi-naraku-qingqi takze zacatek pro tuning :P

Uz jsem poslal mail s tim co jsem si vybral a aby mi poradily co mi chybi :oops:

Pruzinky do spojky a jake :?: To mi trosku vadi na tech E-shopech ze vsude napisou doporucujeme o stupen tvrdsi,ale nikde nepisou jakou tvrdost tam mam :x

Je pravda ze tam maji na vyber jen Huatian HT50QT-26 ,ale podle stranek vyrobce jsou si hodne podobny a ja spise vybiral podle motoru coz by melo sedet na oby typy QMA/QMB :wink:
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod TomRaptor » 18 kvě 2010, 10:11

A jede Ti to víc, jak 50km/h? Já elektroniku neměnil a jede to dobře.
Pružinky do spojky jsem dal modrý (kupoval jsem sadu Naraku červené, modré a žluté), dal jsem na doporučení. Na fórech najdeš přesnější popis - někde jsem to viděl.
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Další

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron