Huatian HT50QT-16

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod rraddekk » 31 črc 2010, 21:58

ano 1 olej jsem měnil ve 400km a další 1500km,teď mam najeto 1800km a příště ho vyměnim při 2500km a pak další 2000km to si myslim,že to bude stačit,nebo napiš po kolika to měníš,dikes moc za včasné odpovědi,ještě jak dlouho mam zajíždět ten 80 valec naraku,mam ted na něm kolem 400km a teda ho zrovna nešetřím
rraddekk

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 11 kvě 2010, 22:50
Skútr / moto: huatian ht50qt-9
Tuning / úpravy: kit naraku 72,tryska 88,variator mallosi 6,2g válečky,cdi naraku

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod citereh » 01 srp 2010, 12:33

Ahoj , tak s tím olejem to je poho , dělej ty výměny tak jak jsi napsal a bude to ok , na ten kitovanej válec 80 se vztahuje zajíždění jako na novej skůtr , pokud máš natočeno už 400km a nic se neděje tak to je dobře , chce to ho do těch 1000 km šetřit , ale zároven ho můžeš občas pustit, aby si taky zvykl a nezlenivěl, nechce to ale pořád ho rvát na plnej knedlík, chce to pianko a občas mu povolit - tady právě dost rozhoduje kvalita oleje - jak a čím je to mazaný - kvalitní olej splnuje to co má a odvádí svoji práci , ale něco nekvalitního bez předepsaných přísad a jen tak stočený ze sudu - tím netvrdím , že všechny sudový oleje jsou nekvalitní - asi na zrovna záběh stačit nebude.
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod Winterwolf » 02 srp 2010, 08:36

Ahoj, porad mne nepustil napad s vetsim valcem,ale potrebuji ( necekane :oops: ) poradit. Vzhledem k tomu ze muj stroj je kopie Kentoya Zoom 4T tak jsem nasel tuto sadu co by mi i vyhovovala ale pisou na cinske skutry Q4T jenze ja mam 139QMA/B tak si nejsem uplne jisty... Vite nekdo jaky je rozdil mezi temito motory :?:

Odkaz na valec :
http://www.scootland.cz/zbozi/baotian-valec-72ccm-q4t/
+ karburator (mozna bude stacit jen vetsi tryska) :
http://www.scootland.cz/zbozi/baotian-karburator-24mm/

Jeste jedna technicka o kolik stoupne spotreba pri tomto zvyseni objemu a vykonu :?:

Diky Lukas :)
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod citereh » 02 srp 2010, 13:55

Ahoj , pokud se týká toho válce ,tak nejjednodušší je napsat klukům do scootlandu na mail a oni ti odpoví určitě na to ,co potřebuješ a máš jistotu- nedělají to určitě první týden - podle mě jsou ty motory v základu naprosto stejný , ale od kluků ze scootlandu se dozvíš jistotu - stejně to budeš asi kupovat od nich.Je třeba samozřejmě počítat s trošku větší spotřebou a s nárustem výkonu hlavně v kopci
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod Winterwolf » 02 srp 2010, 14:35

JJ presne o to mi jde jelikoz kopce jsem vymenou variatoru dostal z 25km/h na 35km/h a po rovince 60 - 70 km/h

Vymenou si slibuji kopce i rovinky porad minimalne 50 km/h ale nerad bych aby se drasticky zvedla spotreba. Jak jste na tom vy co mate 70 valec kolik Vam to zere 8)
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod rraddekk » 04 srp 2010, 21:23

čau lidi,potřebuji poradit,mam 4takt 12 kola dan kit naraku 80,88 tryska,odstraněno zužení airboxu ,svíčka ok,jen po delší době při jízdě na plný plyn,mi to začne jakobi prskat a cukat,při povolení plynu se to trošku zlepší ,ale při přidání to zase začne,při přidání bohatosti to nedělá,ale zase při jízdě po rovince,nebo z kopce při přidání plynu mi 3x cukne a pak jede v pohodě,tak prosím o radu co s tím už sem zkusil všechno a nic.kolik by to mělo jet po rovině,variator mallosi 7g valečky+bílá kontraska,jen řemen původní,mě to jede 75 po rovině,čekal jsem víc,ale to stačí
rraddekk

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 11 kvě 2010, 22:50
Skútr / moto: huatian ht50qt-9
Tuning / úpravy: kit naraku 72,tryska 88,variator mallosi 6,2g válečky,cdi naraku

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod Winterwolf » 05 srp 2010, 00:09

A kolik ti to zere s tim 80 kitem ??? Diky
Lukas :wink:
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod rraddekk » 06 srp 2010, 22:53

čau lidi,všechno ruším,cukání na plný plyn vyřešeno,včera jsem dojezdil,způsoboval to prasklý píst na sání,totálně propadlej,už je to druhý,tak že v žádném případě nekupovat 80 kit naraku,maji vadný písty,místo toho mi poslali 70 kit,to prý má jinej píst,dnes jsem ho tam a dal a vypadá že je trošku jinak zpracovanej než ten 80,jen chci poradit jak mate sladěnou 70 kit naraku,myslím tím válečky a trysku,ja mam variator mallosi a 6,2g válečky,napište všichni jak to mate vy ať to mužu porovnat diky moc,jo a na ten poslední příspěvek odpověd,žralo mi to t s tím 80 kitem tak okolo 2,6l/100

12.8. edit:
čau lidi,potřebuji poradit,koupil jsem open filtr a nevim kam s těma hadičkama co vedou z víka ventilů a do toho černýho ventilu pod sedlema,z toho pak vede 1 tenká za karbec do kolínka a 1 silnější do sání před karbec,nevim kam s nima,ještě dotaz dnes mi dorazil válec 72 a na pístu mam značku in na menším výřezu,in by mělo být na tom větším,tak nevim,nebo to maji špatně popsané,nebo je to tak dobře

16.8. edit:
jaká je nejlepší tryska do karbece,když mam kit naraku 72,nebo jakou tam mate vy diky za odpověd,s tou 88 to nemůžu moc dobře vyladit,protože když ji tam mam tak musim mít šroubek bohatosti na 1 otáčce a pak to blbě drží volnoběh,když dam na 2 otáčky,tak svíčka černá jak bota,restrikce sání odstraněno výlisek a i sítko na vstupu,tak napište co s tím diky moc

24.8. edit:
koukám žádná odpověd,tak mi alespon napište,kolik vám to lítá s tím 70kitem,mě to jede max 70KM/H,MANŽELKA NA JINÉ ČÍNĚ ,bez jakekoliv úpravy jede úplně stejně po rovině,jen do kopce mi to jede lepší,a to mam variator mallosi ještě,tak žádná sláva,čekal jsem aspon 80 po rovině
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 říj 2013, 08:04, celkově upraveno 3
Důvod: Sloučeny 4 příspěvky pod sebou
rraddekk

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 11 kvě 2010, 22:50
Skútr / moto: huatian ht50qt-9
Tuning / úpravy: kit naraku 72,tryska 88,variator mallosi 6,2g válečky,cdi naraku

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod TomRaptor » 24 srp 2010, 21:24

Na rychlosti nepřidáš, jenom do síly - je to dané konstrukcí varia a řemenice u spojky. :wink:
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod rraddekk » 29 srp 2010, 21:36

hm diky,jak je tedy možné,že někomu to jede 60 a druhému 75,když jsem měl skutr noví,bez úprav tak mi jel max 55 po rovině a druhý jel se mnou 70,přitom uplně stejný motor,jen ta hadička k sekundárnímu přísunu vzduchu na víku hlavy valce je jinak řešená,ten co jel 70 tak tam je jenom kousek hadičky zakončený molitanema u mého to vede do nějakého ventilu pod sedlo a potom do hadice mezi karburator a airbox,a ještě jedna tenká do příruby sání,nemůže to být tím že to nejede,poraťe,jak to mam udělat,abych tam ty hadice neměl,přijde mi to zbytečný,ale když odpojím ten ventil.tak mi to strašně střílí do výfuku,diky moc za rady

8.9. edit:
může mi někdo poradit,jestli tím šroubkem z boku karburatoru povolováním přidávám benzín nebo vzduch do směsi,vlastním karburator s 1 šroubkem z boku a 2 na dorazu plynu,tím šteluji volnoběh,diky za rady,nemohu to nějak doladit
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 říj 2013, 08:05, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
rraddekk

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 11 kvě 2010, 22:50
Skútr / moto: huatian ht50qt-9
Tuning / úpravy: kit naraku 72,tryska 88,variator mallosi 6,2g válečky,cdi naraku

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod lucky33 » 09 zář 2010, 01:16

zdarec,...ja mam ve viku ventilu to zakonceni s molitanem a 2 hadice vede do airboxu,ale podle me by to nemelo mit na vykon vliv,....mam skutr asi mesic a nalitanych cca 600 km,...daval jsem valec Naraku 72 ccm,hlavni tryska 88,variator Naraku HS,valecky 5,8g a cerna kontrastka Naraku + 1000rpm /cela sada i s variatorem/,dale sportovni vacka naraku touring,odstraneny restrikce sani /vnejsi i vnitrni/,svicka NGK,......taky byly problemy s prskanim,ale v soucasnym slozeni se to ustalilo a skutr jede max dle gps po rovine 75 km/h,kopce oproti 50ce znatelne zlepseni,rychlost z kopce neni o mnoho vetsi,je to dany stalym prevodem a bylo by potreba vymenit prevodove ozubeni pro zvyseni rychlosti.Jinak znacka IN na pistu jako intake by mela byt kazdopadne smerovana k SV,pistni cep je vyosen a pri prehozeni hrozi minimalne nebezpeci jednostranneho vydreni valce,.....sroub z boku karburatoru slouzi k nastavovani bohatosti smesi a mel by byt cca 1,5 + - 0,5 ot. od uplneho zasroubovani na doraz,sroubem na dorazu skrtici klapky se potom dosteluje volnobeh.
lucky33

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 21 srp 2010, 12:11
Skútr / moto: Motorro Desire 50 4 T

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod rraddekk » 09 zář 2010, 20:24

DIKY,ALE MAM VALEC NARAKU 72 A NA PÍSTU MAM IN NA MENŠÍM VÝLISKU NAHOŘE PÍSTU,TO ZNAMENÁ,ŽE TO PATŘÍ NA VÝFUKOVÝ VENTIL,PŘECI NEMŮŽE BÝT VĚTŠÍ VENTIL NA MENŠÍM VÝLISKU PÍSTU,MYSLÍM,ŽE TO MAJÍ ŠPATNĚ OZNAČENÉ,TED SEM MONTOVAL 80NRAKU A TAM JE ŠIPKA,KTERÁ SMĚŘUJE DOLŮ NA MENŠÍ VÝLISEK,TAM JE TO JASNÉ ŠIPKA DOLŮ TAK DÁT DOLŮ,NEBO JE TO TAKY BLBOST DIKY ZA ODPOVĚD,V SERVISU ŘIKALI,ŽE VĚTŠÍ VÝLISEK NA PÍSTU DÁT NA SACÍ VENTIL A MENŠÍ NA VÝFUKOVÝ,TAK SEM TO TAK UDĚLAL,JE TO PŘECI LOGICKÝ NE,DIKY ZA VAŠE POZNATKY A RADY
rraddekk

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 11 kvě 2010, 22:50
Skútr / moto: huatian ht50qt-9
Tuning / úpravy: kit naraku 72,tryska 88,variator mallosi 6,2g válečky,cdi naraku

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod lucky33 » 09 zář 2010, 23:30

zdarec,...no ja meril vyoseni pistniho cepu u originalu a naraku 72 ccm a toto vyoseni je totozne s hodnotou u originalu(je ve stejnem smeru jako u puvodniho pistu),kde je tez znacka IN smerem k sani /u originalu prolis na dne pistu vetsi smerem k SV,tak jak by to logicky melo byt-takto byl namontovan z vyroby,-u Naraku 72 ccm (prumer pistu 47 mm) je tomu naopak.Ale vyoseni pistniho cepu je shodne- mysleno vzhledem k puvodni znacce IN na originalu.Podle toho soudim,ze ac se to zda na prvni pohled nelogicke vzhledem k velikosti prolisu pro ventily na dne pistu,je spravna montazni poloha znackou IN k SV /viz take prekladac google-intake/Privod,nabor,vtok/. Znaceni sipkou byva nekdy pouzivano u 4 T motoru aut pro montazni polohu pistu,ve vetsine pripadu se jedna u dnes jiz malo pouzivanych motoru OHV o montaz sipkou smerem k vackovemu hrideli,kdy tento je ulozen v bloku motoru,anebo sipkou ve smyslu otaceni se klikove hridele.Kazdopadne pokud zjistis nejake nove info,hod je sem,cus
lucky33

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 21 srp 2010, 12:11
Skútr / moto: Motorro Desire 50 4 T

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod rraddekk » 12 zář 2010, 20:51

prosím o radu,napište co jste měnili a jak upravili skutr,když se tam dá 80 kit naraku,nemohu to nějak naladit diky,

18.9. edit:
nikdo žadné rady,jen chci vědět co jste měnili,když je dán 80 kit naraku,mě to jede docela dobře tryska 88 ale při ubrání plynu nebo jízdě z kopce,mi v tom škube když přidám plyn,vzzkoušeno snad všechno,jehla nahoru dolu,přidní,nebo ubrání přívod vzduchu,fakt nevim,každá rada dobrá dikec
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 říj 2013, 08:06, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
rraddekk

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 11 kvě 2010, 22:50
Skútr / moto: huatian ht50qt-9
Tuning / úpravy: kit naraku 72,tryska 88,variator mallosi 6,2g válečky,cdi naraku

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod Winterwolf » 20 zář 2010, 08:12

Ahoj,
nevim jestli ti tahle rada pomuze,ale pokud to nemuzes sladit odvezl bych to do Scootlandu , nebo jineho servisu ktery ma motorovou brzdu a podiva se ti na to :!:

Sice te to bude stat nejakou tu kacku,ale urcite mene nervu a casu 8)
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron