Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
21 črc 2010, 12:46
Ahojky, jenom reaguji na to co od něj čtu , myslím,že svíčka a vzduchový filtr by měl být asi to první na co se má kouknout , jo tak o tom vím svoje - o tom benzínu - dal jsem benzín do sekačky a po odpoledním přesvedčování sekačky jsem ho zase vypustil a musel všechno vyčistit , zajel jsem k jiné benzince - asi 2 km - a znovu nalil do sekačky a myslel jsem si , že se mě při sekání roztrhne - každá benzina : jinej benzín.
22 črc 2010, 21:39
ahoj lidi mam dotaz dán kit naraku 80,mallosi s 6,2g válečky,bílá kontraska,tryska 88 vyndán výlisek airboxu a i sítko na sání,jede to super,ale 1 problem když jedu dlouho do kopce na plnej plyn tak mi to v tom začne škubat a takovej divnej zvuk z motoru,jakobi tam šlo moc vzduchu a malo benzinu ,svíčka ok,tak diky za radu,napadá mě že to vysaje benzin z karbecu a pak je ho tam malo,protože,když spomalím tak je to zase dobrý,když tam vratim vše původní výlisek a sítko tak to nedělá,ale musim tam dat trysku 84,to se mi zdá na 80 malo,nebo to stačí
23 črc 2010, 14:34
Ahojky , pokud ti to nedělá, když to tam dáš zpátky / s 84 tryskou / a jede to stejně jako bez sítka a výlisku / s 88 tryskou / tak to nech a jezdi , protože je to divný , že by ti podtlak nestačil dodávat palivo / samozřejmě beru to tak , že palivový filtr je čistý/.
23 črc 2010, 15:12
no chlapi tak uz to pocituju i do normalnich kopcu i rozjezdy,valecky O.K. a remen uz mam taky novy ale nepomohlo,zitra se kouknu na ten karbec a vzducovy filtr byl kapanek zajebany tak jsem ojednal novy ale prijede az v pondeli dneska se mi nejak zaseklo PPL,jinak mam nalitano 6500km
24 črc 2010, 14:44
To kocicak25: odkaz na karbec je třeba tady
http://ndshop.yukimoto.cz/index.php?pg= ... 6A&skup=05...a nebo na obrázku je to pozice 6 - já na něj vidím z levé strany skútru pod sedlem před vzduchovým filtrem - je to malý šroubek s drážkou.
Snad Ti to nějak pomůže.
15karburator50.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
25 črc 2010, 18:44
jen dotaz,stačí mi,když mam kit 80 naraku,tryska velikost 84,nebo tam dat 88,nebo ještě větší,dik moc
28 črc 2010, 08:56
Ahoj, resil jste uz nekdo upgrade brzd
Mne se totiz nezdaji uplne dostacujici ,preci jen kdyz chci ve dvou hodne rychle zpomalit z 50km/h je to takove nic moc i kdyz mam obe brzdy zmackle naplno. Zadni jsem uz dotahl ze je packa tvrda jak kamen,ale kolo do smyku stejne nedostanu a to ani na mokru
Mate nekdo tip na lepsi oblozeni
Diky za rady
28 črc 2010, 09:56
Ve dvou a obě naplno a "nic moc"?
S oběma brzdama ve dvou mi to brzdí, jako kráva a musím se hooodně vzepřít do řídítek, abych přes ně neletěl.
Sólo zadní kolo mi taky nechce do smyku, ale mám pneu Heidenau a ty mají velice slušnou přilnavost a navíc je to bubnovka.
Zásadně brzdím oběma současně a jsem max spokojen.
28 črc 2010, 13:57
Je pravda ze predni brzdi daleko lepe nez zadni,ale mam zase strach abych nedostal predni kolo do smyku....
Naposledy kdyz jsem musel natvrdo na brzdy kdyz mi na Florenci vbehlo dite do silnice to bylo tip top a to jsem brzdil i ocima....
Proto se ptam jak vylepsit. Predpokladam ze bude stejny system jak u auta = lepsi desky( pakny) pancerovane hadicky, mozna vice pistkove brzdice. mate nekdo link na firmu v CZ co by to zvladla dodat na cinu
Jeste mne napadla implementace z vetsich modelu ( 200ccm a vice) ale moc se nechytam v kompatibilite
Diky za jakykoliv link co pomuze
29 črc 2010, 20:49
ahoj lidi,mam dotaz měnil jsem motorový olej a smíchal jsem 2 různé značky olejů, obojí jsou 5w40 plná syntetika,vadí to něčemu,nebo to mam vyměnit za 1 stejný,nemůže se něco stát,nebo to číně nevadí,ještě mi poraďte,jestli jsem neudělal chybu a nestačil by 10w40.polosyntetický,jelikož nemam manual,tak jsem tam dal plnou a nevim jakej tam byl předtím,dik za info
30 črc 2010, 14:58
Ahoj, míchat by se to nemělo, ale v zásadě se nic tak hroznýho nestalo , pokud je to stejná specifikace / 5W-40/ a jedná se o plnou syntetiku - většinou dáváme do čínských skútrů polosyntetiku 10W-40, plná syntetika je řídší, pro tyhle motorym plně postačuje polosyntetika 10W-40, většinou ji stačí specifikace SF nebo SG
30 črc 2010, 21:51
dik moc a můžů při příští výměně dát polosyntetiku,nestane se nic dik,ještě dotaz,na kolik foukáte přední a zadní kola
31 črc 2010, 11:16
Ahoj , no to bych asi nezkoušel z plné syntetiky zpátky na polosyntetiku , cenový rozdíl není zase tak velký a všeobecně se doporučuje dávat do motoru olej od stejného výrobce a stejných parametrů , kola foukám - přední 2,0 zadní 2,2
já používám do motoru tohle a plná spokojenost
http://www.olejshop.cz/oleje/motocyklov ... 40-1-litr/rozhodně doporučuji každému vyvarovat se olejů stáčených ze sudů - nejasný původ
31 črc 2010, 14:06
dik moc tak tam nechám plnou synteiku,na peníze je to skoro stejný,jen jsem se chtěl ujistit,jestli to nevadí že tam davam plnou
31 črc 2010, 14:29
A kolik máš najeto ?Protože pokud tam byl originál olej - u čínských skútrů nikdo pořádně neví co to je za olej - a dal jsi tam plnou syntetiku, tak se doporučuje zkrátit první výměnu / tu tvoji výměnu / protože tam klidně mohl být nějaký minerál a plná syntetika/ i polosyntetika / má tendenci rozpouštět karbonové usazeniny a kaly na rozdíl od minerálu a při dlouhých výměnách by mohlo dojít k ucpání nějakého mazacího kanálku - tu výměnu jsi dělal po prvních 300 km?Pokud ano , tak další je v 1000 km - vyměnil bych ho v 700 km - vyteče ti všechen rozpuštěný kal a dál bych ho už měnil v doporučených intervalech , to je hlavně proto, protože skoro nikdo neví , co tam vlastně je za původní olej.