Huatian HT50QT-16

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod citereh » 21 črc 2010, 12:46

Ahojky, jenom reaguji na to co od něj čtu , myslím,že svíčka a vzduchový filtr by měl být asi to první na co se má kouknout , jo tak o tom vím svoje - o tom benzínu - dal jsem benzín do sekačky a po odpoledním přesvedčování sekačky jsem ho zase vypustil a musel všechno vyčistit , zajel jsem k jiné benzince - asi 2 km - a znovu nalil do sekačky a myslel jsem si , že se mě při sekání roztrhne - každá benzina : jinej benzín.
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod rraddekk » 22 črc 2010, 21:39

ahoj lidi mam dotaz dán kit naraku 80,mallosi s 6,2g válečky,bílá kontraska,tryska 88 vyndán výlisek airboxu a i sítko na sání,jede to super,ale 1 problem když jedu dlouho do kopce na plnej plyn tak mi to v tom začne škubat a takovej divnej zvuk z motoru,jakobi tam šlo moc vzduchu a malo benzinu ,svíčka ok,tak diky za radu,napadá mě že to vysaje benzin z karbecu a pak je ho tam malo,protože,když spomalím tak je to zase dobrý,když tam vratim vše původní výlisek a sítko tak to nedělá,ale musim tam dat trysku 84,to se mi zdá na 80 malo,nebo to stačí
rraddekk

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 11 kvě 2010, 22:50
Skútr / moto: huatian ht50qt-9
Tuning / úpravy: kit naraku 72,tryska 88,variator mallosi 6,2g válečky,cdi naraku

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod citereh » 23 črc 2010, 14:34

Ahojky , pokud ti to nedělá, když to tam dáš zpátky / s 84 tryskou / a jede to stejně jako bez sítka a výlisku / s 88 tryskou / tak to nech a jezdi , protože je to divný , že by ti podtlak nestačil dodávat palivo / samozřejmě beru to tak , že palivový filtr je čistý/.
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod kocicak25 » 23 črc 2010, 15:12

no chlapi tak uz to pocituju i do normalnich kopcu i rozjezdy,valecky O.K. a remen uz mam taky novy ale nepomohlo,zitra se kouknu na ten karbec a vzducovy filtr byl kapanek zajebany tak jsem ojednal novy ale prijede az v pondeli dneska se mi nejak zaseklo PPL,jinak mam nalitano 6500km
kocicak25

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 29 čer 2010, 16:23

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod TomRaptor » 24 črc 2010, 14:44

To kocicak25: odkaz na karbec je třeba tady http://ndshop.yukimoto.cz/index.php?pg= ... 6A&skup=05
...a nebo na obrázku je to pozice 6 - já na něj vidím z levé strany skútru pod sedlem před vzduchovým filtrem - je to malý šroubek s drážkou.
Snad Ti to nějak pomůže. :wink:
15karburator50.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod rraddekk » 25 črc 2010, 18:44

jen dotaz,stačí mi,když mam kit 80 naraku,tryska velikost 84,nebo tam dat 88,nebo ještě větší,dik moc
rraddekk

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 11 kvě 2010, 22:50
Skútr / moto: huatian ht50qt-9
Tuning / úpravy: kit naraku 72,tryska 88,variator mallosi 6,2g válečky,cdi naraku

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod Winterwolf » 28 črc 2010, 08:56

Ahoj, resil jste uz nekdo upgrade brzd :?: Mne se totiz nezdaji uplne dostacujici ,preci jen kdyz chci ve dvou hodne rychle zpomalit z 50km/h je to takove nic moc i kdyz mam obe brzdy zmackle naplno. Zadni jsem uz dotahl ze je packa tvrda jak kamen,ale kolo do smyku stejne nedostanu a to ani na mokru :shock: Mate nekdo tip na lepsi oblozeni :?: Diky za rady :wink:
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod TomRaptor » 28 črc 2010, 09:56

Ve dvou a obě naplno a "nic moc"? :shock:
S oběma brzdama ve dvou mi to brzdí, jako kráva a musím se hooodně vzepřít do řídítek, abych přes ně neletěl.
Sólo zadní kolo mi taky nechce do smyku, ale mám pneu Heidenau a ty mají velice slušnou přilnavost a navíc je to bubnovka.
Zásadně brzdím oběma současně a jsem max spokojen. :wink:
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod Winterwolf » 28 črc 2010, 13:57

Je pravda ze predni brzdi daleko lepe nez zadni,ale mam zase strach abych nedostal predni kolo do smyku.... :roll: Naposledy kdyz jsem musel natvrdo na brzdy kdyz mi na Florenci vbehlo dite do silnice to bylo tip top a to jsem brzdil i ocima.... :shock: Proto se ptam jak vylepsit. Predpokladam ze bude stejny system jak u auta = lepsi desky( pakny) pancerovane hadicky, mozna vice pistkove brzdice. mate nekdo link na firmu v CZ co by to zvladla dodat na cinu :?: Jeste mne napadla implementace z vetsich modelu ( 200ccm a vice) ale moc se nechytam v kompatibilite :x Diky za jakykoliv link co pomuze :P
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod rraddekk » 29 črc 2010, 20:49

ahoj lidi,mam dotaz měnil jsem motorový olej a smíchal jsem 2 různé značky olejů, obojí jsou 5w40 plná syntetika,vadí to něčemu,nebo to mam vyměnit za 1 stejný,nemůže se něco stát,nebo to číně nevadí,ještě mi poraďte,jestli jsem neudělal chybu a nestačil by 10w40.polosyntetický,jelikož nemam manual,tak jsem tam dal plnou a nevim jakej tam byl předtím,dik za info
rraddekk

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 11 kvě 2010, 22:50
Skútr / moto: huatian ht50qt-9
Tuning / úpravy: kit naraku 72,tryska 88,variator mallosi 6,2g válečky,cdi naraku

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod citereh » 30 črc 2010, 14:58

Ahoj, míchat by se to nemělo, ale v zásadě se nic tak hroznýho nestalo , pokud je to stejná specifikace / 5W-40/ a jedná se o plnou syntetiku - většinou dáváme do čínských skútrů polosyntetiku 10W-40, plná syntetika je řídší, pro tyhle motorym plně postačuje polosyntetika 10W-40, většinou ji stačí specifikace SF nebo SG
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod rraddekk » 30 črc 2010, 21:51

dik moc a můžů při příští výměně dát polosyntetiku,nestane se nic dik,ještě dotaz,na kolik foukáte přední a zadní kola
rraddekk

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 11 kvě 2010, 22:50
Skútr / moto: huatian ht50qt-9
Tuning / úpravy: kit naraku 72,tryska 88,variator mallosi 6,2g válečky,cdi naraku

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod citereh » 31 črc 2010, 11:16

Ahoj , no to bych asi nezkoušel z plné syntetiky zpátky na polosyntetiku , cenový rozdíl není zase tak velký a všeobecně se doporučuje dávat do motoru olej od stejného výrobce a stejných parametrů , kola foukám - přední 2,0 zadní 2,2
já používám do motoru tohle a plná spokojenost
http://www.olejshop.cz/oleje/motocyklov ... 40-1-litr/
rozhodně doporučuji každému vyvarovat se olejů stáčených ze sudů - nejasný původ
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod rraddekk » 31 črc 2010, 14:06

dik moc tak tam nechám plnou synteiku,na peníze je to skoro stejný,jen jsem se chtěl ujistit,jestli to nevadí že tam davam plnou
rraddekk

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 11 kvě 2010, 22:50
Skútr / moto: huatian ht50qt-9
Tuning / úpravy: kit naraku 72,tryska 88,variator mallosi 6,2g válečky,cdi naraku

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod citereh » 31 črc 2010, 14:29

A kolik máš najeto ?Protože pokud tam byl originál olej - u čínských skútrů nikdo pořádně neví co to je za olej - a dal jsi tam plnou syntetiku, tak se doporučuje zkrátit první výměnu / tu tvoji výměnu / protože tam klidně mohl být nějaký minerál a plná syntetika/ i polosyntetika / má tendenci rozpouštět karbonové usazeniny a kaly na rozdíl od minerálu a při dlouhých výměnách by mohlo dojít k ucpání nějakého mazacího kanálku - tu výměnu jsi dělal po prvních 300 km?Pokud ano , tak další je v 1000 km - vyměnil bych ho v 700 km - vyteče ti všechen rozpuštěný kal a dál bych ho už měnil v doporučených intervalech , to je hlavně proto, protože skoro nikdo neví , co tam vlastně je za původní olej.
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron