Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
29 čer 2010, 21:54
Já osobně bych do toho nešel... nechal bych 50 a pěkně pošteloval.
Pokud bych chtěl vyšší výkon, tak koupit jiný stroj.
30 čer 2010, 00:23
je to tady ta sada
http://www.scootland.cz/zbozi/baotian-valec-72ccm-q4t/ co tomu řikate ,nebo lepší jen 80 od naraku bez hlavy
30 čer 2010, 11:06
Ahoj ,podívej se na skutrforu - technické problémy - kymco super 8 - jaký tam mají na 4 straně problémy po výměně válce na 72 ccm a následném doladování - přesně jak píše TomRaptor - nech tam 50 a pořádně doladit - ta jejich 72 ccm kymco 8 jede daleko hůř než moje seriová 50 , a přemýšlel jsi o tom jak dostane za vyučenou klika ? Je stavěná na 50 - má samozřejmě nějakou rezervu - ale jak dlouho to vydrží takový prdy ? Poladěná 50 bez restrikcí v pohodě strčí do kapsy rozladěnou 72 a ještě jsi bez nervů, nehledě na to že když se to podaří poladit - 72 - tak potom už jsi na hraně s brzdama a podvozkem - to se taky bude určitě chovat jinak
30 čer 2010, 16:59
Amen
01 črc 2010, 16:53
jen mi jde o lepší jízdu do kopce abych se netrapil 30-40km/h,nechci na tom závodit aby to lítalo 80-90,stačí mi,když to pojede do 75 ted mi to jede 60-65 dle gps,jen jsem chtěl nazor co je lepší jestli jen valec bez hlavy naraku,nebo komplet neznámé značky,když je to za stejné peníze,nepočítam praci diky za rady jestli 70,nebo 80 s hlavou,nebo bez.jde mi hlavně o tach do kopce
10.7. edit:DNES DÁN KIT 80 OD NARAKU,JEN SE CHCI ZEPTAT JAKOU TRYSKU TAM MAM DÁT,88 TO DOCELA ŠKUBE JEHLA NA 4 DRÁŽCE,ZÚŽENÍ AIRBOXU VYNDÁN,BOHATOST 2 1/2 OTÁČKY,JE POTŘEBA KOUPIT LEPŠÍ CÍVKU,NEBO STAČÍ TA PŮVODNÍ,JAKÉ VÁLEČKY JSOU NEJVHODNĚJŠÍ DO MALLOSI,DĚKUJI ZA INFO
Naposledy upravil
KYBLOS dne 28 říj 2013, 08:00, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
11 črc 2010, 13:34
Ahojky, tryska - pokud jsi si koupil sadu trysek od Naraku tak bych zkusil dát o číslo menší a uvidíš , ale 80 kit už chce asi pořádně nakrmit,to samý se týká válečků - je lepší koupit třeba sadu a zkoušet bud těžší nebo lehčí my používáme od Naraku sadu ,kde je rozmezí 5,0 - 6,0 gr.
http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... -gr-916-99cívka zapalovaní je standartně 16 000V a mění se za cívku 31000V většinou jen při špatných startech, aby směs zapalovala silnější jiskra.
16 črc 2010, 21:35
ještě mam dotaz co mam dělat,když z víka ventilů tou hadičkou co vede do airboxu teče trošku olej a zasírá mi to docela filtr a ještě tam, mam spoustu hadiček ce vedou do toho černýho nesmyslu pod sedlem,můžu to vše vyřadit,jako je to u ostatních jinejch skutrů,mam doma jineho a ten tam ty hadičky nejsou,stane se něco když to vyřadim,nebo radu co s tím a kam poslat ty hadičky,třeba pod skutr dik moc
17 črc 2010, 11:53
Ahojky , tak tu hadičku co vede do airboxu klidně z toho airboxu vytáhni - a pust to okolo airboxu dolů - dla jsem to pod plechový držák co drží hadičku na přepad z karburátoru - to ti akorát zasírá airbox - na ten výstupek po hadičce jsem natáhl odpovídající gumový klobouček nebo lze použít gumový špunt, aby to netáhlo vzduch - vůbec to nemá na chod mootru vliv- ty ostatní tam nech
17 črc 2010, 22:20
dik moc zítra se na to mrknu
20 črc 2010, 16:05
zdravim mam problem pred mesicem jsem menil variator +pruzinu, remen jsem nemenil navyseni o 10 km/h do kopce. u nas je takovy brutalni kopec driv jsem tam jel 25km/h po vymene variatoru jsem tam ficel 35km/h ale ted posledni tyden tam jedu neco pod 20km/h
a nejde to ani do otacek ostatni kopce jedu uplne normalne jako s vymenenym variatorem.nevite cim to je?
20 črc 2010, 20:34
Pokud při vyjíždění kopce klesají i otáčky motoru, tak je kontrastka unavená, pokud se otáčky zvednou a pak nic, tak jsou asi sjeté válečky ve variu.
21 črc 2010, 08:43
Ahojky , no jo , ale vždyt před měsícem měnil variator s válečky i s pružinou a makalo to , a ted najednou útlum ? Kolik máš najeto na ten starej řemen ?Většinou, když se mění origo variator za nějaký sportovnější , tak se dává kevlar řemen, aby to vydrželo.
21 črc 2010, 09:34
Variátor (Malossi Multivar), válečky, kontrastku i řemen (Hebo kevlar) jsem měnil při cca 1.600 km a mám ho do teď - vše jde hladce a v pohodě.
Jenom jsem při montáži válečky máznul dodanou vazelínou - dočetl jsem se někde, že je to lepší, než aby byly na sucho.
Někde ve fóru jsem kdysi četl, že někomu odešly válečky po 300 km.
Nedávno jsem to kontroloval (mimo válečků) a je to OK.
Ale ten pokles může být i sajrajt v karbeci - vyndat a komplet vyčistit.
21 črc 2010, 11:38
Jo to může být - sajrajt v karbeci dokáže svoje , ale píše , že ostatní kopce jezdí normálně jako dřív , jen tenhle specialní kopec neutáhne jako předtím , to by snad vypadalo na kontrastku - vyhřátá nebo slabá , ale když píše ,že ji před měsícem měnil, tak to je divný , že mu to dělá jen jeden kopec
21 črc 2010, 12:38
To je pravda, ale zase se mi nezdá, že by to dělal jenom ten jeden kopec - to se musí projevovat všude.
Kouknul bych na svíčku - jakou má barvu, a zkontroloval nastavení vzdušníku na karbeci - někdy se vyklepává a rozhodí se nastavení.
Pak je důležité tankování - jestli třeba nalalil nějaký "blbý" benzín, nebo špinavý filtr v sání...