Huatian HT50QT-16

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod TomRaptor » 29 čer 2010, 21:54

Já osobně bych do toho nešel... nechal bych 50 a pěkně pošteloval.
Pokud bych chtěl vyšší výkon, tak koupit jiný stroj.
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod rraddekk » 30 čer 2010, 00:23

je to tady ta sada http://www.scootland.cz/zbozi/baotian-valec-72ccm-q4t/ co tomu řikate ,nebo lepší jen 80 od naraku bez hlavy
rraddekk

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 11 kvě 2010, 22:50
Skútr / moto: huatian ht50qt-9
Tuning / úpravy: kit naraku 72,tryska 88,variator mallosi 6,2g válečky,cdi naraku

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod citereh » 30 čer 2010, 11:06

Ahoj ,podívej se na skutrforu - technické problémy - kymco super 8 - jaký tam mají na 4 straně problémy po výměně válce na 72 ccm a následném doladování - přesně jak píše TomRaptor - nech tam 50 a pořádně doladit - ta jejich 72 ccm kymco 8 jede daleko hůř než moje seriová 50 , a přemýšlel jsi o tom jak dostane za vyučenou klika ? Je stavěná na 50 - má samozřejmě nějakou rezervu - ale jak dlouho to vydrží takový prdy ? Poladěná 50 bez restrikcí v pohodě strčí do kapsy rozladěnou 72 a ještě jsi bez nervů, nehledě na to že když se to podaří poladit - 72 - tak potom už jsi na hraně s brzdama a podvozkem - to se taky bude určitě chovat jinak
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod TomRaptor » 30 čer 2010, 16:59

Amen :idea:
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod rraddekk » 01 črc 2010, 16:53

jen mi jde o lepší jízdu do kopce abych se netrapil 30-40km/h,nechci na tom závodit aby to lítalo 80-90,stačí mi,když to pojede do 75 ted mi to jede 60-65 dle gps,jen jsem chtěl nazor co je lepší jestli jen valec bez hlavy naraku,nebo komplet neznámé značky,když je to za stejné peníze,nepočítam praci diky za rady jestli 70,nebo 80 s hlavou,nebo bez.jde mi hlavně o tach do kopce

10.7. edit:
DNES DÁN KIT 80 OD NARAKU,JEN SE CHCI ZEPTAT JAKOU TRYSKU TAM MAM DÁT,88 TO DOCELA ŠKUBE JEHLA NA 4 DRÁŽCE,ZÚŽENÍ AIRBOXU VYNDÁN,BOHATOST 2 1/2 OTÁČKY,JE POTŘEBA KOUPIT LEPŠÍ CÍVKU,NEBO STAČÍ TA PŮVODNÍ,JAKÉ VÁLEČKY JSOU NEJVHODNĚJŠÍ DO MALLOSI,DĚKUJI ZA INFO
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 říj 2013, 08:00, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
rraddekk

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 11 kvě 2010, 22:50
Skútr / moto: huatian ht50qt-9
Tuning / úpravy: kit naraku 72,tryska 88,variator mallosi 6,2g válečky,cdi naraku

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod citereh » 11 črc 2010, 13:34

Ahojky, tryska - pokud jsi si koupil sadu trysek od Naraku tak bych zkusil dát o číslo menší a uvidíš , ale 80 kit už chce asi pořádně nakrmit,to samý se týká válečků - je lepší koupit třeba sadu a zkoušet bud těžší nebo lehčí my používáme od Naraku sadu ,kde je rozmezí 5,0 - 6,0 gr.
http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... -gr-916-99
cívka zapalovaní je standartně 16 000V a mění se za cívku 31000V většinou jen při špatných startech, aby směs zapalovala silnější jiskra.
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod rraddekk » 16 črc 2010, 21:35

ještě mam dotaz co mam dělat,když z víka ventilů tou hadičkou co vede do airboxu teče trošku olej a zasírá mi to docela filtr a ještě tam, mam spoustu hadiček ce vedou do toho černýho nesmyslu pod sedlem,můžu to vše vyřadit,jako je to u ostatních jinejch skutrů,mam doma jineho a ten tam ty hadičky nejsou,stane se něco když to vyřadim,nebo radu co s tím a kam poslat ty hadičky,třeba pod skutr dik moc
rraddekk

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 11 kvě 2010, 22:50
Skútr / moto: huatian ht50qt-9
Tuning / úpravy: kit naraku 72,tryska 88,variator mallosi 6,2g válečky,cdi naraku

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod citereh » 17 črc 2010, 11:53

Ahojky , tak tu hadičku co vede do airboxu klidně z toho airboxu vytáhni - a pust to okolo airboxu dolů - dla jsem to pod plechový držák co drží hadičku na přepad z karburátoru - to ti akorát zasírá airbox - na ten výstupek po hadičce jsem natáhl odpovídající gumový klobouček nebo lze použít gumový špunt, aby to netáhlo vzduch - vůbec to nemá na chod mootru vliv- ty ostatní tam nech
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod rraddekk » 17 črc 2010, 22:20

dik moc zítra se na to mrknu
rraddekk

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 11 kvě 2010, 22:50
Skútr / moto: huatian ht50qt-9
Tuning / úpravy: kit naraku 72,tryska 88,variator mallosi 6,2g válečky,cdi naraku

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod kocicak25 » 20 črc 2010, 16:05

zdravim mam problem pred mesicem jsem menil variator +pruzinu, remen jsem nemenil navyseni o 10 km/h do kopce. u nas je takovy brutalni kopec driv jsem tam jel 25km/h po vymene variatoru jsem tam ficel 35km/h ale ted posledni tyden tam jedu neco pod 20km/h :cry: a nejde to ani do otacek ostatni kopce jedu uplne normalne jako s vymenenym variatorem.nevite cim to je?
kocicak25

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 29 čer 2010, 16:23

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod TomRaptor » 20 črc 2010, 20:34

Pokud při vyjíždění kopce klesají i otáčky motoru, tak je kontrastka unavená, pokud se otáčky zvednou a pak nic, tak jsou asi sjeté válečky ve variu.
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod citereh » 21 črc 2010, 08:43

Ahojky , no jo , ale vždyt před měsícem měnil variator s válečky i s pružinou a makalo to , a ted najednou útlum ? Kolik máš najeto na ten starej řemen ?Většinou, když se mění origo variator za nějaký sportovnější , tak se dává kevlar řemen, aby to vydrželo.
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod TomRaptor » 21 črc 2010, 09:34

Variátor (Malossi Multivar), válečky, kontrastku i řemen (Hebo kevlar) jsem měnil při cca 1.600 km a mám ho do teď - vše jde hladce a v pohodě.
Jenom jsem při montáži válečky máznul dodanou vazelínou - dočetl jsem se někde, že je to lepší, než aby byly na sucho.
Někde ve fóru jsem kdysi četl, že někomu odešly válečky po 300 km. :shock:
Nedávno jsem to kontroloval (mimo válečků) a je to OK. :wink:
Ale ten pokles může být i sajrajt v karbeci - vyndat a komplet vyčistit.
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod citereh » 21 črc 2010, 11:38

Jo to může být - sajrajt v karbeci dokáže svoje , ale píše , že ostatní kopce jezdí normálně jako dřív , jen tenhle specialní kopec neutáhne jako předtím , to by snad vypadalo na kontrastku - vyhřátá nebo slabá , ale když píše ,že ji před měsícem měnil, tak to je divný , že mu to dělá jen jeden kopec
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod TomRaptor » 21 črc 2010, 12:38

To je pravda, ale zase se mi nezdá, že by to dělal jenom ten jeden kopec - to se musí projevovat všude.
Kouknul bych na svíčku - jakou má barvu, a zkontroloval nastavení vzdušníku na karbeci - někdy se vyklepává a rozhodí se nastavení.
Pak je důležité tankování - jestli třeba nalalil nějaký "blbý" benzín, nebo špinavý filtr v sání... :idea:
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků