Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
14 čer 2010, 16:28
Ahoj a kolik ti to točí otáček na maximálce, teda pokud máš k dispozici otáčkoměr ?Já jsem to řešil výměnou válečků za lehčí, odstraněním sítka na vstupu do airboxu a odstraněním vsazeného plastového výlisku, který je ve víku airboxu nacvaknutý hned u vstupu vzduchu, taky jsem dal jiný variator - NARAKU HIGH SPEED s válečky 5,0gr - po rovince jde na 70 km/hod a točí na maximálce 7500ot/ min. Při odstranění sítka a výlisku v airboxu je třeba většinou lehce doladit karburátor na bohatost a volnoběžné otáčky - bohatost mám nastavenou na 2 1/2 otáčky a na to nastavený volnoběh.
14 čer 2010, 20:58
dik moc za rady,hned jak bude čas tak objednám variator mallosi a dam vědět jestli je to lepší.mam zvednout jehlu na 5 drážku,skoušel jsem a minimální změna,nebo je to lepší jí mít zvedlou,díval jsem se na ten štítek u řídítek,moc se v tom nevyznám,ale pod číslem 9 je označen průměr 88,tak to by mohla bejt ta tryska,tak pokud sem tam daval taky 88 a vyndal sítko a zúženou čast airboxu tak se nedivim ,že to cukalo asi moc vzduchu.když sem tam dal 98 tak to jelo líp,ale myslel jsem že je to moc a tak sem tam vratil tu původní a docela to jde rovina 50-55km/h jen ty kopce to je bída
16.6. edit:je velkej rozdíl,když je jehla na střední drážce a na pátý,to znamená nejvíš a jak se to projeví na spotřebě děkuji za rady
Naposledy upravil
KYBLOS dne 28 říj 2013, 07:55, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
22 čer 2010, 18:13
Takze uz mam ve Scootru vse co jsem si pral
Dnesni montaz Variatoru Naraku HS , kevlar remen, silnejsi pruzinky do spojky a mereni vykonu na brzde dohromady za
2110 CZKVELKY DIK TOMU KDO TO DELAL Vykon 2,0Kw se dle grafu od Scootlandu posunul z 7235RPM na 7769 RPM a Vmax vyskocila z 51,9km/h na 64,3km/hAbych dojel rano do prace tak jsem si pujcil Yamahu Neos 2 takt a musim napsat ze jede opravdu krasne a oproti moji cine je zrychleni uplne nekde jinde,ale popravde ten hluk a dym mi nejak nesedi
Pri prijezdu do firemnich garazi jsem spustil 2autoalarmy a malem i signalizaci koure
Mno myslim ze hasici by asi neprijeli,ale dymu bylo dost...
Zaverem : Jsem naprosto spokojen a ted jen vymenu oleje a jezdit a jezdit
23.6. edit:Tady je graf vykonu
http://volflu.rajce.idnes.cz/Skutr_tuning/
Naposledy upravil
KYBLOS dne 28 říj 2013, 07:56, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
23 čer 2010, 10:40
Ahoj tak to gratuluji - ted by jsi měl poznat jak za to variator NARAKU vezme a bude s tím oproti seriovému variatoru točit
23 čer 2010, 20:43
přidám se do diskuze,dnes jsem dal variator mallosi,o proti originalu jse to neda srovnat,ale myslím,že do kopce by to chtělo více otáček,byly tam u toho valečky 7g,zdá se mi že jsou dost těžké,jaké mi doporučíte válečky,jaké tam mate od naraku dik moc za odpověd,ještě jsem chtěl,když vyndám z airboxu ten výlisek,který to zužuje tak to více řve a cuká,bohatost 2až 2 1/2 a pořad stejný a sítko na vstupu taky vyndano tryska 88 tak nevim
24 čer 2010, 11:08
Ahoj, a jaké jsi tam měl origo válečky ? Pokud to chce větší otáčky do kopce a válečky jsou moc těžký tak by to mohla zlepšit tvrdší kontrastní pružina, aby to líp drželo otáčky a v kopci líp podřazovalo. Pokud se ti při úpravě airboxu nic neprojeví na výkonu a jízdě - akorát že to řve - tak to tam dej zpátky , označení motoru máš - 139 QMA - QMB ? Já mám ve variatoru NARAKU HIGH SPEED válečky 5,0 gr a seriovou kontrastku
24 čer 2010, 22:12
dikes motor mám 139qmb 12 kola,dnes jsem dal 5g válečky a super pořád v otáčkách jen sem čekal větší maximalku rovina 60-65km/h a je to stejný,jestli tam mam 5,nebo 7g válečky měřeno gps,tak asi od toho čekat víc nemohu je to jen 50 ale kopec,kde jsem dříve jel 30 tak ted 45-50 tak že super to jsem potřeboval,protože ty kopce to byla hrůza,kolik to pojede když dám 80kit,ale hlavu tam nechám, s novou hlavou do toho už nejdu za ty prachy.2000 do tohoé ještě vrazim ale 5000 už je moc dik za odpověd
25 čer 2010, 09:01
Ahoj tak to jsem rád , že aspon něco vyšlo - variatorem a válečkama to začíná , pak je na řadě kontrastka , pružinky a kit na 75
25 čer 2010, 20:08
ještě 1 dotaz,nemohu doštelovat karburator,pořad to cuká,na 2otačky cuká nad 5O a na 1 a půl hned od začatku, něco mezi tim taky to neni ono nevíte co s tim,jehla na střední drážce tryska original nevim jaka velikost,nema číslo nebo je problem někde jinde pomozte dik
28.6. edit:dnes jsem našel u cdi jednotky pojistku a na ní je napsano,prosím odpojte při použití normal cdi,nevíte jaký to ma vliv a mam to odpojit,když mam cdi naraku,nebo se ten kabel co vedl do pojistky někam zastrkává dik moc za rady
Naposledy upravil
KYBLOS dne 28 říj 2013, 07:59, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
29 čer 2010, 12:07
Ahoj tak to zkus odpojit a uvidíš - bud to vůbec nenašlápneš a nebo to bude lepší , asi bych to, pokud to našlápneš , hodil do izolačky.
29 čer 2010, 15:42
prosím ještě o 1 radu,co je lepší pro motor 139qmb 12 kola,když nechci nic jineho měnit než válec nebo hlavu-válec naraku bez hlavy 80,nebo celou sadu 72 i s hlavou,vačkou atd.,cena je stejná 2500kč,jen se mi jedná o celkový výkon a výdřž ostatních komponentů,dik za rady,čekám aš mi odepíšete a objednavam
29 čer 2010, 15:51
Ahoj , no nevím - z seriové 50 na 80 bez hlavy - to už je na hraně - pokud je za stejnou cenu celá sada s hlavou , vačkou / sice 72, ale těch 8 ccm nepoznáš na výkonu /tak bych asi dal tu sadu, protože je to celý od NARAKU a v té sadě to bude sladěný k sobě dohromady a nebudou tě tam čekat nějaký špeky při výměně
29 čer 2010, 17:44
ale ta sada 72 neni asi od naraku,je to ta sada co nabízejí na scootlandu za 2500,tak právě nevim co tam mam dát,nebo jestli jenom 72 od naraku bez hlavy,co by jsi mě doporučil ty,dik moc
29 čer 2010, 21:02
V každém případě dostane zbytek pěkně "za uši" a budeš potřebovat (v lepším případě) přetryskovat karbec a upravit sání...
29 čer 2010, 21:45
tak poraďte 72 se vším,nebo jenom 80 válec,čekam na to co objednam dikes