Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
03 čer 2014, 23:07
OK, díky za info
Koukal jsem i na youtube na různý videa, kde měněj vše kolem variátoru, ale na ventily jsem tam ještě nenarazil. Mimochodem...kde se dají nakupovat náhradní věci na tenhle typ scootru? Myslim tim, kde to máte vyzkoušený?
04 čer 2014, 10:04
Rádo se stalo
Díly jsem běžně kupoval tady:
http://www.skutry-malsice.cz/http://www.scootland.cz99% je shodných s Kentoya Zoom 4 takt
04 čer 2014, 11:09
Ok, díky. Mrknu na to a případně se tu s vámi ještě poradim.
06 čer 2014, 16:18
Tak za
1 : pouzdro na variátoru není mosazné ale bronzové a vydrží poměrně dlouho
2 : válečky variátoru mohou mít na 6000 km poměrně výrazné plošky (záleží na jejich kvalitě)
3 : kontrola vůle ventilů je běžný servisní úkon a rozhodně není na škodu ho na 6000 km provést (to že něco neumím ještě neznamená že se to nemusí dělat)
Howg
18 čer 2014, 05:46
Zdar všem,
vim, že už se to tu řešilo a proto se zeptám znovu. Máte někdo zkušenosti, jakou značku a typ zvolit při nákupu variatoru, řemenu a spojky. Jde mi spíš o to, aby to vydrželo a aby případná kombinace výrobců fungovala. Nechce se mi kupovat sada za 4800,- když se dá třeba sehnat něco levnějšího a taky funkčního. Díky za vaše tipy.
24 črc 2014, 07:41
Hoy všem,
nakonec jsem koupil variátor Malossi Multivar s bílou kontrastní pružinou a rozdíl je opravdu velký. Bohužel mi to ale nejelo víc než 50 km/h a na plný plyn se to jakoby přidušovalo a zpomalovalo až na 40 km/h. To jsem vyřešil novym řemenem. Teď po rovině v pohodě přes 60 km/h a do kopců taky určitě lepší. Mám ale jiný problém a pokud má někdo podobnou zkušenost, poprosil bych o radu
1) Když ráno nakopnu studený skútr, motor se rozeběhne, reaguje v pohodě na plyn, ale nedrží otáčky, a po chvilce okamžitě chcípne. Napadá mě, že by to mohl dělat automatickej sytič...nevim
2) Za studena, než se skútr rozjede nemá jakoby tah. Po ohřátí jede standartně v pohodě.
Napadá vás něco chlapi
Díky
17 čer 2015, 15:21
Hoy všem,
po delší době se vracím zpět na místo dění a nebyl bych to já, abych nepřišel s další prosbou o radu. Třeba někoho ze zkušených něco nápadne, já jsem už bezradnej.
Nastartuju studenej skútr, chytne to hned. Chvíli drží vyšší otáčky, postupně se snižují a nakonec to chcípne. Po znovu nastartování to zase hned chytne a tak pořád dokola, takže to držim na živu pomocí plynu. Rozjedu se normálně a jedu do zkušebního kopce. Skútr ujede vždy stejnou vzdálenost, začne ztrácet výkon i na plnej plyn až úplně chcípne. Pak nemůžu nastartovat, musim párkrát napumpovat plynem a pak chytne. Zase ujedu stejnou vzdálenost a začne se dusit a chcípne. Když jedu z kopce, tak můžu jet na plnej plyn jak dlouho chci a nikdy se nedusí, neztrácí výkon, jede. Zastavim a chcípne.
Vyčistil jsem komplet celej karburátor - všechny trysky, jehly, membrány - všechno je naprosto čistý, vše je průchozí, nikde ani smítko. Hadice jsou průchozí, nikde žádná dírka. Přezkoušel jsem i podtlakovej ventil. Vyrobil jsem si i vlastní nádobu na benzín s odvzdušněním a napojil jsem ji přímo na karbec a taky nic. Dělá to pořád to stejný jak za studena, tak i když je motor ohřátej. Na volnoběh to nedrží otáčky...teda obšas jo, ale někdy vyšší a někdy nižší a to i po seřízení bohatosti směsy a volnoběžnejch otáček. Měnil jsem i svíčku a kontroloval jsem fajfku, kde jsem po vyšroubování šroubku ve fajfce našel zoxidovanou a rezavou pružinu pružinu. Pořádně jsem jí vyčistil, utáhl šroubek a beze změny. Ještě jsem si všiml, že mi po přidání plynu jakoby uníká vzduch někde mezi motorem a výfukem, tak jsem ho sundal a zjistil jsem, že tam není žádný těsnění. Tak nevim, jestli by to mohlo být ono.
Díky za případné nápady a rady.
M3xico