od M3xico » 17 čer 2015, 15:21
Hoy všem,
po delší době se vracím zpět na místo dění a nebyl bych to já, abych nepřišel s další prosbou o radu. Třeba někoho ze zkušených něco nápadne, já jsem už bezradnej.
Nastartuju studenej skútr, chytne to hned. Chvíli drží vyšší otáčky, postupně se snižují a nakonec to chcípne. Po znovu nastartování to zase hned chytne a tak pořád dokola, takže to držim na živu pomocí plynu. Rozjedu se normálně a jedu do zkušebního kopce. Skútr ujede vždy stejnou vzdálenost, začne ztrácet výkon i na plnej plyn až úplně chcípne. Pak nemůžu nastartovat, musim párkrát napumpovat plynem a pak chytne. Zase ujedu stejnou vzdálenost a začne se dusit a chcípne. Když jedu z kopce, tak můžu jet na plnej plyn jak dlouho chci a nikdy se nedusí, neztrácí výkon, jede. Zastavim a chcípne.
Vyčistil jsem komplet celej karburátor - všechny trysky, jehly, membrány - všechno je naprosto čistý, vše je průchozí, nikde ani smítko. Hadice jsou průchozí, nikde žádná dírka. Přezkoušel jsem i podtlakovej ventil. Vyrobil jsem si i vlastní nádobu na benzín s odvzdušněním a napojil jsem ji přímo na karbec a taky nic. Dělá to pořád to stejný jak za studena, tak i když je motor ohřátej. Na volnoběh to nedrží otáčky...teda obšas jo, ale někdy vyšší a někdy nižší a to i po seřízení bohatosti směsy a volnoběžnejch otáček. Měnil jsem i svíčku a kontroloval jsem fajfku, kde jsem po vyšroubování šroubku ve fajfce našel zoxidovanou a rezavou pružinu pružinu. Pořádně jsem jí vyčistil, utáhl šroubek a beze změny. Ještě jsem si všiml, že mi po přidání plynu jakoby uníká vzduch někde mezi motorem a výfukem, tak jsem ho sundal a zjistil jsem, že tam není žádný těsnění. Tak nevim, jestli by to mohlo být ono.
Díky za případné nápady a rady.
M3xico
Huatian HT50QT-16 najeto 4800 Km