Huatian HT50QT-16

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod Winterwolf » 18 kvě 2010, 11:03

Po rovince 60-70 dle tacho z kopce jsem atakoval i 80 na tacho,ale to uz neni k tomu takze se drzim kolem tech 60 coz mi bohate staci :)

Kdyz mne vcera zmerila ta informacni tabule pri vjezdu do obce tak tacho 60 na tabuli 56 coz si myslim neni spatne :wink:

Problem je ze jakmile se objevi kopec tak vic jak 40 nejede :( proto tyhle upravy nechci aby to jelo 80 ,ale aby to tahlo do kopce 8)
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 říj 2013, 07:53, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod TomRaptor » 18 kvě 2010, 11:31

OK
Já mám "měřící" kopec, kde jsem před úpravou jezdil dle tacho 35 -40, teď cca 60, rovinky do 70 (radar 65), z kopce jdu na tachu "za roh", ale se smrtí v očích. :D , takže to raději nepřeháním.
Tuning je na vlastním uvážení, ale myslím si, že pokud chceš výkon, tak to chce kubaturu 125+ (záleží na limitu řidičáku - já max 50 ccm), nebo ne čínu, ale to je o jiných love. :D
To, co píšeš o kopcích jsem měl taky a po úpravách se to dost zlepšilo a to dělaj válečky a kontrastka (ale pořád je to 50-tka). :?
Origo nastavení bylo s nižšíma otáčkama tudíž s nižším výkonem a krouťákem.
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod Winterwolf » 18 kvě 2010, 12:44

Jo tak to jsme na tom stejne ja to taky zjistuji vzdy na jednom kopci v Praze u Edenu :P

Nad vetsim objemem jsem uz take premyslel,ale zase mi to prijde lito jelikoz skutrik stoji venku pred panelakem na sidlisti a take mne limituje ridicak a co si budeme nalhavat po meste to neni az tak zly jen ty rozjezdy jsou line a proto tuning 8)
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod citereh » 18 kvě 2010, 15:41

Ahoj , tak tenhle variator NARAKU HS jsem dával do svýho skútra / Jmstar Eagle 50 4T/ , ty motory jsou naprosto stejný ve všech čínanech - bud je to 139QMA nebo 139QMB , podle toho jaký máš kola - já mám 13 a je to 139 QMB, mám tam ten varec Naraku HS , ale dával jsem tam válečky 5,0 gr - v dodávce byly válečky 5,3 gr, a s těma 5,0 to jede super - kopec nekopec točí to rozmezí 7000 - 7500 ot, s tím odblokovaným CDI nevím protože čínský skutry je většinou nemají blokovaný - koupíš to stejný, pokud se chceš více dozvědět , koukni na naše vlákno - JMSTAR EAGLE 50 tam se to řešilo a jsou tam rady a názory dost zkušených kluků - ty skútry se opravdu moc neliší a pohonná jednotka je stejná - je dobrý si to vlákno pročíst celý
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod Winterwolf » 18 kvě 2010, 15:56

ja mel v origo CDI takovy modry kablik ktery to drzel na 45 odpojeni nepomohlo a s timto CDI od Naraku to jede krasne ,ale nema tah :idea:
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod TomRaptor » 18 kvě 2010, 18:48

Tak to s netáhnutím jsem měl taky - vyřešila to až vetší hlavní tryska (88 M4). Od tý doby to jede, jako z praku. :D
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod Winterwolf » 19 kvě 2010, 07:55

Takze rozhodnuto 8)

Zacne se s Variatorem http://www.scooter-tuning.cz/variator-naraku-a

Pak tryska predpokladam ze bude muset nejdriv ven abych zjistil jaka tam je

Pak remen predpokladam ze bude muset nejdriv ven abych zjistil jaky tam je

Válec prozatim odkladam po precteni nekolika desitek prispevku v tom zatim nevidim uplne nejlepsi potencial :P

25.5. edit:
Tak prvni varka uz je doma
http://volflu.rajce.idnes.cz/Scooter_tuning/#album

Zitra jedu na garancku po 1000km tak to tam rovnou necham namontit a uvidim :wink:
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 říj 2013, 07:54, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod TomRaptor » 25 kvě 2010, 08:31

Tak to držím palce :wink:
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod Winterwolf » 25 kvě 2010, 08:32

diky , jinak jsem koukal do papiru ke Skutru a tryska je tam 88 takze by to melo stacit :P

29.5. edit:
Takze jsem to po 3 hodinach vymysleni blokovani a rozedreni prstu vzdal a objednal si tohle http://e-shop.adventure-biker.cz/index.php?l=cz&p=702_naradi-dilenske-pomucky/4029_kleste/4214_stavitelne-kleste-buzzetti-pro-blokaci-rotoru-alternatoru-a-spojky-do-216-130mm-5636 :roll:

Uz aby prisly fakt se tesim jak malej kluk aby to uz bylo namontovano :P

Chlapi reknete mi cim jste to povolovali :?: :?: :?:
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 říj 2013, 07:54, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod citereh » 30 kvě 2010, 13:38

Ahoj , tímhle a konečný výsledek a řešení je taky na fotkách
http://citereh.rajce.idnes.cz/varec/
je to opravdu z výroby dorvaný na doraz
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod Winterwolf » 05 čer 2010, 11:28

Tak ani kleste nepomohli :x vzal jsem si na pomoc i dve metrove trubky jednu na kleste jednu na klic a stejne se to ani nepohnulo jak spojka tak varec :? takze jdu objednat servis.

Jo a jeste jeden postreh ve viku kde je spojka a varec je cidlo otacek spojkoveho zvonu ktere je napojene na original CDI a tim je tato cina brzdena na 45 km/h :)
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod rraddekk » 13 čer 2010, 22:37

mam dotaz,vlastním skutr huatian ht50qt-9,koupeno laditelné cdi naraku,jiná blokace neni a jede mi to max 50-55 po rovině.zdá se mi to nějak malo,nenapadá vás co by mě mohlo brzdit,všem děkuji za rady
rraddekk

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 11 kvě 2010, 22:50
Skútr / moto: huatian ht50qt-9
Tuning / úpravy: kit naraku 72,tryska 88,variator mallosi 6,2g válečky,cdi naraku

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod Winterwolf » 14 čer 2010, 08:56

Ahoj, myslim ze to je normalni 8)
Muzes zkusit jinou mapu na tom CDI :idea:

Zkus to z mirneho kopce pokud prekonas hranici 55 dle tacho tak je vse v poradku.
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod rraddekk » 14 čer 2010, 13:20

diky moc,jen sem se chtěl ujistit,zda je vše v pořádku,ještě 1 dotaz,změní se akcelerace a max rychlost zakoupením variatoru multivar mallosi sada,diky moc za rady,jinak jsem max spokojen za ty prachy,ještě nevíte jaká je original tryska nemam tam nic psáno,s tryskou 88 cukačka i když jsem vyndal s airboxu omezení vzduchu a výkon skoro stejný
rraddekk

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 11 kvě 2010, 22:50
Skútr / moto: huatian ht50qt-9
Tuning / úpravy: kit naraku 72,tryska 88,variator mallosi 6,2g válečky,cdi naraku

Re: Huatian HT50QT-16

Příspěvekod Winterwolf » 14 čer 2010, 14:15

Variator pomuze :wink:

http://blog.scootland.cz/2010/05/test-variatoru-na-cinu-50cc-4t.html

Ohledne trysky ja mam na svem 88 od vyrobce. Takze by to mozna chtelo vetsi pokud jsi otevrel vic privod vzduchu. Myslim ze by jsi mel mit u riditek takovy stitek kde je i velikost trysky znazornena :idea:
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron