Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
09 čer 2011, 10:06
Ahoj, prosim o radu.. mam skutr Huasha, je to stejne jako Cyborg Eco. Odesla mi baterka, resp. kdyz jsem ji nabil, nemela silu uz startet otocit. .tak jsem koupil novou. chvilku vse fungovalo, pak jsem cca. tyden nejezdil a baterka vybita. Nabil jsem ji a a starter uz mel trochu problem skutr nahodit. Udelal jsem vypinac na baterii, abych zamezil vybijeni baterky, kdyz se skutrem nejezdim, a baterku znovu nabil, ale uz skutr pres starter nechytne. Vzdy s nim otoci a pak jakoby nevstavil pastorek a je slyset jak se toci.. rele cvakne, ale nic. Baterku mam FIAMM 3,6Ah. gelovku a nabijim nabijeckou pro gel. baterie. Prijde mi, ze uz nema dostatecnou kapacitu. je mozne ze je to baterkou? nebo starterem? nebo mam koupit silnejsi baterku? napr. 5Ah? jsem laik, moc tomu nerozumim, proto bych si nechal rad poradit. jinak na nakopavacku vetsinou chytne hned. nechal jsem skutr prevrtat na 70ccm, jestli to na to nemuze mit vliv..
09 čer 2011, 10:12
A když přemostíš ten vypínač nastartuje?
09 čer 2011, 10:15
Nestartuje ani s vypinacem, ani bez. jen vzdycky se jakoby zakousne chce se otocit a jakoby nemel silu a prijde mi jakoby potom vyskocil a toci naprazdno.. proste jakoby byla vybita baterka.. ale pritom je nova, jednou nabijena.. je mozne, ze je treba spatne nabijecka a znicil jsem ji? protoze kdyz byla uplne nova z kramu, fungovalo to..
09 čer 2011, 10:29
Mám za to,že 4Ah jsou málo.Když byla nová tak byla nabitá do plné kapacity a tak to stím startérem pohlo,ale zpravidla nabíječky co vlastníme nikdy nedokážou dobít baterku na plnou kapacitu vždy tak na 85% kapacity baterie.Tak že ty tvé 3,6Ah jsou hraniční hodnotou pro otočení startéru.Chce to silnější baterku.Já mám na 50tce už z výroby 7Ah a žádný problém.
09 čer 2011, 10:32
To me taky napadlo, zda nebude lepsi tam dat jeste o neco silnejsi.. Jen jsem mel strach, aby se tim neco neodpalilo.. Bohuzel nevim, jaka tam byla z vyroby. .
09 čer 2011, 10:32
Ještě bych se podíval na ten pastorek, já tam třeba měl namotaný bordel z řemene.
09 čer 2011, 10:53
Kdyby tam byl bordel, tak by netocil vubec, ne? mel jsem to i na kabelech z auta, a tocil bez problemu.. Je asi blbost, aby byl starter spatny a bral treba vic proudu nez ma?
09 čer 2011, 11:06
Nevím, ale kamarád má také nějakého takového Cyborga a po 1/2roce provozu se to mělo podobné příznaky. Prodejce to řešil výměnou startéru v záruce. Rozhodně by bylo vhodné zjistit jakou kapacitu měla ta původní baterka. Já tam mám 9Ah ještě z výroby a tvoje 3,6Ah se mi taktéž zdá dost málo..
09 čer 2011, 12:04
teoreticky ti to ešte môže nejako prebíjať na kostru, ale 3,6 A to je tak na roztočenie malého stolného ventilátora, ja mám 9 A...
09 čer 2011, 12:59
ok, zainvestuju do silnejsi baterky a uvidime.. snad to bude ok..
09 čer 2011, 13:28
a nemas povolenej drat co kostri motor
mas jit primo z - od baterie na motor je uchycenej sroubem a nebo ze by dobijeni....mas gelovku?ty delaj na tech cinach problemi ja to resil kamosovy vymenou za normalni baterku a uz ji tam ma rok a ani jednou nedobijel
09 čer 2011, 13:34
Jojo je to gelovky, dobijeni jo ok.. kabl zkontroluju.. diky..
10 čer 2011, 11:18
Tak to vypada, ze mam na prd nabijecku, protoze jsem baterku nechal nabit u kamose, dal ji do skutru a chytne paradne.. takze nabijecku vyhodit a koupit jinou..